Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko olla lesbo!

Ajatusten vanki
18.04.2019 |

Täällä kirjoittelee 14 vuotias tyttö. En ole millään tavalla kiinnostunut tytöistä vaan pojista ja tälläkin hetkellä olen ihastunut poikaan. Kuitenkin pelko siitä että entä jos tuun olemaan joskus lesbo tai entä jos oon jo mutta en vaan tiedä sitä... Ajatus tytön kanssa olemisesta seksuaalisesti on todella ahdistava ja epämiellyttävä, kun taas pojan kanssa seksuaalisesti oleminen tuntuu kiihottavalta ja hyvältä. Mutta silti mietin koko ajan että entä jos nämä ajatukset tarkoittavat että tulen joskus olemaan lesbo! En halua sitä kun se en ole minä ja se ei ole se mitä haluan mutta pelkään että se pahin kävisi toteen! EIKÄ OLE MITÄÄN HOMOJA VASTAAN vaan ajatus siitä että MINÄ olisin lesbo on ällöttävä ja ahdistava. Eli tarkoittaako tämä että olen tai tulen joskus olemaan lesbo!? Miten esim te saitte suuntautumisen selville tai onko ollut samoja mietteitä, ja millä lopputuloksella

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot lepso

Vierailija
2/11 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa HOCD. Älä turhaan stressaa, tuossa iässä siellä mielessä liikkuu kaikenlaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole lesbo. Jos jossain vaiheessa alat tuntemaan vetoa naisia kohtaan, olet biseksuaali, koska tunnet vetoa poikiin. Ja jos tosiaan alat jossain vaiheessa elämääsi tuntemaan vetoa jotakuta naista kohtaan, se ei siinä vaiheessa enää ahdista sinua (toivottavasti).

Vierailija
4/11 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 14 -vuotias ja eletään vuotta 2019, etkä tiedä mitä lesbous on ja kuvittelet että elämän aikana voi muuttua lesboksi..? Voi hyvä luoja.

Vierailija
5/11 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuvittele vaan pelkään

Vierailija
6/11 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en voi muuttua lesboksi?

Vierailija
7/11 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet 14 -vuotias ja eletään vuotta 2019, etkä tiedä mitä lesbous on ja kuvittelet että elämän aikana voi muuttua lesboksi..? Voi hyvä luoja.

Joillekin on näin käynyt että on "kaapissa" itseltäänkin. Ap kuulostaa siltä, että hänellä on pakkoajatuksia.

Vierailija
8/11 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuus voi muuttua aja myötä, joten saatat hyvinkin joskus pitää naisista.

Vierailija
9/11 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, olet selvästi outo lepakko, yäk! 

Vierailija
10/11 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun en koe naisia kumppanina vaan kaverina?

Vierailija
11/11 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbona voin sanoo ettet ole. jos tykkäät pojista etkä tytöistä oot 100% hetero. Jos ajatuskin saman sukupuolisen kanssa ällöttää niin sitten oot hetero. eikä sua kukaan tytön kans oleen pakota.