Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuisilla naisilla teinitytön vartalo

Vierailija
18.04.2019 |

Hyi hele miksi joillain aikuisilla "naisilla" on teinitytön vartalo? Eihän sellaset oo aikuisia naisia ollenkaan

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hoikka kroppa ja b-kupin tissit. Sopii oikein hyvin tämmöselle aktiiviselle juoksijalle :)

N28

Voisin lähteä kanssasi juoksemaan 😍

M32

Vierailija
22/28 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista hoikkaa vartaloa juuri me miehet haluammekin. Naiset vaan koettavat syyllistää niitä naisia jotka pitävät huolta itsestään ja vastaavat miesten ihanteita. Älkää välittäkö ahdasmielisistä kommenteista hoikat naiset. Me miehet halutaan ja rakastetaan teitä kaikkein eniten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaista hoikkaa vartaloa juuri me miehet haluammekin. Naiset vaan koettavat syyllistää niitä naisia jotka pitävät huolta itsestään ja vastaavat miesten ihanteita. Älkää välittäkö ahdasmielisistä kommenteista hoikat naiset. Me miehet halutaan ja rakastetaan teitä kaikkein eniten.

Makuja on monia.

Kyllä monet miehet pitävät vähän muhkummasta.

Vierailija
24/28 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aikuisuus ole syy lihota. Olen 22 ja samassa kunnossa kuin nuorempana. On tissiä ja peppu mutta vyötärö hoikka.

Vierailija
25/28 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikat naiset on seksikkämpiä ja petoja

Vierailija
26/28 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi aloittajalle, etteivät naiset ole olemassa sinua miellyttäkseen.

Vierailija
27/28 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Vaikka näyttäisin mitoilla 150-153 cm/55 kg ja B-C-kupin rinnoilla teiniltä (arviolta 18- tai 19-vuotias) näin 26-vuotiaana, niin koen painoni olevan vain itselleni eduksi sairauden takia, minkä takia väsyttää ja liikunnan harrastaminen on niin ja näin. Hyvä, kun jaksan panostaa terveelliseen ruokavalioon ja hyötyliikuntaa tulee hyödynnettyä. Jonkun liikuntaharrastuksen tulen kyllä taatusti keksimään itselleni, vaikka se vaikeaa olisi. Ehkä jotkut miehet kartta ulkonäön takia, vaikken se kaikkein rumin ole, mutta liian nuoren näköinen joillekin. En ala sen takia muuttumaan "aikuisemman" näköiseksi. Ruskettumattomuuskin vaikuttanee siihen, miksi voin mennä nuoremmasta.

Vierailija
28/28 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut aikalailla samankokoinen 12-vuotiaasta asti :D

Okei, läski on ehkä vähän muuttanut paikkaa vuosien saatossa mutta muuten.

Olin ala-asteella 166cm/58kg ja nyt (30-vuotiaana) 170cm/60kg.