Aikuisilla naisilla teinitytön vartalo
Hyi hele miksi joillain aikuisilla "naisilla" on teinitytön vartalo? Eihän sellaset oo aikuisia naisia ollenkaan
Kommentit (28)
Jaa. Minua ei kyllä haittaa ollenkaan, että olen 25 ja kroppa edelleen samanlainen kuin 17-kesäisenä. :D
Pahoittelut provo. 35v enkä muuttaisi vartalossani mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minua ei kyllä haittaa ollenkaan, että olen 25 ja kroppa edelleen samanlainen kuin 17-kesäisenä. :D
Oli mullakin tuossa vaiheessa vielä. Pidä huoli, koska pian olet 45.
Pienirintainen ja pyllyinen hoikka nainen on kuuma.
Koska teinitytöt ovat kiihottavia.
Minun rouvani(46) on passelin potra, 173 /75
tiimalasi.
Teininä hän painoi 85, joten ihan kiva, kun ei ole teinitytön vartalo.
No semmoista sitten. Minulla on on hoikka teinitytön kroppa ja näytän kuulemma takaapäin pikkutytöltä. En häpeä asiaa enkä pyytele anteeksi.
Jaa-a. Mulla tissit kasvo vasta 14-vuotiaana. Aa-kupiksi siis. Olin tuolloin 40 kg. Nyt 30 v, 70 kg ja tissit edelleen aa:t. Ai vtuttaako? Kyllä! En tunne itseäni tippaakaan naiseksi.
Olisiko syynä perintötekijät.
Samasta syystä ap on typerä.
Mulla tissit aa ja kapea lantio, näytän pojalta. Eipä näihin voi itse vaikuttaa.
Naisystäväni on 32-vuotias ja häneltä edelleen kysytään paperit alkossa. Ootko AP kade? ;)
Olen 23v ja kroppa samanlainen ku 16v. Olen todellakin tyytyväinen! 😂👌
Kaikki 'naiselliset muodot" yms on keksittyä p*skaa ja tekosyitä sille, että todellisuudessa ollaan vaan syöpötelty liikaa ja lihottu
Mulla on hoikka kroppa ja b-kupin tissit. Sopii oikein hyvin tämmöselle aktiiviselle juoksijalle :)
N28
Mitään aikuisen naisen kroppaa ole olemassakaan. Ihanne on oikeastaan se, että ihminen pysyy loppuelämänsä siinä n. 20- vuotiaan kropassa.
Seksikkäin kroppa naisella on isot terhakat tissit, pyöreä peppu ja laiha muu kroppaosa
Vierailija kirjoitti:
Olen 23v ja kroppa samanlainen ku 16v. Olen todellakin tyytyväinen! 😂👌
Kaikki 'naiselliset muodot" yms on keksittyä p*skaa ja tekosyitä sille, että todellisuudessa ollaan vaan syöpötelty liikaa ja lihottu
Joo niin niin 😂 Ite oon samanikäinen, mutta nimenomaan parikymppisenä on alkanut tulla niitä muotoja. Ja puhun siis lantio-vyötärösuhteesta ja tissien koosta. Bmi 21-23.
Kurvikkaat naiset ovat oikeasti upeita!😘
Minä oli 35-vuotiaaksi teini-iän mitoissa, mitä nyt välillä raskaana ollessani keräsin luonnollisesti välillä painoa. Mutta noin 35-vuotiaana aineenvaihdunta muuttui. Aloin lihoa, jos yhtäänkään herkuttelin. Nyt 50-vuotiaana saa todella taistella, ettei kiloja tulisi lisää. Syön säännöllisesti ja pienempiä annoksia kuin nuorena. Syön myös kasvispainotteista ruokaa. Liikun monta kertaa viikossa. Herkuttelu täytyy säästää juhlahetkiin.
Vierailija kirjoitti:
25-vuotiaana pitääkin olla... 4-kymppisenä alkaa ikä näkymään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tissit aa ja kapea lantio, näytän pojalta. Eipä näihin voi itse vaikuttaa.
Salille kyykkäämään hyppyripeppu niin ei haittaa pienet tissit 😉
Vai onko nyt kyse siitä, että miellät normaalin läskittömän vartalon teinitytön vartaloksi?