Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ääneenlausumaton totuus parinvaihdosta ja kimpoista

Vierailija
18.04.2019 |

Ollaan tätä harrasteltu nyt pari vuotta säännöllisen epäsäännöllisesti ja olen huomannut että tapaamillamme pariskunnilla lähes joka kerran naiset ovat mukana miestensä mieliksi. Joskus naiset ovat erittäin vastentahtoisia. Ehkä puolet kerroista miehet yrittää usuttaa minua (naista) nuolemaan ja sormettamaan omaan naistaan, vaikka selvästi nainen on hetero ja kovalla tsempillä pystyy edes vieraan miehen kanssa olemaan ja koko tilanne on heistä ikävä. Joskus on toisinkin päin, että nainen on jotenkin painostanut tai ylipuhunut miehensä. En tiedä mitä on taustalla, varmaan parisuhteen kriisejä ja naiset (tai miehet) pelkäävät että toinen pettää tai lähtee jos ei suostu leikkeihin. Seksi on yleensä surkeaa kuten melkein aina yhdenillan jutuissa mutta miehille se kai sitten riittää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mahdollista. Itse puhalsin pelin poikki kun kumppani sanoi ettei se oo sen fantasia, mutta voi suostua mun mieliksi.

Eipä siinä silloin mitään ideaa ois ollu....

Vierailija
2/7 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtaista kokemusta aiheesta ei ole, mutta AP:n väittämä kuulostaa kyllä aivan järkeenkäyvältä. Jo aivan biologisista syistä miehillä on sisäänrakennettu tarve päästä panemaan niin montaa naista kuin mahdollista, kun taas naisella on vastaava tarve panostaa yhteen suhteeseen ja elämänkumppaniin. (Ja nyt tähän alkaa tulla alapeukkua ja kommenttia luokkaa "minä olen nainen ja joka viikonloppu panen vierasta miestä" - joo joo, siis poikkeuksia on aina, puoleen ja toiseen, mutta näin se nyt kuitenkin on.) Eli parinvaihdot (kulkee myös nimellä vaimonvaihto, joka jo sinällään kertoo paljon - en ole ainakaan itse koskaan kuullut termiä 'miehenvaihto') ja kimppakivat yms. kiinnostavat varmastikin miehiä suhteessa enemmän kuin naisia.

Ja sen uskon myös, että lähes aina toinen osapuoli on toista innokkaampi; varmaankin melko harvassa on sellaiset parit, joissa molemmat aidosti ovat yhtä lailla intoa piukassa.  Ehkä sellaiset parit eivät kovin kauaa pysyisikään pareina?

.............

Kysymys AP:lle:  avauksestasi päättelin, ettet itsekään ole moisesta kovin kiinnostunut - jos näin on, niin saanko kysyä, miksi sinä sitten olet touhussa mukana? Esitit pari mahdollista syytä miksi se vastahakoinen osapuoli saattaa osallistua moiseen; koskeeko näistä joku itseäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M52 kirjoitti:

Omakohtaista kokemusta aiheesta ei ole, mutta AP:n väittämä kuulostaa kyllä aivan järkeenkäyvältä. Jo aivan biologisista syistä miehillä on sisäänrakennettu tarve päästä panemaan niin montaa naista kuin mahdollista, kun taas naisella on vastaava tarve panostaa yhteen suhteeseen ja elämänkumppaniin. (Ja nyt tähän alkaa tulla alapeukkua ja kommenttia luokkaa "minä olen nainen ja joka viikonloppu panen vierasta miestä" - joo joo, siis poikkeuksia on aina, puoleen ja toiseen, mutta näin se nyt kuitenkin on.) Eli parinvaihdot (kulkee myös nimellä vaimonvaihto, joka jo sinällään kertoo paljon - en ole ainakaan itse koskaan kuullut termiä 'miehenvaihto') ja kimppakivat yms. kiinnostavat varmastikin miehiä suhteessa enemmän kuin naisia.

Ja sen uskon myös, että lähes aina toinen osapuoli on toista innokkaampi; varmaankin melko harvassa on sellaiset parit, joissa molemmat aidosti ovat yhtä lailla intoa piukassa.  Ehkä sellaiset parit eivät kovin kauaa pysyisikään pareina?

.............

Kysymys AP:lle:  avauksestasi päättelin, ettet itsekään ole moisesta kovin kiinnostunut - jos näin on, niin saanko kysyä, miksi sinä sitten olet touhussa mukana? Esitit pari mahdollista syytä miksi se vastahakoinen osapuoli saattaa osallistua moiseen; koskeeko näistä joku itseäsi?

Aivan hirveetä paskaa ja yleistystä, eikä todellakaan pidä paikkaansa. T: yhden vaimon mies 38v

Vierailija
4/7 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M52 kirjoitti:

.............

Aivan hirveetä paskaa ja yleistystä, eikä todellakaan pidä paikkaansa. T: yhden vaimon mies 38v

Niin onkin yleistystä, kuten jo sanoinkin, mutta pitää silti vaan paikkansa. "Miehet ovat yleensä naisia pidempiä" on myös yleistys, ja myös pitää melko lailla paikkansa, vaikka poikkeuksia löytyykin.

Itsekin olen 'yhden vaimon mies', aviossa jo 25 v, enkä ole koskaan pettänyt vaimoani enkä harrastanut mitään kimppajuttuja tms. Mutta tämäkään ei tarkoita, etteikö edellä kirjoittamani pitäisi paikkaansa.

Se voi olla sinun mielestäsi 'hirveetä paskaa', mutta jos perehdyt esim. ns. Coolidge-ilmiöön tai vaikka seksuaalivalintaan ja evoluutiobiologiaan yleisemmin, niin saatat itsekin lopulta ymmärtää mitä eroja (ja ehkä jopa miksi) sukupuolten välillä tämän asian suhteen on.

Vierailija
5/7 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Itse olen avoimessa suhteessa ja olen jonkin verran etsinyt seksiseuraa erinäisiltä foorumeilta. Lähes aina, jos saan ehdotuksen parilta, tuntuu että parin naissukupuolen edustaja on mukana vain miestä miellyttääkseen. Tästä syystä haluan tavata vain yksittäisiä naisia, en pareja. En todellakaan halua olla mikään varatun miehen fantasian toteuttaja tai halua harrastaa naisen kanssa seksiä, joka on kanssani vain esiintymässä miehelleen.

N25

6/7 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan tätä harrasteltu nyt pari vuotta säännöllisen epäsäännöllisesti ja olen huomannut että tapaamillamme pariskunnilla lähes joka kerran naiset ovat mukana miestensä mieliksi. Joskus naiset ovat erittäin vastentahtoisia. Ehkä puolet kerroista miehet yrittää usuttaa minua (naista) nuolemaan ja sormettamaan omaan naistaan, vaikka selvästi nainen on hetero ja kovalla tsempillä pystyy edes vieraan miehen kanssa olemaan ja koko tilanne on heistä ikävä. Joskus on toisinkin päin, että nainen on jotenkin painostanut tai ylipuhunut miehensä. En tiedä mitä on taustalla, varmaan parisuhteen kriisejä ja naiset (tai miehet) pelkäävät että toinen pettää tai lähtee jos ei suostu leikkeihin. Seksi on yleensä surkeaa kuten melkein aina yhdenillan jutuissa mutta miehille se kai sitten riittää.

Mies oli meilläkin aloitteen tekijänä, aloin kuitenkin itsekin suunnittelu vaiheessa lämmetä ajatukselle kahdesta miehestä.

Kokeilimme parin vaihtoa ja 2N ja 1M juttuja.

Meille paras ja sopivin oli 1N ja 2M, kolmas mies oli liikaa meni sähellykseksi ei ollut tasapuolista miehiä kohtaan.

Olen ollut kimppa naisena nyt 16 vuotta.

Paras on kun sama mies on ollut koko 16 vuotta kimppa miehenä on tuttu ja turvallinen. Vieraiden kanssa on jännitteitä joita kaverien kanssa ei ole, pystyy nauttimaan paremmin ja mikä parasta myös ilman alkoholia.

Vierailija
7/7 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta. Itse olen naisena vähintään yhtä innoissani kimpasta kuin mieheni. Ei kenenkään pitäisi suostua tuollaiseen vain toisen mieliksi :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi