Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vietät pääsiäistä? Joko on valmistelut ja siivoukset tehty, mikäli niitä teet?

Vierailija
18.04.2019 |

Tulin hetkeksi tähän koneelle laatimaan suunnitelmaa, että miten saan kämpän pääsiäiskuntoon vielä tämän illan aikana. Joo tiedän, ei se ainakaan sillä tule, että tehtailen aloituksia vauva-palstalle. :D

Miten te vietätte pääsiäisen, minkälaisia suunnitelmia?

Minä ajattelin vain ulkoilla ja nauttia keväästä, ei ole mitään sen erikoisempia suunnitelmia. Nyt heitän tämän aloituksen etusivulle ja toivon paljon vastauksia tähän, joita saan sitten illalla siivouksen jälkeen lueskella.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattoo nyt jos lauantaina hakis kaljaa että jaksaa imuroida. Ilman päihteitä en ala siivoamaan. Miltähän tuntuisi viettää pääsiäistä tai muutakin iloisena? Varmaan ihan nastaa nauttia elämästä. Eipä sillä väliä kun en sitä koskaan tule kokemaan.

Vierailija
22/32 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaana :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaana :(

Paranemista sinulle.

Vierailija
24/32 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäinen on sunnuntaina, huomenna valmistaudutaan siihen mm.tekemällä pashaa

. Tänään kuunnellaan Matteuspassiota ja hiljennytään. Ja syödään vain vähän, onhan vielä paastonaika.

Vierailija
25/32 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuanlaitto aloitettu klo 8, osa tehty jo eilen. 20 hengen juhlat tänään. Keittiö siivotaan vielä.

Juhlat ei liity pääsiäiseen vaan traditio jo yli 20v. Tämä päivä sopii kaikille

Vierailija
26/32 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään suunnitelmia koska lapsi menee isänsä luo tänään. Ollaankin vietetty pääsiäistä jo pitkin viikkoa etukäteen. Pidettiin esim. kisa kummanko rairuoho kasvaa paremmin jne.

Taidan ainakin siivota ja käydä vaatekaappeja läpi ja ladata akkuja. Edessä aika tiukka työputki. Skumppaakin olis, että sitä varmaan siivouksen jälkeen sitten. Saa nähdä.

Vierailija
27/32 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä kaljakauppaan kohta. Siitä se pääsiäinen sitte lähtee

Vierailija
28/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on lankalauantai ja lapseni syntyi 30 vuotta sitten. Hänet kapaloitiin keltaiseen peittoon ja en nukkunut koko yönä, kun ihmettelin vain aikaansaannostani 💛

Vierailija
29/32 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jotenkin sekoan pääsiäismunista. Lapsenlapset tulevat tänään yökylään ja tässä lavastan munahässäkkää. Omien lasteni ollessa pieniä tein munakartan ja sen perusteella saivat etsiä.

🥚🥚🥚

Vierailija
30/32 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mä en edes oikeasti tiennyt, että nyt on joku pääsiäinen :) Ei kiinnosta tämmöset turhat juhlat. Ei mitään tavallisesta poikkeavaa. Käyn kaupassa kohta, syön jotain, katon netflixii, oon netissä :)

Yllä olevan kaltaisen kommentin voi varmaan kirjoittaa vain sellainen, joka ei käy töissä/koulussa.

Vierailija
31/32 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskiaisena alkaa 40 päivän paasto. Mietin miten selitän pomolle, että pyörtyilen vähän väliä, kun en syö enkä jaksa tehdä mitään. Mutta kun mun uskonto vaatii sen uhrauksen, niin pomon pitää vaan kestää ja maksaa liksaa.

Vierailija
32/32 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän