Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä kesäkuntoon?

Vierailija
18.04.2019 |

Onko jo liian myöhäistä päästä kesäkuntoon, minun kohdallani tarkoittaa muutaman kilon pudotusta ja pientä kiinteytystä. Olen myöhään liikkeellä terveydellisistä syistä, paino on niiden vuoksi vähän noussut mutta olen edelleen hoikka ja normaalipainossa. Ahdistaa vain tuo pieni vatsamakkara joka tulee istuessa ja muutenkin tuntuu että olisi kiva olla vähän kiinteämpi kesään mennessä. Vinkkejä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ehtii. Salille vaan ja ruokavalio kuntoon.

Vierailija
2/11 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika kokematon salilla kävijä, rahatilannekin aika tiukka. Olisikohan mahdollista ihan kotona saavuttaa tuloksia? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole myöhäistä. Jos ajatellaan, että kesä olisi vaikka heinäkuu niin tässä on monta kuukautta aikaa. Siinä ajassa saa salilla kiinteyttä ja ryhtiä, ja pystyy tiputtamaan vaikka kymmenen kiloa.

Vierailija
4/11 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika kokematon salilla kävijä, rahatilannekin aika tiukka. Olisikohan mahdollista ihan kotona saavuttaa tuloksia? Ap

Kotonakin onnistuu. Youtube on täynnä ohjelmia. Ostat vaikka semmoisen kahvallisen jumppanarun ja sillä saa lihasliikkeitä tehtyä. Sitten tietenkin kehonpainojutut. 45 minuuttia päivässä tekee jo paljon.

Vierailija
5/11 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai, aivan yhtä hyvin missä tahansa muuallakin. Sali on aivan turha ja netti on harjoituksia pullollaan.

Vierailija
6/11 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twerkkaa vaan webbikameran edessä. Saatat saada rahat kukkakaaleihin samalla.

Vierailija
7/11 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä "kiinteytyminen" tässä tarkoittaa. Lihasmassaa hankkiessa on käytännössä pakko lihoa ainakin vähän, koska pitää saada enemmänenergiaa siihen massan kasvatukseen. Jos taas haluaa sen makkaran pois, niin pitäisi laihduttaa kalorivajeella.  Tavallaan pitäisi valita mitä haluaa.

Jotkut fitness ihmisethän ajoittain vuorottelee näitä välillä vähän tavoitteidensa mukaan.

Vierailija
8/11 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista. Itse painoin 3 viikkoa sitten aloittaessa 58.7 kg. Joka päivä kävelylenkki (vähintään 4km) ja kalorit max 1000 per päivä, niin tänään vaaka näytti 56,5kg. Vaatii vaan itsekuria. Itellä tavotteena 54kg ja ajattelin ehtiä ennen kesäkuuta siihen.

Vierailija
9/11 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa vaan kävellen tai pyörällä. Kotona voi tehdä eri liikkeitä kehonpainolla ja hyppynarulla lähtee läskit 👍

Vierailija
10/11 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiinteytys", siten kuin se ajatellaan, on lähinnä myytti.

Voit saada lisää lihasta ja vähentää rasvan määrää, that's it.

Vierailija
11/11 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kiinteytys", siten kuin se ajatellaan, on lähinnä myytti.

Voit saada lisää lihasta ja vähentää rasvan määrää, that's it.

No periaatteessa voi kiinteytyä juomalla kaljaa, koska se kusettaa ja aiheuttaa nestevajausta. Sitähän on sitten aamulla kiinteämpi, kun kehossa on vähemmän vettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme