Vihaan sitä kun hiukset pitää leikata
Aiemmin mulla oli melkein peppuun asti hiukset nyt hädin tuskin puoleen selkään. Hirvittää nää ja olo on kuin kynityllä kanalla. En tykkää yhtään miltä latvat näyttää, ne on jotenkin niin tasapaksut. En halua edes mennä minnekään kun tuntuu niin rumalta.
Miten saisin jatkossa pidettyä hiukset hyväkuntoisena ettei niitä tarvitsisi aina leikellä ja itkeä ja odottaa kunnes ne taas kasvaa?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Leikkaa useammin, mutta vähän kerrallaan.
Muttakun ne latvat näyttää aina leikkaamisen jälkeen jotenkin typerältä enkä tiedä miten muuten niitä voisi leikata ettei ne näyttäisi siltä.
No tarviiko niistä leikata puoli metriä? Mitäs jos käyt vaikka kerran parissa kuussa tasauttamassa latvat, niin pysyvät siistinä ja pituus ei kärsi juuri lainkaan? Oliko tämä nyt jotenkin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muttakun ne latvat näyttää aina leikkaamisen jälkeen jotenkin typerältä enkä tiedä miten muuten niitä voisi leikata ettei ne näyttäisi siltä.
Leikkaatko itse vai leikkaako joku muu? Jos leikkaat itse, voit tehdä niin, että leikkaat hiuksia kerroksittain, ts. että leikkaat jokaisesta kerroksesta saman verran. Jos hiukset ovat jo tuossa vaiheessa hieman eri pituiset (siis latvat eivät näytä tasaisilta), ne ovat sitä leikkaamisen jälkeenkin. Voi tietenkin myös pyytää kampaajaa leikkaamaan kerroksittain tai keventämään latvoja, mutta mä en luota kampaajiin, sieltä tuleekin joku kummallinen kerrostettu pitkä malli, mitä en missään nimessä halua.
Ymmärrän tunteen, että niin ruma olo parturin jälkeen, ettei minnekään voi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkaatko itse vai leikkaako joku muu? Jos leikkaat itse, voit tehdä niin, että leikkaat hiuksia kerroksittain, ts. että leikkaat jokaisesta kerroksesta saman verran. Jos hiukset ovat jo tuossa vaiheessa hieman eri pituiset (siis latvat eivät näytä tasaisilta), ne ovat sitä leikkaamisen jälkeenkin. Voi tietenkin myös pyytää kampaajaa leikkaamaan kerroksittain tai keventämään latvoja, mutta mä en luota kampaajiin, sieltä tuleekin joku kummallinen kerrostettu pitkä malli, mitä en missään nimessä halua.
En tietenkään itse.
Oon aina yrittänyt selittää etten halua sellaista tasapaksua mallia mutta ne nipsii vaan vähän lopputulos on aina sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään itse.
Oon aina yrittänyt selittää etten halua sellaista tasapaksua mallia mutta ne nipsii vaan vähän lopputulos on aina sama.
No kokeilepa leikata itse. Tarvitset kammat, sakset ja klipsejä, joilla saat kiinnitettyä hiukset ylös.