Monilla entisillä ”hulivilipojilla” isot perheet
Oletteko huomanneet samaa? Ne luokan villeimmät pojat ja ne jotka viettivät myös villin nuoruuden saattavat 40v ollakin suurperheen isejä ja naimisissa/yhdessä vielä saman naisen kanssa? Esimerkkinä ps:n uusi kansanedustaja, josta juttu alla:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/bc619bcb-ef82-4351-9d7a-011ac0c14…
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulivilit laittavat pilin joka koloon ja ehkäisykin siinä touhussa unohtuu näin perhe suuri muodostuu
Hyvä, että jotkut vielä lisääntyy tässä maassa. Ihmiset ovat niin itsekkäitä ja mukaavuudenhaluisia, ettö lapset ovat tiellä. Kuka täällä tekee työtä ja maksaa tulevaisuudessa veroja, kun väestö ikääntyy?
Olkaamme iloisia niistä jotka tekevät Suomeen vielä lapsia, vaikka kyseenalaisinkin keinoin.
Itsekäs on se, joka tähän maailmaan tekee lapsia "koska mä haluun".
Suvunjatkaminen on luonnollinen terve tarve. Ei ole kyse mistään koska mä haluan. Aina lapsia ei tule, vaikka kaikki olisi kuinka järjestetty täydelliseksi. Lapsi on lahja, jonka elämä antaa.
Tuo kuvaus sopii mieheeni. Nuorena sähläsi, mutta nykyään on rauhoittunut, vaikka silti jaksaa hoitaa viittä lasta ja tehdä töitä puolustusvoimissa. Pysyy kuitenkin rauhallisena vaaratilanteissa. Minulla kolmannessa raskaudessa pieni pala istukkaa jäi kohtuun ja se jäi huomaamatta kunnes vessassa alkoi vuotamaan verta vaarallisia määriä. Mies vain rauhallisesti käski avaamaan oven ja menemään maahan makaamaan, kun minä panikoin.
On kyllä ihan hyvä tavallaan, ettei laiskat lisäänny.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ihan hyvä tavallaan, ettei laiskat lisäänny.
Näinpä! Ehkä ovat tavallista viriilimpiä!
Kun ovat jo nuorena "juoksunsa" juosseet ei myöhemmin enää kiinnosta. Jotain tuollaista mummo sanoi heh :D