Halla-aho saattaa jättää puheenjohtajuuden ja tähtää europarlamenttivaaleihin
Juuri eduskuntavaalien alla Halla-aho vihjaili tanskalaisen Politiken-lehden haastattelussa, että hän saattaisi jättää kesäkuun puoluekokouksessa puolueen toisiin käsiin, ja hänen omat suunnitelmansa liittyvät europarlamenttivaaleihin.
”Meillä on valtakunnallinen puoluekokous kesäkuun lopussa. Saa nähdä, mitä se tuo tullessaan. En ole kertonut julkisuuteen, haluanko asettua ehdolle uudeksi kaudeksi. Tosiasiassa olen jo tehnyt päätökseni, mutta julkistan sen vasta europarlamenttivaalien jälkeen. En halua sotkea vaalikampanjaa”, Halla-aho sanoi haastattelussa Iltalehden mukaan.
Kommentit (7)
Mestari riviedustajana (eurooppaanhan tuo on vannonut ettei ole ehdolla) ja johdossa joku marionettinuiva, esim. huhtasaari joka osaa tehdä mitä käsketään eikä ajattele liikaa itse?
Hallis on kyllä itse sanonut, ettei perhesyistä aio lähteä enää europarlamenttivaaleihin. Mutta ehkä joku muu tietää paremmin kuin hän itse.
Halla-aho elättää kahta perhettä, joten MEPin palkka ja muut edut tulevat tarpeeseen.
Tänään pitää ilmoittaa lähteekö ehdolle.
Vierailija kirjoitti:
Hallis on kyllä itse sanonut, ettei perhesyistä aio lähteä enää europarlamenttivaaleihin. Mutta ehkä joku muu tietää paremmin kuin hän itse.
Näin hän sanoi runsas vuosi sitten
Vierailija kirjoitti:
Tuossa artikkelissa se sanoi että voi olla ehdolla muttei mene europarlamenttiin vaikka pääsisi läpi. Eli mestari tietää tosiaan itse itseään paremmin vaikka olisi itsensä kanssa ristiriidassa?
Sillä lailla. Monihan ilmoitti äänestävänsä persuja nimenomaan mestarin vuoksi.