Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miespuolinen kaveri tajusi vihdoinkin lopettaa treffeiilä tarjoamisen

Vierailija
18.04.2019 |

Puoli vuotta paukuttanut tinderiä läpi ja parhaiten 5 treffit kuussa ja nyt se sitten laski yhteen, että kuinka paljon on mennyt rahaa hukkaa tällä herrasmies tarjoaa taktiikalla ja summa oli yli 150€. Eikä ole päässyt kun 2 kanssa toisille. Nyt se keksi, että lähtee kävelylle ulos treffeille, niin ei ainakaan joudu maksamaan mitään. Onneksi kelit suosii nyt.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 e ????? Ö.ö

Vierailija
2/33 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo ole paha. Mun miehellä menee avioliitossa lähemmäs tonni vaimon ylläpitoon kuukaudessa 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetaan, että treffejä on ollut kahdetkymmenet niin tuo tekee 7,5 e per treffit. Onko oltu Shellin pystybaarissa hodarilla?

Vierailija
4/33 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon ylläpidosta saa vastiketta, Tinder-treffeistä ei niinkään.

Vierailija
5/33 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä että edes nyt. En tajua miehiä, jotka ehdottavat maksullista tapaamista ja sitten valittavat.

Vierailija
6/33 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis joo ehdottomasti tää mies tarjoaa -tapa pitää lopettaa. oon joskus mennyt tokille treffeille ainakin osittain siksi että koen jääneeni velkaa ja saan tarjota sen toisen kerran. Parempi että tehdään jotain mikä ei maksa juuri mitään tai että kumpikin maksaa omansa.

Vierailija
7/33 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat vanhanaikaisia silloin kun siitä voidaan hyötyä jollain tapaa.

Vierailija
8/33 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä, milloin tämä mies tarjoaa -tapa on edes saanut alkunsa. Veikkaukseni on, että se(kin) on saanut alkunsa amerikkalaisista elokuvista. Mä kävin treffeillä 2000-luvulla, ja ensimmäinen mulle tarjonnut oli nykyinen mieheni. Olin todella hämmästynyt, en mitenkään odottanut sitä. 

Vierailija
9/33 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletetaan, että treffejä on ollut kahdetkymmenet niin tuo tekee 7,5 e per treffit. Onko oltu Shellin pystybaarissa hodarilla?

Heh heh. Tai miten ois ihan vaan kahvilatreffit? 

Vierailija
10/33 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä, milloin tämä mies tarjoaa -tapa on edes saanut alkunsa. Veikkaukseni on, että se(kin) on saanut alkunsa amerikkalaisista elokuvista. Mä kävin treffeillä 2000-luvulla, ja ensimmäinen mulle tarjonnut oli nykyinen mieheni. Olin todella hämmästynyt, en mitenkään odottanut sitä. 

Suomessa ehkä mennään tuonne isovanhempiemme ja heidän vanhempien aikaan, jolloin miehet olivat kohteliaita. Sitten tapa katosi jossain 60-70 -luvun tasa-arvoistumisessa. 

Seurustelin joskus parikymmentä vuotta sitten kreikkalaisen kanssa ja heidän kulttuurissaan on itsestään selvää, että mies tarjoaa, tuskin peruja amerkkalaisista romanttisista elokuvista. 

Vierailija
11/33 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on puutetta niin luku- kuin laskutaidossakin. Ap sanoi selvästi, että enimmillään viidet treffit kuussa, missä tapauksessa kulu olisi 30 euroa per treffit. Sillä saa jo hyvän aterian juomineen.

Vierailija
12/33 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ihme nillittää jostain 150 euron kulusta? Paljon enemmän menee siistiin vaatekertaan ja parturissa käyntiin -> panostuksia, joita on fiksu tehdä, jos haluaa työpaikan/puolison jne. 

Vierailija
13/33 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on puutetta niin luku- kuin laskutaidossakin. Ap sanoi selvästi, että enimmillään viidet treffit kuussa, missä tapauksessa kulu olisi 30 euroa per treffit. Sillä saa jo hyvän aterian juomineen.

Puolessa vuodessa eli 30 / 6 = 5 e

Vierailija
14/33 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ehkä mennään tuonne isovanhempiemme ja heidän vanhempien aikaan, jolloin miehet olivat kohteliaita. Sitten tapa katosi jossain 60-70 -luvun tasa-arvoistumisessa. 

Seurustelin joskus parikymmentä vuotta sitten kreikkalaisen kanssa ja heidän kulttuurissaan on itsestään selvää, että mies tarjoaa, tuskin peruja amerkkalaisista romanttisista elokuvista. 

Joo, mutta mä en puhunut nyt kreikkalaisista, vaan suomalaisista. Mä oon sitä mieltä, että tapa on turha ja epätasa-arvoinen. Siis joo, kyllä sitten, kun ollaan paremmin tutustuttu, se on ihan ok, mutta että joillain ekoilla treffeillä mies tarjoaa... Ei. Kun mä oon treffeillä käynyt, otiin kaikki opiskelijoita, ja kyllä se olisi aikamoisen loven tehnyt budjettiin, jos olisi tarjota pitänyt. 

En suosittele kenellekään. Naisille suosittelen sitä, että tarjoudutaan maksamaan itse, jos toinen on tarjoamassa.

Vierailija
15/33 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus parikymmentävuotta sitten mies oli perheen pää ja toi elannon, myös miehille maksettiin työstä miehelle kuuluva palkka.

Nykyään on tämä tasa.arvo, kaikille sama (huono) palkka, kun hyville ei voida pelkästään maksaa kunnolla.

Vierailija
16/33 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ihme nillittää jostain 150 euron kulusta? Paljon enemmän menee siistiin vaatekertaan ja parturissa käyntiin -> panostuksia, joita on fiksu tehdä, jos haluaa työpaikan/puolison jne. 

Ei helevetti, sittehän tällä kaverilla vasta ois rahaa palanut.

Vierailija
17/33 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas suosittelen tekemään palveluksia puolin ja toisin ja ostelemaan jotain pikkulahjoja/ tarjoamaan pikkujuttuja. Auttaa bondautumisessa ja erityisyydentunteen syntymisessä. 

Vierailija
18/33 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus parikymmentävuotta sitten mies oli perheen pää ja toi elannon, myös miehille maksettiin työstä miehelle kuuluva palkka.

Nykyään on tämä tasa.arvo, kaikille sama (huono) palkka, kun hyville ei voida pelkästään maksaa kunnolla.

50-luvusta on 70 vuotta, ei 20 vuotta. 

Vierailija
19/33 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas suosittelen tekemään palveluksia puolin ja toisin ja ostelemaan jotain pikkulahjoja/ tarjoamaan pikkujuttuja. Auttaa bondautumisessa ja erityisyydentunteen syntymisessä. 

Joo, sitten kun tunnetaan paremmin, mutta mun mielestä on outoa, että toisella olisi ikään kuin velvollisuus tarjota joillain ekoilla treffeillä sukupuolensa takia!

Vierailija
20/33 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan mitään kiiltokuvaa halua, vaan mukavan, hauskan ja perussiistin ihmisen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän