Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mietin todella usein itsemurhaa

Vierailija
18.04.2019 |

Ja sitä, miten toteuttaisin sen. Olen nuori töissäkäyvä ihminen, lukion jälkeen ei ole koulutusta, kun olen nyt pari välivuotta pitänyt töissä käyden.

Ensimmäinen ongelma on se, että pitäisi lähteä opiskelemaan lisää. Minua ei yksinkertaisesti kiinnosta mikään ala tai ammatti, ja todella vahva tuntemus siitä, ettei elämällä ole minulle mitään tarjottavaa. Olen monesti yrittänyt miettiä ja lukea eri aloista, mutta mikään ei oikeasti kiinnosta.

Toinen on se, että nähtävästi parisuhteissa minua ei onnista. Edellinen poikaystävä oli narsisti, joka imi kaikki voimat minusta ja lopulta kävi käsiksi ja uhkasi tappaa. Nykyinen kumppani tuntui alussa ihanalta, huomioonottavalta. Silti hänen kanssaan riitojen yhteydessä tullut samanlaisia narsistisia piirteitä vastaan. Uhriutumista, ei kuuntele minun mielipiteitä eikä anna missään periksi. On siis todella hallitseva luonne niin kuin myös minulla.

Kavereitakaan minulla ei ole, yksi paras ystävä, ja muut kaverit mitä tulee niin nekin häviää. Ei lähde enää mihinkään, vaikka pyytäisi.

Minusta olisi vaan niin ihana kuolla. Koko elämäni on ollut täysiä epäonnistumisia, ja jos jotain hyvää tapahtuu/olisi tapahtumassa, sekin aina kariutuu. Tai siinäkin menee jokin sitten pieleen. Rahallisesti menee todella huonosti, kun joka kulman takaa tulee uusia rahallisia tappioita. Haluaisin niin vaan kuolla, enkä nää oikeasti elämisessäni mitään järkeä.

Mikä neuvoksi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä rajat. Toista et vaan voi muuttaa. Parisuhderakkaus on eri asia kuin universaali rakkaus.

Relationship vai shit?

Rakentava vai nakertava elämä? Sinä päätät.

Vierailija
2/2 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tee lista asioista joita olisi mielestäsi mukava tehdä / saavuttaa ja jotka tuottaisivat iloa. Älä mieti yhtään sitä mikä on mahdollista ja mikä ei vaan listaa vain asioita ilman turhaa kritiikkiä.

2. Sen jälkeen priorisoi lista.  Mikä olisi kaikkein tärkeintä / merkityksellisintä?

3. Sulje silmäsi ja mieti mielessäsi miltä maailma ja elämäsi näyttäisi, jos saavuttaisit tärkeimmän tavoitteesi. Mitä näet, kuulet, tunnet, maistat, haistat? Kuvittele mielessäsi niitä mukavia ja iloisia asioita, joita tulee eteesi. Näetkö jo valoisamman tulevaisuuden?

4. Seuraavaksi tee toimintasuunnitelma. Valitse 1 tai korkeintaan muutama tavoite, jota lähdet tavoittelemaan. Pilko tavoite konkreettisiin toimenpiteisiin ja kuvaa kukin toimenpide mahdollisimman tarkasti. Aseta kullekin toimenpiteelle prioriteetti ja deadline.

5. Katso ja päivitä suunnitelmaasi joka aamu ja ilta. Tee aamuisin vakaa päätös että edistät niitä toimenpiteitä, joita olet edellisenä iltana suunnitellut.

6. Aina kun saat aikaan pientäkin edistymistä, kehu itseäsi ja iloitse. Olet matkalla kohti onnistumista.

Kerron sinulle myös salaisuuden. Universumi koostuu energiasta. Sinä olet osa universumin energiaa. Etenkin nykyaikana jopa yksittäinen ihminen voi vaikuttaa valtavasti kaikkeen jopa globaalilla skaalalla. Mahdollisuutesi vaikuttaa omaan ja muiden elämään ovat lähes rajattomat. "Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen" on lähes kirjaimellisesti totta.

Olet arvokas. Näytä itsellesi ja muille että olet täynnä säkenöivää energiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla