Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6-7-vuotiaan vanhempi, loukkaisiko sinua jos lapsesi kaveri tekisi onnittelukortin itse?

Vierailija
17.04.2019 |

Eli tarkottaa että onnittelukortti oli tehty ihan kotona olleista pahvista, kimalteista, liimattavista kirjaimista ja kiiltokuvista.

Loukkaantuisitko?
Miksi/miksi et?

Minulle oikeastaan suututtiin siitä että tein lapsen kanssa kortin itse kaverinsa synttäreille. Sanottiin ettei tarvitse ensi vuonna tulla.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti, haluaisitko tuon jälkeen sinne synttäreille ensi vuonna mennäkään?

Vierailija
2/13 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt meni kyllä provo överiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsetehty kortti on aina arvokkaampi kuin ostettu. Varmaan parempikin, että ensi vuonna ei tule sitten mentyä.

Vierailija
4/13 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?? Tuon ikäisethän nimenomaan tekee kortit itse. Meillä tehdään aina, kun lapsi tykkää askarrella.

5/13 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla t*ol*aus. 

Yleensä kukaan ei kommentoi mitään kortteja eikä edes lahjoja millään tavalla, jos se häiritsisi, niin tuskinpa kommentoisi näin: et tarvitse tulla ensi vuonna, vaan ei vaan sitten kutsuisi ensi vuonna.

Mietityttää, minkä vuoksi joku haluaa tämmösiä t*ol*eja tehdä.

Vierailija
6/13 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no 0/5 tästä.

Vierailija
7/13 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Ne on parhaita kortteja. Meillä tekee lapset tai oikeammin teinit kortit itse vieläkin.

Vierailija
8/13 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on just parhaita !

Vierailija
9/13 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän pohtia, miksi suuttuisin... Se hile räjähtäisi eteisessä ja sitä pitäisi imuroida viisi viikkoa ja silti sitä löytyy alusvaatelaatikostakin.

Kortissa oli pernaruttoa tai norovirusta.

Tajuan, että kortin koristeina on käytetty mummoni perintökorusta raastettuja korukiviä.

Osuiko joku näistä kohdilleen?

Vierailija
10/13 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono yritys.

Vierailija
11/13 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs autoit tenavaasi asiassa. Nyt sankari luuli että lapsukaisesi on itse askarrellut sen vaikka todellisuus on aivan muuta.

Mitä seuraavaksi? Teetkö hänen läksynsä?

Vierailija
12/13 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en harrasta kortteja ollenkaan. Eikä meillä askarrella. Hitsiläinen, kohta meidän muksut ei pääse enää kaverisynttäreille 😵

Vierailija
13/13 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, meillä askarrellaan itse ja saadaan itse piirrettyjä ja askarreltuja. Hienoja ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme