Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on mielestänne pahempi yli vai alipukeutuminen?

Vierailija
17.04.2019 |

esimerkiksi iltapuku tai farkkuhame

Olen aina kuullut että pahempaa olisi alipukeutuminen koska ainahan neuvotaan pukeutumaan hieman yli kuin ali jos menee johki juhliin. Jotenkin outoa kun miehen sukulaisella on pian seitsemänkymppiset ja miehen äiti sanoi että muut käy mutta iltapuku liikaa. Hän oli miehelle jälkikäteen ihmetellyt jo sitä kun päälläni oli joskus miehen serkun juhlissa satiininen juhlamekko..

En ole tollasta vaan koskaan kuullut että ylipukeutumista noin paheksutaan. Äitinikin aina sanoo että juhliin pitää pukeutua kunnolla. Ihmetyttää välillä kun näkee jengiä juhlissa pellavamekoilla eikö ne ole arkivaatteita??

itsestäni taas olisi kiusallista olla esim jossain lakkiaisissa farkkuhameella/trikoohameella koska nehän on arkivaatteita tai ehkä joitain grillibilevaatteita ja juhlia taas ei ole usein.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vain outo toi iltapuku kommentti koska kysyin häneltä vaan ohimennen mitä laittaa päälle itse. Tuli melkein mieleen että risaiset farkut sitten käy XD

muutenkin outoa kun mies ennen juhlia oli puuttumassa pukeutumiseeni... ja että äitinsä voi näyttää vähän mitä hän laittaa nii saan osviittaa. Mitähän toikin tarkoitti?

Olenko turhasta suuttunut??

Vierailija
2/6 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa pukeutua yli. Ihmisistä näkee kyllä vilaukselta, kenet on opetettu pukeutumaan pienestä pitäen kunnolla. Juhliin ei mennä arkivaatteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa aina alipukeudutaan. Itse pokkana laitan omasta mielestäni juhliin sopivat vaatteet ja kannan ne hyvin. "When in doubt, always overdress"😅

Vierailija
4/6 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää miksi joku ihmettelee tätä nykyään?

Vierailija
5/6 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa aina alipukeudutaan. Itse pokkana laitan omasta mielestäni juhliin sopivat vaatteet ja kannan ne hyvin. "When in doubt, always overdress"😅

ihmetytti viimevuonna pellavahameet ja trikoohameet!!?  ja edes kenkiin ei moni panosta. Juhla- asun pitää olla juhla-asu EI TYÖASU trikoohame on casual hame miksei tätä tajuta?

Vierailija
6/6 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan itse olla vähän ylipukeutuja, tyyliin mulla on aina juhlissa kuin juhlissa juhlavimmat vaatteet, ja joskus olen vähän arastellutkin iltapukujeni kanssa (esim iltajuhlaan, joka oli nimellä "gaala" laitoin itsestäänselvästi pitkän ilta/juhlapuvun, kun jotkut olivat jossain lyhyissä kesämekon tyylisissä), mutta olen silti aina saanut vain positiivista palautetta; asuni on siis todella huomattu ja ainakin minun ymmärtääkseni ihan hyvällä. Sen sijaan alipukeutuneita katson itse vähän "kauhistellen", enkä ole ainoa. Esim kerran eräs nainen tuli ystäviemme häihin housuissa. Siis ei missään puvun housuissa (ymmärtäisin jossain tapauksessa jos nainenkin pukeutuisi siistiin housupukuun) vaan tuli tyyliin suoraan töistä samoilla kuteilla. Olosuhteiden pakosta taisi olla, (eli tuli vara-aveciksi tosi nopeella varoitusajalla), mutta kuitenkin. Itse olisin varmaan kieltäytynyt kutsusta juuri tuon takia. "Anteeksi, en voi kyllä lähteä, koska en ehdi hakea kotoa toisia vaatteita ja mulla on nää työhousut jalassa". Kyllä hän taisi itsekin vähän hävetä tosin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän