Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hauskat kommellukset? Piristetään toisten päivää<3

Vierailija
17.04.2019 |

Kertokaa hauskoja kommelluksia ja sattumuksia esim. Lemmikkien, lasten, ystävien tai vaikka ihan oman itsenne kanssa 😄

Voin aloittaa. Yritin kerran niin tomerasti hevosen selkään että tulin päistikkaa hevosen toiselta puolen alas. Hevosella ei ollut satulaa ja yritin hypätä kiven päältä kyytiin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierasin ja tuli lusikallinen housuun.

Vierailija
2/19 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ambulanssi oli tankkannut ja seisoi mittarin edessä tukkeena. Ambulanssimiehet norkoilivat sivummalla ja juttelivat keskenään. Ärähdin että voisi ajaa pois auto edestä että muutkin pääsisi tankkaamaan.  Mies huiikkasi että he tankkaavat parasta aikaa että polttoainetta menee koko ajan tankkiin ja että iso tankki.

Noloahan se oli:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, juttusi ei ollut hauska - tiedän tytön, joka kuoli pudottuaan hevosen selästä, pää osui kiveen.

Vierailija
4/19 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, juttusi ei ollut hauska - tiedän tytön, joka kuoli pudottuaan hevosen selästä, pää osui kiveen.

Ei oo todellista, joku tästäkin loukkaantui. Ihmisiä nyt kuolee ihan mihin vaan.

Vierailija
5/19 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen pituinen se kirjoitti:

Tää ei ollut hauska. :( Ihmisillä voi olla crohnin tauti.

Vierailija
6/19 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin noin 12-vuotiaana kaupassa ja minulla meni maha niin yllättäen sekaisin, että en ehtinyt vessaan vaan minulta tuli kakat housuun. En enää ikinä kehdannut mennä siihen kauppaan, koska kaikki nauroivat minulle siellä ja kutsuivat minua paskaperseeksi.

Vierailija
7/19 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tehnyt lapselleni hedelmä sosetta, jonka pakkasin muoviastiaan. Kun otin kannen pois niin se lipsahti käsistäni ja tipahti lattialle. iskun voimasta sose lensi vaudilla ylös, suoraan kasvoilleni!

Siinä hetken ihmettelin soseet naamalla että mitä oikein tapahtui :D

Vierailija
8/19 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Hah.

Vierailija
9/19 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain synnytyksessä jonkin kipupiikin mikä pisti pään ihan sekaisin. Olin aivan rakastunut koko maailmaan, meinasin soittaa hoitajakutsua vaan siksi että saisin sanoa hoitajalle että ne on niin ihania ja hyviä työssään. En tainnut onneksi soittaa. Muistan sen olon hyvin vieläkin... :-D

Vierailija
10/19 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sen pituinen se kirjoitti:

Tää ei ollut hauska. :( Ihmisillä voi olla crohnin tauti.

Joko se on tässäkin kulttuurin omiminen kyseessä?

Vierailija
11/19 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin noin 12-vuotiaana kaupassa ja minulla meni maha niin yllättäen sekaisin, että en ehtinyt vessaan vaan minulta tuli kakat housuun. En enää ikinä kehdannut mennä siihen kauppaan, koska kaikki nauroivat minulle siellä ja kutsuivat minua paskaperseeksi.

Ei oo hauskaa, kuolin tuossa tilanteessa :(

Vierailija
12/19 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli ihan sama mieleen. Tosi paljon niitä, joille käynyt pahasti pudottuaan. Ei ollut millään lailla yhtään hauska juttu.

Vierailija
13/19 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-marketin kassalla oli eilen aamulla nuori mies, joka avasi muovikassin ja aivasti siihen. Kauhistuin vähän, koska niin ei saisi käydä, en sanonut mitään siitä. Kotona tilanne alkoi naurattaa kesken minimansikkaviinerin syönnin ja oli maitoa lasissa, vedin vahingossa viineriä nenään nenänielun kautta. Ei tällä kertaa pakasteita, mutta lähelle osui. Nenäliinapaketti auttoi vähän. Ei kannata alkaa nauraa kesken syönnin edes vahingossa, vaarallista jos menisi keuhkoon.

Vierailija
14/19 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ON SANOMAN TOIMITTELIJA JOKA KERÄÄ TÄÄLTÄ ILMAISTA AINEISTOA LEHTIJUTTUU. ÄLKÄÄ AVUSTAKO SITÄ.

Vierailija
15/19 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläinlääkäri. Joskus ysärillä hoidin lehmän poikimahalvauksen ja menin sieltä päästyäni pankkiin maksamaan laskua. Ihmettelin vähän pankkineidin tuijottelua ja autoon palattuani vilkaisin peiliin.

Tukastani korvan vieressä roikkui pitkä lehmän märeklimppi.

Vierailija
16/19 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
17/19 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP ON SANOMAN TOIMITTELIJA JOKA KERÄÄ TÄÄLTÄ ILMAISTA AINEISTOA LEHTIJUTTUU. ÄLKÄÄ AVUSTAKO SITÄ.

Äh, älä viitsi.

Vierailija
18/19 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin joskus vuosia sitten kaupan parkkipaikalla väärään autoon apukuskin paikalle, siinä vielä kerkesin tupakaksi laittaa ja oluen aukasta ennenkun tajusin että ei ollutkaan kaverin auto :D kyllä hävetti sen verran ettei uudestaan pääse käymään.

Vierailija
19/19 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin limsapullon kaupan pihassa ja joku oli vissiin hölskytellyt pulloa kaupassa sillä sehän räjähti kuin tulivuori! Silmälasini,hiukseni, takkini kaikki Pepsissä.