Isot peput alkaa jo vähän olla pois muodista?
Oletteko huomanneet samaa?
Voiko olla? Siis hoikkia ja pepun peittävästi pukeviakin naisia näkee taas.
Kommentit (17)
Näkee kun heitä maailmalta tulee. Suomalaisnaisetkin voisivat mennä mukaan tähän muotivirtaukseen.
No voi perse! Mitä tälle isolle nyt tehdään?
Back to the 80’s. Silloin piti olla pieni.
Kaikki naisvartalot paitsi ylipaino on aina muodissa ja haluttuja. Nauttikaa itsestänne ja keväästä!
Nykyisin nuorilla miehillä on isommat per'seet kuin naisilla. Mistä se johtuu? Ovatko saaneet liikaa naishormonia?
Onneksi haisevien jättiperseiden ihannointi loppui. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin nuorilla miehillä on isommat per'seet kuin naisilla. Mistä se johtuu? Ovatko saaneet liikaa naishormonia?
Minulla on. Ehkä olen saanut liikaa naishormonia, mutta olen sen seurauksena tasa-arvoinen ja vapaa toksisesta (toki myös ulkonäöllisestä) maskuliinisuudesta.
Toivottavasti et rivien välistä indikoinut, että olen kelvoton tai ei-haluttava mies.
Vierailija kirjoitti:
Back to the 80’s. Silloin piti olla pieni.
Ja ysärillä piti pepun olla peitossa, ihan vuosikymmenen loppua lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on. Ehkä olen saanut liikaa naishormonia, mutta olen sen seurauksena tasa-arvoinen ja vapaa toksisesta (toki myös ulkonäöllisestä) maskuliinisuudesta.
Toivottavasti et rivien välistä indikoinut, että olen kelvoton tai ei-haluttava mies.
Mun miehellä on isompi pylly. Mutta se on lapsesta asti pelannut jalkapalloa ja juoksee paljon. Sillä on varmaan sen takia isot pakara lihakset.
Minä en ymmärrä tätä että miten joku tietty vartalotyyppi voi olla "muodissa". Kun pyllyään ei oikein voi vaihtaa samalla tavalla kuin vaikkapa vaatteita. Toki kroppaa voi treenillä ja ruokavaliolla muokata, mutta sitä omaa luonnollista vartalotyyppiään on vaikea muuttaa. Jos on tietyn mallinen niin sitten on.
Minulla oli iso peppu ennen kuin se oli muotia ja tulee varmaan aina olemaankin iso peppu, riippumatta siitä mikä on milläkin vuosikymmenellä trendikästä. En hävennyt takalistoni kokoa 90-luvulla kun piti olla pieni, enkä ole myöskään mitenkään erityisen ylpeä siitä nyt kun se onkin yhtäkkiä tosi himoittava juttu. Kulkee tuossa mukana.
Kyllä se leveäperseinen siideripissis on aina ollut luomakunnan kuningatar.
Tummaihoisella mitä pyöreämpi sen parempi. Valkoisille se ei sovi.
Isot peput ei ole KOSKAAN pois muodista, koska peppu on paras, ja iso peppu varsinkin.
Mutta sellaiset tekemällä tehdyt (oli sitten treenatut tai implantit) bubble buttit voi kyllä kadota, aitoa sen olla pitää.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä tätä että miten joku tietty vartalotyyppi voi olla "muodissa". Kun pyllyään ei oikein voi vaihtaa samalla tavalla kuin vaikkapa vaatteita. Toki kroppaa voi treenillä ja ruokavaliolla muokata, mutta sitä omaa luonnollista vartalotyyppiään on vaikea muuttaa. Jos on tietyn mallinen niin sitten on.
Minulla oli iso peppu ennen kuin se oli muotia ja tulee varmaan aina olemaankin iso peppu, riippumatta siitä mikä on milläkin vuosikymmenellä trendikästä. En hävennyt takalistoni kokoa 90-luvulla kun piti olla pieni, enkä ole myöskään mitenkään erityisen ylpeä siitä nyt kun se onkin yhtäkkiä tosi himoittava juttu. Kulkee tuossa mukana.
Hyvä ettet hävennyt! Mä häpesin, isoperseinen oli haukkumasana.
Jes, kohta on meidän lattaperseiden vuoro olla muodikkaita!!