Minkä ikäsenä kuukautisesi loppuivat kokonaan?
Kuinka pitkiä kiertoja ennen vaihdevuosia voi olla? Itsellä nyt kp 50 ja olen todella ihmeissäni, voiko loppua ihan noin vain?
Kommentit (13)
40-vuotiaana syöpähoitojen johdosta. Mutta kyllä ne voi loppua ihan yhtäkkiäkin, kaikki kehot toimii eri tavoin.
Loppuivat kuin seinään 51 vuotiaana, johon asti säännöllinen kierto.
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen samaa. Kuukautiseni ovat aina olleet säännölliset, mutta uudenvuodenpäivän jälkeen ei ole näkynyt eikä kuulunut mitään. Mitään vaihdevuosioireita ei ole. Ikää on 54 vuotta. Oliko tämä näin yksinkertainen juttu?
Mulla on tismalleen sama tilanne, ikää 50 v. Olen oikein koettanut kuulostella vaihdevuosioireita, mutta ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Loppuivat kuin seinään 51 vuotiaana, johon asti säännöllinen kierto.
Mistä mahtaa tietää, kuinka kauan tarvitsee varustautua kuukupilla lähtiessään kotoa, eli milloin voi olla varma siitä, että enää ei tule yllätyksiä? Taitaa olla ihan lottoamista?
Mulla ei ole koskaan kuukautisia ollutkaan koska olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun kuitenkin tulit vastaamaan ap:n kysymykseen.
Loppuivat 53-vuotiaana ja vielä näin 10 vuotta myöhemmin kärvistelen vaihdevuosioireiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä mikään mies ole vaan vässykkä, joka paremman puutteessa pyörii naisvaltaisella foorumilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä mikään mies ole vaan vässykkä, joka paremman puutteessa pyörii naisvaltaisella foorumilla.
Ei tällä palstalla ole sukupuolikiintiöitä, ja mikäs täällä on ollessa, kun aiheita on laidasta laitaan.
Itsesensuuri olisi kyllä hyväksi, jotta säästyttäisiin tuollaisilta typeriltä "ei mulla ole koskaan ollutkaan" -vastauksilta.
52v, loppua kohti tihenevät, silti epäsäännölliset vuodot. Kärsittyäni puoli vuotta kuumista aalloista ja huonoista yöunista aloitin vaihdevuosikorvaushoidot. Gynekologilla todettiin laboratoriotuloksista alhaiset estrogeeniarvot.
Olen 5kymppinen ja viimeisen vuoden on kierto heitellyt miten sattuu. Voi olla menkat pois 2kk ja sitten taas tulee...tosi runsaat kuin hanasta. Tai sitten kierto voi olla 2 viikkoa ja kaikkea tältä väliltä. Tosi kiva kun on tottunut tasan 28 päivän kiertoon ja niukkoihin menkkoihin.
Minä ihmettelen samaa. Kuukautiseni ovat aina olleet säännölliset, mutta uudenvuodenpäivän jälkeen ei ole näkynyt eikä kuulunut mitään. Mitään vaihdevuosioireita ei ole. Ikää on 54 vuotta. Oliko tämä näin yksinkertainen juttu?