Mä haisen
Sellaiselle keski-ikäisille. Ei auta suihkussa käynti, hajuvedet, deodorantit tms. Mikä avuksi?
Kommentit (14)
Onko keski-ikäiselläkin jokin ominaishaju? En ole moisesta ennen kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Onko keski-ikäiselläkin jokin ominaishaju? En ole moisesta ennen kuullut.
On mutta sitä on vaikea selittää millainen se on. Nyt ajattelin ostaa kaupasta lv 55+pesunestettä jos se auttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät??
Haistan sen itse ja mies patistaa aina suihkuun vaikka siellä melkein jatkuvasti käyn.
Se ei peseytymällä muutu. Se on jonkun sisäisen prosessin ominaishaju. Tekeekö sen tietyt lääkkeet tai mikä ikinäänkin, niin se haju myös tarttuu mm. muovisiin esineisiin kun tauti.
Vierailija kirjoitti:
Se ei peseytymällä muutu. Se on jonkun sisäisen prosessin ominaishaju. Tekeekö sen tietyt lääkkeet tai mikä ikinäänkin, niin se haju myös tarttuu mm. muovisiin esineisiin kun tauti.
Niin on. Mietin vain ettei tämä ehkä ole ns kuoleman haju koska minusta tämä haisee erilaiselta kuin esim vanhainkodissa haisee.
Vierailija kirjoitti:
Kai käytät saippuaa?
Tietysti ja shampoota myös.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hel.vetti! Kävist pesulla.
Minä käyn. Suihkussa aamuin, illoin.
Tuonko takia toiset laittaa litran hajuvettä..?
Erilainen haju johtuu siitä että vanhemmilla ihmisillä on enemmän mikrobeja elimistössä. Niistä pääsee eroon antibiooteilla, tietysti joku viikon kuuri ei auta mitään, vaan puhutaan vuosien mittaisesta kuurista. Itse asiassa pieni horkka kuuluu oireisiin kun mikrobeja kuolee, jos on esim. paljon mikrobeja ihon alla (esim. on kärsinyt ihottumista). Kyse ei siis ole kovin patogeenisista mikrobeista, mutta oireita ne silti aiheuttavat! Vetyperoksidia 12% suun pesuun, saa vaikka litran erissä!
P askanna housuun se se vasta hyvältä tuoksuu