Eron jälkeen nopeasti uusi suhde - laastari?
Pari kaveriani ovat hyvin nopeasti alkaneet seurustella uuden kanssa, vaikka ovat eronneet vasta vähän aikaa sitten. Oman eroni jälkeen olin yksin ainakin vuoden, vaikka muutama ehdokas olikin. Kaverini tekivät tietääkseni aloitteen erolle ja noin kuukauden päästä jo Facebookissa lukee, että seurustelee henkilön X. Ymmärtääkseni liittyi pettämistä kylläkin tai uusi oli jo tuttu entuudestaan.
Kommentit (5)
Yleensä miehet hankkivat eron jälkeen laastarisuhteen
Voi olla tai sitten ei.
Joskus sitä sattuu kohtaamaan oikean ihmisen heti eron jälkeen tai jopa jo ennen sitä, vaikkei edes mitään etsisi. Sitten on tietenkin erikseen ne ihmiset, jotka eivät osaa olla yksin. Heitä on kyllä paljon.
Itse olin huonossa suhteessa, mutta lopullinen eropäätös tuli, kun rakastuin toiseen mieheen. Ei todellakaan mikään laastari, vaan todellinen rakkaus ollut jo kaksi vuotta.
Ehkä se laastarisuhde hankitaan, jos puoliso löytää toisen ja tulee ero. Tulee uhma, että minunkin pitää saada joku.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin huonossa suhteessa, mutta lopullinen eropäätös tuli, kun rakastuin toiseen mieheen. Ei todellakaan mikään laastari, vaan todellinen rakkaus ollut jo kaksi vuotta.
Ehkä se laastarisuhde hankitaan, jos puoliso löytää toisen ja tulee ero. Tulee uhma, että minunkin pitää saada joku.
No eihän se mikään laastari olekaan, jos olit vielä vanhassa suhteessa kun aloit uuden kanssa touhuamaan. Laastari on se, kun erotaan ensin ja sitten vasta aletaan iskupuuhiin.
Joo enpä ite viittis sekaantua vastaeronneisiin, kun sen nyt tietää etten mä niitä oikeesti kiinnosta vaan oon "se joku vaan" joka nyt vois vähän tuoda lohdutusta huonoon oloon.