Onko miehen punastuminen merkki ihastuksesta?
Olen kuvitellut olevani yksipuolisesti ihastunut erääseen tuttavaan. Törmäsimme tänään toisiimme pitkästä aikaa ja mies pamahti naamastaan ihan punaiseksi eikä pystynyt olemaan hymyilemättä.
Vai punastelevatko miehetkin ihan yhtä randomisti kuin me herkästi punastelevat naiset? En kyllä aiemmin ole huomannut ko. tyypillä moista reaktiota, mutta ei punastelu tietenkään aina kerro mistään ihmeellisestä.
Kommentit (14)
Minun naamani punoittaa kun otan kunnon pirtuhömpsyt.
-Arska
Punastuin 25 vuotta sitten nähdessäni inhoamani naisen. Olen näin jälkeenpäin miettinyt olisiko minulla voinut olla tiedostamattomia tunteita häntä kohtaan.
Eräskin Halla-aho olisi luullakseni kyllä ihastunut epäilyyttävän moneen, jos pelkkä punastuminen olisi merkki ihastumisesta.... Ja minä itse joka kerrta yläasteella kun piti mennä luokan eteen pitämään esitelmä ja yksin laulussa (laulukokeessa) taisi punastumiseni osoittaa jo rakastumista (tai sitä, että olin muuttumassa tomaatiksi).
No en kyllä pelkästä punastumisesta päättelisi mitään.
Onhan se aika erikoista, koska yleensä naama valahtaa kalpeaksi koska veri pakenee jonnekin muualle miehen innostuessa.
Mahdollisesti mutta voi myös olla että hänellä alkoi muffinsit vaikuttaa juuri sillä hetkellä
Kun miehen kullli turpoaa sinun sitä lypsäessä, voit olla varma ihastuksesta! ;)
Jos hän oli juuri päästänyt hiljaisen pierun - ja ne vielä haisevatkin kaikkein pahimmin - ja pelkäsi Sinun haistavan sen, jota hänen onnekseen ei kuitenkaan tapahtunut; tai jos hän itse juuri huomasi kainaloidensa haisevan, tms?
En usko, että aikuinen mies punastuu "ihastuessaan".
Tää on taas ketju ja aihe missä AP:lle ei llkeyttään haluta antaa hyvää fiilistä siitä, että olisikin haluttu jonkun mielestä, vaan kaikki vastasvat ihan kaikkea muuta mahdollista.
Mutta asiaan, kyllä, voi olla ihastunut ja siksi punastui. Itsellenikin tapahtunut niin.
Syynä on jokin mielen kuohahdus, se voi olla apn kannalta negatiivista tai positiivista mutta ei neutraalia. Hän on ehkä tehnyt jotain erikoista joka tulvahti mieleen apn vuoksi. Ihastumista kaikki toivoo mutta muitakin syitä on kymmeniä. Unohda.
Miten sä edes kuvittelet, että punastuminen olisi jotenkin sukupuolikysymys?