Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nainen tarkoittaa kun sanoo että pidän häntä itsestäävselvyytenä?

Vierailija
16.04.2019 |

En ihan vilpittömän oikeasti ymmärrä mitä tuo tarkoittaa ja mitä asialle pitäisi tehdä.

Kommentit (51)

41/51 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viaton kysymys sai kiukkuisia vastauksia. Miksi?

Vierailija
42/51 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammoilla on kyllä kertakaikkiaan kummallinen oletus siitä että miehiltä ei löydy alkeellisintakaan perushuomavaisuutta ja arvostusta kumppaneitaan kohtaan. On se kumma että jos kilpailu on oikeasti tätä tasoa niin minäkin olen aika pitkiä aikoja saanut olla sinkkuna...

Minkä minä sille mahdan että että en koe luontevaksi kouria häntä ja puhua sopimattomia? En niitä paljon harrastanut aieminkaan ja nyt hän ottaa sen jonakin loukkauskena ja väheksyntänä.[/quote]

juuri näin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koppijussi kirjoitti:

Viaton kysymys sai kiukkuisia vastauksia. Miksi?

Ei tässä kukaan ole antanut kiukkuisia vastauksia vaan hyvin realistisiä. Ei ole vastaajien vika, että AP ei osaa pitää kumppaniaan tyytyväisenä ja että tämä harkitsee jo eroa.

Vierailija
44/51 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa, ettet enää yritä tehdä vaikutusta / liekki on sammumassa / näet hänet tylsänä arkisena emäntänä - et tavoiteltavana kaunottarena.

Kaipaa luultavasti romantiikkaa, huomioimista, sitä että kohtelet häntä naisena, et kämppiksenä. Jos kaipaat tilanteeseen vinkkejä, niin täältä sataa:

- Kuuntele naistasi tarkemmin. Kysy häneltä kysymyksiä - mitä kuuluu, mitä ajattelee elämästä, onko onnellinen, mitä haaveita hänellä on, mitä murheita, miten voit niissä auttaa, minkä kirjan lukenut viimeksi tai elokuvan katsonut - kehen henkilöön näissä samaistuu ja miksi, mitä mieltä oli jne.

- Kehu naistasi monipuolisesti. Kauneutta, älyä, luonnetta erityisesti. Myös tekoja voi kiitellä, mutta ihminen itse tärkein.

- Anna hänelle naisellisia pieniä lahjoja. Ei tarvitse olla kallista, jos olet köyhä. Mutta luettelen silti myös kalliimpia vaihtoehtoja: itse poimittu kukkanen, yllättävä kukkalähetys ilman "syytä", tee itse ruokaa ja järjestä ns. kynttiläillallinen (tai vie ravintolaan. jos et vaikka osaa), anna lahjakorttia hemmotteluun, pieni kaunis koru.

- Helpota hänen arkeaan pienillä asioilla. Jos on esim. aamu-uninen, laita aamuiset asiat hänelle valmiiksi. Jos inhoaa jotain kotityötä, hoida tämä työ vaikkapa viikon tai kuukauden ajan yksin.

- Kysy häneltä, mikä saa hänet tuntemaan itsensä arvostetuksi.

Näitä tuli näin äkkiseltään mieleen.

Vierailija
45/51 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen, että jos olen itsestäänselvä, minun eteeni ei haluta nähdä yhtään ylimääräistä vaivaa. Koska olenhan siinä joka tapauksessa, itsestäänselvästi. Kohteli minua ihan miten tahansa, vaikka loukkaavasti.

Ylimääräinen vaiva on sitä, ettei toinen koskaan vaivaudu etsimään synttärilahjaa, ei vaivaudu selvittämään, mistä tykkään tai mistä unelmoin, ei vaivaudu lähtemään taidemuseoon edes kerran vuodessa vain sen takia, että tykkää minun tykkäävän siitä.

N50

Vierailija
46/51 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kyllä meillä seksi toimii ja en ymmärrä miten pitäisi haluani osoittaa paremmin kuin panemalla 4 kertaa yössä, uupumukseen asti. Eikä sittenkään kuulemma riitä.

Ahaa. Nyt selvisi. Nainen haluaa neljä kertaa samana yönä vain sen takia, että et ole saanut häntä vielä oikeasti laukeamaan. Annapa suuta ensin kunnolla, niin riittää ihan vain yksi polkaisu.

Ja tee ne kotityöt. Ei kukaan niitä oikeasti halua tehdä 365 päivää vuodessa ihan yksin. Kissa kiitoksella elää, ei nainen. 

Ei osu eikä uppoa. Hän on vain rehellisesti vähän nymfo.

Ja tekee työt nimenomaan omasta halustaan.

Sinä luulet, että haluaa, koska pidät sitä nimenomaa ITSESTÄÄNSELVYYTENÄ, että hän ne kotityöt tekee! Hän haluaa, että myös sinä osallistut kotitöihin etkä vain odota, että sinulla on kalsarit valmiiksi viikattuina kaapissa ja ruoka nokan edessä.

Vierailija
47/51 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa, että sinä osoitat, että hän on sinulle tärkeä.

Vierailija
48/51 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän tekee yksin kaikki kotityöt, niin siinähän se suurin syy on. Et oikeasti tajua miten paljon hän tekee, vaikka kiitätkin. Kiittäminen voi olla tyhjä rutiini, jos toisesta tuntuu että et aidosti huomaa asioita. Sun pitää nyt opetella näkemään sellaista, mitä et tähän saakka ole osannut nähdä. Kotitöiden pitäminen naiselle kuuluvana alueena vie ne tekemään joutuvalta naiselta pikkuhiljaa voimat, itsetunnon ja aiheuttaa juuri tuon itsestäänselvyytenä pitämisen tunteen.

Vierailija
49/51 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ilahduttaa ehkä eniten se, että mies siivoaa omaaloitteisesti, ilman pyytämättä, sanoen, että lepää sinä niin minä hoidan. Sitä jää itse kiitollisuudenvelkaan ja haluaa tehdä miehelle vastaavaa.

Vierailija
50/51 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän kokee, ettet näytä tunteitasi tarpeeksi, et tee rakkauden tekoja, et saa häntä tuntemaan itseään tärkeäksi.

Jos itse sanoisin noin, kaipaisin mieheltä enemmän sekä fyysistä läheisyyttä (halaus, suukko), kauniita sanoja, arjen pieniä tekoja (kahvinkeittimen lataus illalla valmiiksi, ruoan laitto, suklaatakaupasta tms pientä).

Haaste onkin siinä, että on vaikea tietää millä tavalla toinen toivoo rakkautta osoitettavan, jos hän ei sitä osaa kertoa? Joku haluaa kuulla sen sanoina, toinen nähdä hienona lahjana tai tuntea hellänä kosketuksena ja kolmas arkisina tekoina.

Vierailija
51/51 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kyllä meillä seksi toimii ja en ymmärrä miten pitäisi haluani osoittaa paremmin kuin panemalla 4 kertaa yössä, uupumukseen asti. Eikä sittenkään kuulemma riitä.

Ahaa. Nyt selvisi. Nainen haluaa neljä kertaa samana yönä vain sen takia, että et ole saanut häntä vielä oikeasti laukeamaan. Annapa suuta ensin kunnolla, niin riittää ihan vain yksi polkaisu.

Ja tee ne kotityöt. Ei kukaan niitä oikeasti halua tehdä 365 päivää vuodessa ihan yksin. Kissa kiitoksella elää, ei nainen. 

Ei osu eikä uppoa. Hän on vain rehellisesti vähän nymfo.

Ja tekee työt nimenomaan omasta halustaan.

Sinä luulet, että haluaa, koska pidät sitä nimenomaa ITSESTÄÄNSELVYYTENÄ, että hän ne kotityöt tekee! Hän haluaa, että myös sinä osallistut kotitöihin etkä vain odota, että sinulla on kalsarit valmiiksi viikattuina kaapissa ja ruoka nokan edessä.

tätä voi olla vaikea uskoa mutta hän todella väittää nauttivansa niistä ja tekevänsä mielellään, ei huolikaan apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä