Olenko ainoa ihminen maailmassa joka EI seuraa GoT:tä?
EI vaan nappaa, en innostu. Sama homma niiden LoT-juttujen kanssa.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Et. En ole nähnyt yhtään jaksoa.
Samma här.
Aloin katsomaan sarjaa suurella mielenkiinnolla mutta lopetin tykkänään koska ne seksikohtaukset oli erittäin epämiellyttäviä.
Aivan sairasta väkivaltaa. Lopetin katsomisen siihen elävältä polttamiseen, olisi pitänyt jo aiemmin lopettaa. Koukuttava juoni siinä kyllä oli.
Vierailija kirjoitti:
Joo en katso gotia, lotia (mikä se on?), zombijuttuja, salkkareita tai mitään muutakaan semmoista, mutta minun napaani ei kaiva, vaikka joku muu katsoo. Se joku muu ei sitten ehkä katso Vera Stanhopea, Midsomeria, Nuorta Morsea, Siskonpetiä, Avaraa luontoa tai muita semmoisia, jotka ovat minusta ihan huippuja.
Joo no noita ohjelmiahan tosiaan katsookin sellaset hertsyygeli-ihmiset joita järkyttää väkivalta ja seksi.
Asiasta huvittunut kirjoitti:
Sisareni epäili, että minä olen ainoa ihminen, joka ei sitä katso. Syystä että hän, lapsensa ja kaikki lapsiperheelliset kaverinsakin katsovat.
Vilkaisin katsojatilastoja ja totesin, että vaikka puolimiljoonaa suomalaista sitä katsookin, yli viisi miljoonaa ei katso. Sain vastaukseksi turhauteen mulkasun.
Tuollainen nainen olisi mukavaa seuraa joka ei GoT kaltaista roskaa katso. Harmi että sitten yleensä katsovat greyn anatomian tai frendien kaltaista roskaa. Missä ovat ne naiset jotka katsovat oikeasti hyviä sarjoja?
Koitin joskus katsoa ja ensimmäisen jakson taisin vaivoin kahlata läpi, mutta se tuntui niin tylsältä ettei tehnyt mieli jatkaa. Ei kai vaan ollut mun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en katso gotia, lotia (mikä se on?), zombijuttuja, salkkareita tai mitään muutakaan semmoista, mutta minun napaani ei kaiva, vaikka joku muu katsoo. Se joku muu ei sitten ehkä katso Vera Stanhopea, Midsomeria, Nuorta Morsea, Siskonpetiä, Avaraa luontoa tai muita semmoisia, jotka ovat minusta ihan huippuja.
Joo no noita ohjelmiahan tosiaan katsookin sellaset hertsyygeli-ihmiset joita järkyttää väkivalta ja seksi.
Meinaatko, että noissa sarjoissa ei ole väkivaltaa tai seksiä?
Vierailija kirjoitti:
OT, mutta minusta on jotenkin mielenkiintoista, miten joidenkin ihmisten mielestä kaikki vähänkään fantastisia elementtejä sisältävät asiat ovat automaattisesti paskoja. Olen kirjastossa töissä, ja jotkut vanhemmat yrittävät oikeasti kieltää lapsiansa lukemasta ja lainaamasta fantasiakirjoja, koska ne ovat heidän mielestään niin kamalaa roskaa. Monet asiakkaat myös oikein oma-aloitteisesti kertovat minulle, kuinka he eivät ole koskaan koskeneetkaan fantasian kaltaiseen moskaan ja ihmettelevät kovaan ääneen, että mikä sellaisessa viehättää. Mikähän tuollaisen ajattelun taustalla oikein on? Tässäkin keskustelussa on tullut esille vastaavia kommentteja Game of Thronesista.
Minä en katso GoT:ta mutta tykkään kyllä fantasiasta ja scifistä, tosin vähän vanhemmasta, en näistä uusista Star Warseista tai siitä mikä se mimmi oli joka ei osannut päättää, onko vampyyripojan vai ihmissusipojan kanssa, joku nuortenleffa. Nälkäpelin eka osa oli hyvä, varsinkin kirjana.
GoT on minusta vain tylsä ja teennäinen, vähän semmoinen väkisin väännetty. Vaikka pitää yleisesti ottaen jostain genrestä, ei se tarkoita, että nielee purematta kaiken vähänkin siihen viittaavan.
Kauhu ja jännitys on hyvää, väkivalta pelkän välivallan takia ei.
Katoin joskus muutaman jakson kun sarja oli uusi ja se oli tosi hyvä. Mutta mulla ei ole aikaa (kiinnostusta) katsella telkkaria niin paljon kun teen reissutyötä ym. harrastuksia. Ymmärrän innostuksen, mutta en ole lukenut sarjaan liittyviä uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti, mutta voin lohduttaa ettet menetä mitään. HBO:n laatusarja tarkoittaa suomeksi käännettynä tissiä, tussua ja sadistista verenvuodatusta.
Olet katsonut muutaman jakson ja tuo jäi mieleen? Huomaa ettet raukka tajunnut näkemästäsi mitään muuta :/
En katso. Alussa yritin, mutta on liikaa väkivaltaa ja synkkyyttä makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OT, mutta minusta on jotenkin mielenkiintoista, miten joidenkin ihmisten mielestä kaikki vähänkään fantastisia elementtejä sisältävät asiat ovat automaattisesti paskoja. Olen kirjastossa töissä, ja jotkut vanhemmat yrittävät oikeasti kieltää lapsiansa lukemasta ja lainaamasta fantasiakirjoja, koska ne ovat heidän mielestään niin kamalaa roskaa. Monet asiakkaat myös oikein oma-aloitteisesti kertovat minulle, kuinka he eivät ole koskaan koskeneetkaan fantasian kaltaiseen moskaan ja ihmettelevät kovaan ääneen, että mikä sellaisessa viehättää. Mikähän tuollaisen ajattelun taustalla oikein on? Tässäkin keskustelussa on tullut esille vastaavia kommentteja Game of Thronesista.
Minä en katso GoT:ta mutta tykkään kyllä fantasiasta ja scifistä, tosin vähän vanhemmasta, en näistä uusista Star Warseista tai siitä mikä se mimmi oli joka ei osannut päättää, onko vampyyripojan vai ihmissusipojan kanssa, joku nuortenleffa. Nälkäpelin eka osa oli hyvä, varsinkin kirjana.
GoT on minusta vain tylsä ja teennäinen, vähän semmoinen väkisin väännetty. Vaikka pitää yleisesti ottaen jostain genrestä, ei se tarkoita, että nielee purematta kaiken vähänkin siihen viittaavan.
Kauhu ja jännitys on hyvää, väkivalta pelkän välivallan takia ei.
Ymmärrän kyllä täysin, ettei fantasian ystävillekään maistu kaikki saman genren sisältö, tarkoitukseni ei ollut sellaista vihjatakaan. Itsellenikään ei tietenkään maistu kaikenlainen fantasia. On vain paljon ihmisiä, jotka suorastaan sokeana inhoavat kaikkea fantasiaa, sitä ainoastaan ihmettelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei järkytä, mutta kyllästyttää. Maailmassa on tarpeeksi pahuutta, taiteesta ja elokuvista haluan tankata kauneutta ja hyvyyttä vastapainoksi, en lisää samaa paskaa kuin uutisista näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Voi allekirjoittaa sen väitteen, paitsi Tolkienin teoksiin liittyen. Ja olen kyllä lukenut muutakin fantasiaa, mutta sitten aloin ymmärtää jotain.
Ei nyt vaan yhtään kiinnosta mitä niille hahmoille tapahtuu, kun ovat kaikki sadistisia keskiaikaisia elukoita. Toivottavasti se Yön Kuningas-Timo, muuttaa koko Westerosin Yökeppostelijoiksi, niin loppuu se miekanheiluttelu ja insesti.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme on got? tai lot?
GoT tulee Game of Thrones -nimisestä sarjasta ja lot viittaa ilmeisesti LotR -kirja- ja elokuvasarjaan (Lord of the Rings). Molemmat ovat fantasiasarjoja.
Minäkin lopetin muistaakseni ensimmäiseen jaksoon, kun siinä tapettiin/uhrattiin lapsi. En kaipaa tuollaista järjetöntä ja ahdistavaa brutaaliutta elämääni. Tykkään kyllä fantasiasta ja scifistä (LotR, SW), samoin historiallisista jutuista kuten Tudors. Väkivaltaakin on erilaista, tosin kaikki viattomiin kohdistuva turha liioittelu ahdistaa ja häiritsee. GoT:n kanssa tuli toppi heti, enkä ole sen koommin edes vilkaissut.
Emmää. Liian low-fantsua ja värikästä. Warhammerin maailma sen olla pitää.
Gay of Tops.