Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon omituinen tyyppi tulsi ovelle

Vierailija
16.04.2019 |

sellainen vähän reppanan oloinen. Haluis tulla sisälle ja selitäis että olis mukava olla ystävä. Naamasta jo vähän paistais ettei ole ihan normaaliälyinen. Mutta ei olis mitenkään varallisen oloinen. Mitäs stitten tekisit? Päästöisitkö sisään? Tämä henkilö olis tyttö ja sinä olisit myös nainen.

Tuntematon omituinen tyyppi tulsi ovelle

Vaihtoehdot

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oven taa tuli kerran kaksi tuntematonta reppanaa. Olisivat halunneet ilmeisesti mun kaveriksi, ainakin ne tarjos mulle jotain hassusti kuvitettuja lehtiä luettavaksi. Mä olin vähän juovuksissa kyllä, mutta kohteliaasti olisin tarjonnut naisille mielelläni pitsaa ja kaljaa, mut ne ei halunnu. Eivät ole käyneet sen jälkeen, että ehkä onnistuivat löytämään kavereita muualta?

Vierailija
22/45 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan poliisit. Niuvasta karannut vanki...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselystä sentään löytyy muutama ystävällinen ihminen!

Vierailija
24/45 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes avaa ovea. Ei sen takia, että olen ilkeä, mutta nykyään on joskus liikkeellä varkaita ym. Oman turvallisuuden takia en avaa.

Vierailija
25/45 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en avaisi edes ovea kellekään tuntemattomalle omituiselle tyypille.

Mistä tiedät kuka seillä on jos et ees avaa ovea?

Mä soitan sille ja kysyn: Kuka siellä?

Vierailija
26/45 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästä tuntemattomia sisään. Olen yksinelävä nainen enkä osaa tapella. En todellakaan voi ottaa sellaista riskiä, että joutuisin ryöstetyksi, pahoinpidellyksi, r aiskatuksi tai tapetuksi.

Vierailija
27/45 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa on vastannut käännyttävänsä ovelta pois. Se ei ole epäystävällistä vaan tervettä itsesuojeluvaistoa. Joten suurin osa vastaajista tuntuisi olevan ystävällisiä ihmisiä.

Vierailija
28/45 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa on vastannut käännyttävänsä ovelta pois. Se ei ole epäystävällistä vaan tervettä itsesuojeluvaistoa. Joten suurin osa vastaajista tuntuisi olevan ystävällisiä ihmisiä.

Vainoharhaisia on!

Vierailija
29/45 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vainoharhaisia on!

Joo! On se kumma että pelkäävät että joku yksinkertainen tyttö raiskaa tai tappaa heidät!

Vierailija
30/45 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti käännyttäisin ovelta pois. Kuitenkin, jos kyseessä olisi siis edes lievästi kehitysvammainen, jäisin juttelemaan pihalle ja koittaisin selvittää, osaako hän mennä kotiinsa vai onko kenties eksyksissä tai pitäisikö hänen palata laitokseen, jossa on hoidossa/asuu. Tarvittaessa soittaisin poliisille, jotta voisivat toimittaa tytön takaisin hoitopaikkaansa. 

Lievästi kehitysvammaiset voivat asua itsenäisestikin. Eivät kaikki asu jossain "hoitopaikoissa".

Vierailija
31/45 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti käännyttäisin ovelta pois. Kuitenkin, jos kyseessä olisi siis edes lievästi kehitysvammainen, jäisin juttelemaan pihalle ja koittaisin selvittää, osaako hän mennä kotiinsa vai onko kenties eksyksissä tai pitäisikö hänen palata laitokseen, jossa on hoidossa/asuu. Tarvittaessa soittaisin poliisille, jotta voisivat toimittaa tytön takaisin hoitopaikkaansa. 

Lievästi kehitysvammaiset voivat asua itsenäisestikin. Eivät kaikki asu jossain "hoitopaikoissa".

Ihanko totta?

Vierailija
32/45 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta vähän tuntuu, että osalta näistä "ystävällisistä" vastaajista on jäänyt lukeminen kesken siihen, että tuttavuutta haluaisi tehdä "tyttö", ja on vastattu vain sen perusteella – tajuamatta, että kyselet nimenomaan _naisilta_.

Sillä varmasti moni palstan yksinäinen, kiva mies olisi valmis päästämään höpsähtäneen tyttösen luokseen kylään. Tarjoaisi pitsat ja kaljat ja varmaan kirkastakin, ja loppuillasta jotain muutakin.

Vierailija
33/45 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta vähän tuntuu, että osalta näistä "ystävällisistä" vastaajista on jäänyt lukeminen kesken siihen, että tuttavuutta haluaisi tehdä "tyttö", ja on vastattu vain sen perusteella – tajuamatta, että kyselet nimenomaan _naisilta_.

Sillä varmasti moni palstan yksinäinen, kiva mies olisi valmis päästämään höpsähtäneen tyttösen luokseen kylään. Tarjoaisi pitsat ja kaljat ja varmaan kirkastakin, ja loppuillasta jotain muutakin.

Mitä yrität sanoa!

Vierailija
34/45 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä yrität sanoa!

Että oven avaajilla ja sisälle päästäjillä voi olla taka-ajatuksia.

Vierailija
35/45 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin sisään ja kutsuisin poliisit. Voi olla karannu vaikka mielisairaalasta

Vierailija
36/45 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaas nyt!

Vierailija
37/45 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan lievästi kehitysvammainen asua tuetussa asunnossa tai käydä tuetussa työpaikassa..

Vierailija
38/45 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, avaisin oven, pyytäisin sisään ja pyytäisin riisuutumaan, koska mulla on kaapissa pukuja mitä pitää pitää yllä kun on mun luona.

Sitten juotas teetä ja naureskeltas tosi hassuille jutuille. Sitten kaatuu teet syliin eikä ole enää puhtaita housui, niin pitää laittaa vaipat jalkaan.

Oispa hassua! Aikuinen vaipoissa :D

Käytettäis koiraa ulkona ja kun on aika lähteä, ovi ei aukeakkaan, koska paha noita muutti talon piparkakkutaloksi, eikä ole muuta tietä ulos kuin syödä!! Mutta ei ole nälkä kun juuri on syöty kalliit annokset ravintolassa. Mitå nyt tapahtuu?

Se selviää seuraavassa jaksossa.

Vierailija
39/45 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, avaisin oven, pyytäisin sisään ja pyytäisin riisuutumaan, koska mulla on kaapissa pukuja mitä pitää pitää yllä kun on mun luona.

Sitten juotas teetä ja naureskeltas tosi hassuille jutuille. Sitten kaatuu teet syliin eikä ole enää puhtaita housui, niin pitää laittaa vaipat jalkaan.

Oispa hassua! Aikuinen vaipoissa :D

Käytettäis koiraa ulkona ja kun on aika lähteä, ovi ei aukeakkaan, koska paha noita muutti talon piparkakkutaloksi, eikä ole muuta tietä ulos kuin syödä!! Mutta ei ole nälkä kun juuri on syöty kalliit annokset ravintolassa. Mitå nyt tapahtuu?

Se selviää seuraavassa jaksossa.

Lopeta jo!

Vierailija
40/45 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kommenttini koko keskustelussa ja heti pitää lopettaa, vaikka pyytäisin sisään?

Onpa ilkeetä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi