Stadin asunnot / HEKA - Kirvesmiehenkatu 2
Jutellaan täällä Kirvesmiehenkatu 2 -uudiskohteen hausta.
"Kirvesmiehenkadun uudiskohteen hakuaika on päättynyt. Kiitos mielenkiinnosta, vastaanotimme 4759 hakemusta. Asuntotarjouksista ilmoitetaan valituille 31.5. mennessä tekstiviestillä ja sähköpostitse. Muille kuin asukkaaksi valituille ei lähetetä ilmoitusta. Kerromme etusivun uutisissa, kun kaikille asukkaiksi valituille on tästä ilmoitettu."
Noilla hakijamäärillä tarvitaan lottovoitto tai "lottovoitto".
Kommentit (474)
Millon muilla on muuttopäiviä? Meillä myös 1.9. Ajattelin vain, että pääseekö joku onnekas jo aiemmin sinne.
Vierailija kirjoitti:
Millon muilla on muuttopäiviä? Meillä myös 1.9. Ajattelin vain, että pääseekö joku onnekas jo aiemmin sinne.
Meillä luki että virallinen muuttopäivä 1.9 mutta 30.8 avain luovutetaan jolloin voi aloittaa muuton joten pidetään sitä elokuun loppuviikonloppua muuttoajankohtana. 1.9 pitää olla luovuttanut vanhan asunnon avain toimistolle
Vierailija kirjoitti:
Meillä vahvistetussa tarjouksessa lukee: arvioitu sisäänmuuttopäivä 30.8. Avaimet luovutetaan sisäänmuuttopäivänä.
Ja nyt, kun tuli lisäohjeita vuokrasopimuksen allekirjoituksen jälkeen lukee siellä että avaimet luovutetaan perjantaina 30.8, joten tästä päättelimme että tuolloin pääsee aloittamaan muuton.
Sopimushan on allekirjoitettu 1.9. alkaen, mutta meillä tämä vanha päättyy 31.8. jolloin tämän asunnon täytyy olla tyhjä.
Ja malliasuntojen näyttö viikko ennen muuttoa 😊
Onko tällä viikolla asunnon saaneita?????????
Mitä mä kaupungille eilen soitin niin sieltä sanottii et kaikki asunnot ois jaettu. Mene ja tiedä sit. Ei osunu lottovoitto tällä kertaa kohdalle😕
Keiko kirjoitti:
Mitä mä kaupungille eilen soitin niin sieltä sanottii et kaikki asunnot ois jaettu. Mene ja tiedä sit. Ei osunu lottovoitto tällä kertaa kohdalle😕
Mihin tarkalleen soitit? Itselläni on sellainen käsitys, etteivät puhelimitse anna tietoja asukasvalinnoista. Eikä nettisivuillakaan lue,, että kaikki asukkaat on valittu.
Vierailija kirjoitti:
Keiko kirjoitti:
Mihin tarkalleen soitit? Itselläni on sellainen käsitys, etteivät puhelimitse anna tietoja asukasvalinnoista. Eikä nettisivuillakaan lue,, että kaikki asukkaat on valittu.
Juu kysyttäessä vastaavat hyvin ympäripyöreästi että omituista olisi jos olisivat sanoneet valintojen olevan jo tehty
Kysyin tänään niiden chatissa. Sanoi, että jaettu, paitsi pari peruutusta.
Mä soitin siis stadin vuokra-asuntoihin. Ilmeisesti yleistä neuvontaa siinä hakemuksiin jne.. Ihan suoraan tämä virkailija nainen että oli tänään joltain asuntojen jakajalta saanut tiedon että kaikki on jaettu. Mut tiedä sitä sitten. Sen enempää ei kommentointu asiaa. Mä soitan sinne tänään uudestaan ja katotaan mitä sieltä tällä kertaa sanotaan.
Eikä osannu sanoa miks ei sivuilla lue että asunnot ois jaettu.. Mene ja tiiä siis.
Keiko kirjoitti:
Mä soitin siis stadin vuokra-asuntoihin. Ilmeisesti yleistä neuvontaa siinä hakemuksiin jne.. Ihan suoraan tämä virkailija nainen että oli tänään joltain asuntojen jakajalta saanut tiedon että kaikki on jaettu. Mut tiedä sitä sitten. Sen enempää ei kommentointu asiaa. Mä soitan sinne tänään uudestaan ja katotaan mitä sieltä tällä kertaa sanotaan.
Eikä osannu sanoa miks ei sivuilla lue että asunnot ois jaettu.. Mene ja tiiä siis.
Harmi taitaa olla jaettu kyllä. Sinne sivuille laitetaan tieto vasta kun kaikki sopimukset allekirjoitettu. Luulen että ovat jakaneet kaikki, mutta peruutukset vielä mahdollisia. En itse enää jännitä, sillä niin pieni mahdollisuus enää.
Onko perheet saaneet jo päiväkotipaikat tai koulunvaihdon tehtyä?
Me odotamme vielä päätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko perheet saaneet jo päiväkotipaikat tai koulunvaihdon tehtyä?
Me odotamme vielä päätöksiä.
Me odotamme päiväkotipäätöstä kun käsittelyaika 4kk eli muuton aikoihin selviää enempi
Olin eilen hekaan yhteydessä varmistellakseni muuttopäivää,mikä meiilä piti olla 1.9. Sanoivat,että avain saadaan 30.8 ja siitä muutto voi alkaa. Ensi viikolla tulee sähköpostia,mikä liittyy muuttamiseen ym
Vierailija kirjoitti:
Olin eilen hekaan yhteydessä varmistellakseni muuttopäivää,mikä meiilä piti olla 1.9. Sanoivat,että avain saadaan 30.8 ja siitä muutto voi alkaa. Ensi viikolla tulee sähköpostia,mikä liittyy muuttamiseen ym
Hienoa! Eli avainten luovutus kaikille samaan aikaan.
Mielenkiintoinen muutto tulee olemaan jos kaikki raput muuttavat saman viikonlopun aikana kun asuntoja kuitenkin se reipas 178 ja vain yksi kapea katu mihin muuttoautot pääsevät 🙈
..... siltikin ei millään jaksaisi odottaa elokuun ja uuteen kotiin pääsyä!😍
Jahas, ei kai täs muuta, kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Onnea v*tusti, toivottavasti kämppänne palavat ja kamanne pöllitään muutossa.
Vierailija kirjoitti:
Onnea v*tusti, toivottavasti kämppänne palavat ja kamanne pöllitään muutossa.
Miksi ihmeessä tuollainen kostonhaluinen ajatus? Eihän se ole asunnon saajien vika, että juuri heidät valittiin eikä sinua.
Olen toki pettynyt itsekin, mutta silti toivon sydämestäni, että kaikki Kirvesmiehenkatu 2:een muuttajat ovat onnellisia uudessa kodissaan.
Hei! Miten olette ajatelleet muuttaa? Jonkunlainen porrastushan olisi ihan hyvä. Luuletteko että suurin osa muuttaisi heti perjantaina avaimet saatuaan vai esimerkiksi lauantaina aamu/iltapäivästä ja illasta? Muuttaakohan monet yömyöhään?
Itsellä kellonajalla ei ole niinkääm väliä eikä tavaraakaan ole juuri ollenkaan. Mietin vain että pääsisi helpoiten ja ei tarvisi myöskään pyöriä muiden tiellä.
Eli on porrastettu 👍