Kukaan muu lukioluokaltani ei ole menestynyt samalla tavalla elämässään kuin minä
On auto, on talo, on mies ja kaksi lasta. On superihana työ. Nautin elämästä joka päivä, kun tiedän, että lukioluokaltani EI OLE KUKAAN menestynyt elämässä yhtä hyvin. On syrjäytyneisyyttä ja huonoa menestystä elämän kilpailussa, katkeruutta ja kateutta minua kohtaan. En kuitenkaan pyydä olemassaoloani anteeksi. Hyväksy se!
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Millasella luokalla olit? Mun luokalta puolet on lääkäreitä ja toinen puoli luki Di:ksi (v. 79)
Pari tuomaria unohtui, eli ei ihan puolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millasella luokalla olit? Mun luokalta puolet on lääkäreitä ja toinen puoli luki Di:ksi (v. 79)
Jep jep.
Ap. Hienoa, kun olet onnellinen . Minullakin on nuo kaikki. Eipä taida olla kovinkaan harvinaista, mutta eihän onni vähene, vaikka useimmilla on juuri noin hyvin asiat.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Hienoa, kun olet onnellinen . Minullakin on nuo kaikki. Eipä taida olla kovinkaan harvinaista, mutta eihän onni vähene, vaikka useimmilla on juuri noin hyvin asiat.
Suomi, onnellisten ihmisten maa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep jep.
Totta joka sana, oli muuten yksi kemisti. Eli enpä muistanut ihan oikein, on siitä jo aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun lukion luokalta yksi on biotieteiden proffa
Yksi varustamopaalikko. (insinoori)
Yksi ekonomina Ifissa
Kaksi nayttelijaa
Mina Teollisuusfyysikko.Rahallisesti mina saan ehka eniten.
Ja minulla on kaunein/komein puoliso.En omaa akateemista kunnianhimoa. En ole kiinnostunut kulttuurista.
En tieda olenko menestyksekkain. En ainakaan huonoin
Olet siis tavannut kaikkien lukioluokkasi oppilaiden puolisot? Oho. Ja kuule. Sun puolisosi on se komein vain sun mielestäsi. Ihmiset on katsos erilaisia ja kauneus subjektiivista. Rouva Fyysikko 😂
Menestys.
Mitä se sitten kenellekin on?
Jos muistelen omaa lukion vuosikurssia, siis omalla luokalla ja rinnakkaisluokilla olleita, niin kyllä elämä on melkoisia kiemuroita meille itse kullekin eteen tuonut. Vaikea laittaa järjestykseen.
Yksi meni nuorena naimisiin, sai monta lasta ja on jo mummo. Vaikuttaa mielettömän onnelliselta, opiskeli uuden tutkinnon 40+ -iässä ja draivi päällä. Taloudellisesti perus, varaa kaikkeen normaaliin.
Yksi on tienannut aivan helkkaristi ja tavallaan politiikassakin saavuttanut varmaan monta tavoittelemaansa asiaa. Mutta vaimonsa kuoli syöpään, jäi nuoren oman lapsen kanssa kaksin. Menestystä?
Kiinnostava tarina on sekin, kun yksi meistä sai sattuman kauppaa mahtavan työn Etelä-Amerikassa ja löysi sieltä paikallisen vaimon. Vaimon kotikylässä sairastui johonkin ruokamyrkytyshässäkkään, joka vaikutti hermostoon niin että jäi vapina käsiin. Tyyppi työttömäksi. Mutta niin keksi matkailualalta markkinaraon ja luotsaa nyt aika menestyvää iäkkäisiin keskittyvää matkailualan puulaakia Amerikoissa (= maksajat pohjoisesta ja kohteet etelässä).
Ministerikin meistä tuli (ja meni).
Rahalla paha mitata. Aletaan olla sen ikäisiä, että moni on perinyt rahaa. Onko se menestystä?
En edes halua tietää miten joku yläasteelta, lukiosta, tekusta, teknilliseltä korkeakoululta tms on pärjännyt. Tosin työelämässä tulee vastaan joitakin noita teku/TTKK-heppuja vastaan, mutta eipä niidenkään kanssa isommin tule vaihdettua kuulumisia.
Itsekin tunnen olevani lukioluokkani menestynein. Olen päässyt pitkäaikaistyöttömäksi ja elän muiden kustannuksella. Pelkät työttömyystuetkin riittäisivät minulle hyvin ja lisäksi olen saanut melkein miljoonaomaisuuden perintönä. Voinko onnellisempi olla?
No, meillä on hieman eri käsitykset menestyksestä.
Ei lapsia, ihana 10v nuorempi mies, paljon matkustelua, kosmopoliitti elämä ja työ, joka saa sydämeni riemuitsemaan. Ei haittaa että jäit pitämään pikkupitäjäämme pystyssä. Luojan kiitos en ole perheenäiti siellä tuppukylässä!
Onko selvinnyt, minkä ikäinen ap on? Ja saavutusten listalla ekana auto! 😮
Jopa minä saisin halutessani elämäni kuvailtua paljon hohdokkaammin kuin ap, vaikka en edes ole mitenkään erityisen menestynyt.
Huomasitte varmaan, että "auto" oli ensimmäisenä ja siis tärkeimpänä menestyksen kriteerinä, paljon ennen lapsiakin :DDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep jep.
Totta joka sana, oli muuten yksi kemisti. Eli enpä muistanut ihan oikein, on siitä jo aikaa.
Tapaatteko edelleen näiden luokkalaisten kanssa? Vai miten oot niin hyvin perillä ammateistaan?
Mun lukioluokkakavereista kaikki ovst menestyneet. Ei tietenkään samalla tavalla, mutta kukin tavallaan.