Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipa alaston olo kulkea tuolla pelkässä fleecessä

Vierailija
16.04.2019 |

Aina sama juttu talven jälkeen, kun yrittää pähkäillä minkä takin sitä laittaa päälle näillä lämpötiloilla. Jotenkin sellainen suojaton olo, kun tottunut toppatakin pitoon. Ja muutenkin jotenkin nukkavieru olo tuolla auringonpaisteessa. Onko muilla samantapaisia tuntemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välikausitakki on sitä varten, kun lämpötila sahaa eestaas keväisin.

Vierailija
2/8 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui kyllä kieltämättä hiukan hassulta, kun itse kuljin pelkässä t-paidassa. Vaikka tuleehan tuolla nyt väkisinkin kuuma takki päällä, kun on 15 astetta lämmintä ja aurinko paahtaa. Jotenkin sitä ei ole vielä ehtinyt sisäistää että kevät alkaa olla jo pitkällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuttauminen vähemmissä vaatteissa olemiseen vie ainakin multa aina jonkin aikaa. Talvitakki on kuin jokin viittamainen suoja päällä ja hupun allakin tulee kuljettua aina kun tuulee tai muuten kylmempi. Sitten kun lämpenee kunnolla lähelle +20 tämä tunne menee ohi. Mutta juuri tämä +8-14 kun ei oikein tiedä mitä tuonne pukisi päälleen.

Vierailija
4/8 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa vaan mekot päälle ja stringit niin meillä on mukavaa katseltavaa. "RUNK" "RUNK" "RUNK" "OOOOH!"" ""RRRRUISKKK!""

-MIEHET

Vierailija
5/8 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on supervaikeaa luopua piposta. Ärsyttää kun tuuli heiluttaa tukkaa miten sattuu! Muutin pohjoisemmasta Turun seudulle, eli tavallaan kevättä kohti. Äkkijyrkästi sai heittää talvitakit hittoon ja kaivaa kesäkamppeet niskaan. Pelkkä +11C tuntuu jo niin perkeleen kuumalta. Nytkin on rässiliivin alla huppari, mutta pitää vaihtaa kevyempään koko ajan. Ällöttää, kun tietää että kohta on taas monta kuukautta putkeen niin kuuma, ettei kehtaa kotoa lähteä.

Vierailija
6/8 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs auringonn vihaajat on ?

Vierailija
7/8 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eskari oli haettaessa kurahousuissa ja kurahanskatkin käsissä, mikä oli kyllä aurinkoiseen säähän (Vantaa) nähden ehkä vähän yli, mutta kai se maa siellä on sitten vielä kosteaa.

Vierailija
8/8 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä tykkään kulkea sateenvarjon alla, ja kuunnella sateen ropinaa. Olen aina tykännyt sateesta. Olen ajatellut sen niin, kun on loppukesästä syntynyt ja ollut ehkä parvekkeella rattaissa sateenropinaa kuunnellen vauvana.