Kävin vaateostoksilla =)
Aattelin rempseesti shoppailla oikein kunnolla. Ostin yhden neuleen ja housut että ei ihan putkeen mennyt.
Asiaan varmaan vaikuttaa se että olen lihonut noin 10 kiloa siitä painosta mika olisi mulle hyvä enkä oikein ole hyväksynyt ulkomuotoni muutosta. Mutta toinen syy on että kaupat on täynnä kummallisia vaatteita.
Kokeilin jopa epätoivoissani culottes/lyhyitä ja leveitä housuja vaikka tiesin ettei ne sovi. Olin oikeasti ihan yhtä huvittavan näköinen kuin muutkin anorektikkoa painavammat ne jalassa. Tuntuu että iso osa vaatteista oli lyhyitä ja leveitä.
Ehkä otan taas ompelukoneen esiin.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen ompelukoneen esilleottaja. :D Vaatteista saa itse tekemällä yksilöllisempiä ja istuvampia kuin kaupasta ostamalla.
Mä en kaipaa niinkään yksilöllisyyttä. Mä haluan vaatteita jotka on hyvästä materiaalista hyvin ommeltuja hyvillä itselle istuvilla kaavoilla. Nykyvaatteissa harvoin edes hinta/laatu kohillaan.
Itseompeleminen ei tule yhtään halvemmaksi koska materiaalit aika kalliita mutta hinta ei olekaan tärkein kriteeri.
Jäitkö säkin shoppailun jälkeen vessaan juomaan siideriä?
Vierailija kirjoitti:
Jäitkö säkin shoppailun jälkeen vessaan juomaan siideriä?
En. Menin bussilla kotiin itkemään =) Juon siiderin varmaan illalla.
ap
Täällä toinen ompelukoneen esilleottaja. :D Vaatteista saa itse tekemällä yksilöllisempiä ja istuvampia kuin kaupasta ostamalla.