Miehen kanssa parisuhteessa olevat naiset! Miten kumppanisi toimii seuraavissa tilanteissa:
1. Olet täyttämässä pyöreitä vuosia
2. Sinulla on töissä stressiä ja valitat illalla sohvalla väsymystä
3. Olet kotona kipeänä ja särkylääkkeet ovat loppu
4. Pyydät miestä tuomaan sinulle lasin vettä olohuoneeseen, kun kuulet miehen olevan keittiössä
Miten oma miehesi toimii? Onko suhteesi onnellinen vai onneton?
Kommentit (48)
Aikamoisia betamiehiä teillä. Meikä ei kyllä lähtisi miellyttämään muijaa. Toki synttärilahjaksi ostaisin jotain 20-40€ budjetilla. Ja onnellisen muijan kanssa olen ollut yhdessä toista vuotta.
1. Ostaa lahjan.
2. Mies kuuntelee, on empaattinen, ehdottaa ehkä nukkumaan päikkärit :D
3. Hän käy ostamassa lääkkeet.
4. Hän tuo minulle sitä vettä.
Sama toimii myös toisinpäin. Ja suhteemme on todella onnellinen
Alfa-Jim kirjoitti:
Aikamoisia betamiehiä teillä. Meikä ei kyllä lähtisi miellyttämään muijaa. Toki synttärilahjaksi ostaisin jotain 20-40€ budjetilla. Ja onnellisen muijan kanssa olen ollut yhdessä toista vuotta.
Hmm.. palataan asiaan 15 vuoden päästä
1. Tuo kukkakimpun ja onnittelee. Osti 40 v päivänäni lahjan, josta olin aiemmin puhunut. (Ts. olin aiemmin ehdottanut että ostaisimme toisillemme tietyt tuotteet, miehen synttärit oli eka.)
2. Ei reagoi mitenkään. Mahdollisesti kertoo jonkun oman asiansa, joka ei liity. minuun mitenkään.
3. Ei voisi tapahtua, koska pidän aina huolta että kipulääkettä on. Jos kuitenkin tapahtuisi, niin voisi hakea lääkettä apteekista jos pyydän. Tietää, en "huvikseen" pyytäisi, vaan olo oikeasti todella kehno.
4. Ei huomaisi pyyntöäni. Jos pyytäisin voimakkaasti, toisi jossain vaiheessa kunhan on hoitanut asiansa keittiössä loppuun, esim. 30 min päästä. Todennäköisesti kävisin hakemassa veden sitä ennen.
Ihan ok suhde, kuin kämppäkaverit
1. Vietämme ”synttäriviikkoa” jo tavallisista synttäreistä.. joten hankkii lahjan / yllätyksen ja kortin, tekee ehkä ruokaa ja hemmottelee. On kotona synttärinä eikä suunnittele mitään poikien reissuja edes tavallisille synttäreille.
2. Yleensä lämmittää saunan ja tekee ruoan valmiiksi. Jos ei ole tehnyt niin selittelee asiaa vaikka oon sanonut ettei tarvitse selitellä ettei joka päivä tarvitse olla ruoka ja sauna valmiina.
3. Kyllä ja mitä nyt tarvitseekaan.
4. Tuo lasin vettä, joskus saattaa vitsailla että onko hän mun palvelija ja tuo silti.
Ollaan tosi onnellisia!
Vierailija kirjoitti:
1. Ei mitään, ei tosin yleensä omienkaan juhlien kohdalla.
2. Muistuttaa siitä, kuinka hänellä on stressiä enemmän kuin kellään.
3. Saattaahan tuo käydä apteekissa, jos on menossa kaupoille muuten. Tai sitten saattaa vaan puuhata omia juttujaan.
4. Jos minä pyydän, katsoo kuin halpaa makkaraa. Voi tuoda, jos siitä tuntuu, että se oli hänen oma ajatuksensa.Niin, olisitko itse onnelinen tämmösen kanssa? Ei tosin aina ollut tämmönen.
Onko oinas ? :D
Oinaalta saa kaiken mitä haluaa ja enemmän, kun lakkaa vaatimasta.
T. Oinaan kumppani
1. En tiedä vielä, en ole täyttänyt pyöreitä yhdessäolomme aikana. Luultavasti kyselee ja jankkaa loputtomiin minulta että mitä haluaisin tehdä, kunnes keksin toivoa jotain ja toteuttaa sen.
2. Kuuntelee urputustani tyynesti. Esittää kyllä vastalauseen jos valitan väsymystä, koska hän herää töihin aiemmin kuin minä noin 80% ajasta
3. Jos on tosi paha tilanne niin lähtee kyllä hakemaan apteekista (kerran juoksi monen kilsan iltalenkin apteekkiin ja takaisin kun kärsin niin pahoista menkkakivuista etten kestänyt enää)
4. Saattaa heittää läpän passuuttamisesta mutta tuo vesilasin. Pyydetään koko ajan toisiltamme jotain sen mukaan kumpi lojuu jo sohvalla ja kumpi vielä liikuskelee ympäriinsä
Onnellinen