Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa parisuhteessa olevat naiset! Miten kumppanisi toimii seuraavissa tilanteissa:

Vierailija
16.04.2019 |

1. Olet täyttämässä pyöreitä vuosia
2. Sinulla on töissä stressiä ja valitat illalla sohvalla väsymystä
3. Olet kotona kipeänä ja särkylääkkeet ovat loppu
4. Pyydät miestä tuomaan sinulle lasin vettä olohuoneeseen, kun kuulet miehen olevan keittiössä

Miten oma miehesi toimii? Onko suhteesi onnellinen vai onneton?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vähän riippuu. Jos vaan jatkan ja jatkan valittamista se ärtyy lopulta ja kysyy miksi en vaihda duunia :D.

Meillä samaa... Ei oikein voi puhua työstressistä tms., kun hän ei sen päälle ymmärrä. Työskentelen hoitajana ja monesti on stressiä esim. työvuoroista, lomasuunnitteluista ym. Näitä mitä tyypillisesti naisvaltaisella alalla on. Hermostuu, kuinka p*skasti johdettua työtä ja miksen vaihda alaa :D

Vierailija
22/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kysyy että pidänkö juhlat ja haluanko jotain lahjaksi.

2. Lämmittää saunan ja käskee saunan jälkeen nukkumaan, lupaa hoitaa koiran iltapissityksen.

3. Käy apteekissa, tai jos se ei ole auki niin hakee lääkettä esim. äidiltään. Tosin mulla on migreenin takia aina todella hyvä lääkevarasto että tuo ei ole todennäköisestä että lääkkeet loppuu.

4. Tuo vettä, tai jos saa ite päättää niin limpparia...

Ja tavallaan ihan onnellinen suhde on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Onnittelee aamulla, tietää etten halua juhlia enkä lahjoja.

2. Hoitaa kotihommat ja antaa torkkua.

3. Käy kotimatkalla apteeksissa, tuskin lähtee erikseen ajelemaan ellen nimenomaan pyydä käymään. Luultavasti hänellä jossain reissukassissa tai toilettilaukussa on pari buranaa.

4. Tuo vettä ja kysyy halunko muuta.

Kyllä me toistemme seurassa vielä viihdytään.

Vierailija
24/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olet täyttämässä pyöreitä vuosia: Täytetään yhtä aikaa, eli yhdessä suunnitellaan jotain erikoista

2. Sinulla on töissä stressiä ja valitat illalla sohvalla väsymystä: Hieroo niskaa, ottaa kainaloon, kuuntelee

3. Olet kotona kipeänä ja särkylääkkeet ovat loppu: Lähtee apteekkiin.

4. Pyydät miestä tuomaan sinulle lasin vettä olohuoneeseen, kun kuulet miehen olevan keittiössä: Tuo vesilasin.

Onko suhteesi onnellinen vai onneton? ONNELLINEN!

Vierailija
25/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kysyy varmasti ensin mitä tehdään.

- Lohduttaa ja keksii sitten jotain muuta tekemistä että piristyn.

-Käy hakemassa niitä varmaan ilman pyytämistä.

4. Pyydät miestä tuomaan sinulle lasin vettä olohuoneeseen, kun kuulet miehen olevan keittiössä.

-Tuo vettä.

Vierailija
26/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. Pyydät miestä tuomaan sinulle lasin vettä olohuoneeseen, kun kuulet miehen olevan keittiössä

Miten oma miehesi toimii? Onko suhteesi onnellinen vai onneton?

1. Mennään syömään ja ostaa lahjan

2. Kanssastressaantuu ja kiristyy

3. Hakee särkylääkkeitä ja lastin kaikkea muuta mikä helpottaa oloa

4. ”Totta kai rakas”

On ihan onnellinen suhde, kohta 10 vuotta yhdessä. Itsellä pieni ikäkriisi ja olen välillä paikalla mutta en läsnä. Muuten kaikki kai ok.

Vierailija
27/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kyselee lahjatoiveita hyvissä ajoin, mutta lisää että voin itse tulla mukaan valitsemaan, jotta saan mieluisan lahjan

2. Laittaa oluen kylmään ja tarjoaa hierontaa

3. Lähtee apteekkiin ja samalla reissulla kauppaan ostamaan lempiherkkujani

4. Tottakai

Vierailija
28/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei järjestäisi mitään juhlia, koska ei ole kovin sosiaalinen tyyppi, eikä erityisesti ole tekemisissä minun ystävieni kanssa. Joko varaisi meille matkan jonnekin, tai sitten veisi syömään johonkin parempaan ravintolaan, ja ehkä oopperaan tms. Ja lahja, kortti, shampanjat, ruusut, jne. on itsestään selviä, hän kun on melkoinen romantikko kaikin puolin (joskus vähän liikaakin).

2. Mieheni yleensäkin laittaa meillä ruoat, joten hän varmaan toisi minulle lasin vinkkua siinä päivällistä odotellessani. Toisi viltin ja antaisi pusun. Varmaan tarjoutuisi hieromaan hartioita. Kysyisi ehkä leikillään (tai ainakin puoliksi leikillään) haluaisinko muunkinlaista 'hierontaa'. ;)

3. Siis oliko tässä ideana, että minä olen kotona ja mies töissä? Mieheni kun tekee useimmiten kotoa käsin töitä, eli hän kyllä äkkiä kipaisisi apteekissa hakemassa tarvittavat tropit.

4. Totta kai hän toisi, usein kysyykin että haluanko jotain juotavaa tms., eli harvoin täytyy pyytää.

Onko suhteemme onnellinen? Kyllä, sanoisin niin. Toki 25 avioliittovuoteen mahtuu kaikenlaista myötä- ja vastamäkeä, mutta rakastamme toisiamme ja olemme kaikin puolin onnellisia ja tyytyväisiä.

Vierailija
29/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Viimeksi täytin 50v, mies osti matkan meille Kööpenhaminaan. Kun täytin 40v, ei oltu vielä yhdessä. 

2. Varmaan sanoo, että ota rennosti ja mene aikaisin nukkumaan. 

3. Tuo töistä tullessaan särkylääkettä samalla kun käy kaupassa, apteekki on siinä vieressä. Mutta kyllä mun pitää pyytää niitä tuomaan, ei se muistaisi automaattisesti, että ne on loppu. 

4. Tuo lasin vettä. Mutta yleensä se mulla kyllä on siinä jo valmiina kun olen itse sen vienyt. 

Ollaan ihan onnellisia. 9 vuotta kimpassa. 

Vierailija
30/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei mitään, onnittelee jos muistaa.

2. Käskee lopettamaan valituksen tai sanoo että pitää lepäillä.

3. Tuo töistä tabletteja tullessaan apteekista.

4. Kysyy näyttääkö palvelijalta ja sanoo itseään Jeevesiksi tai "kotiorjaksi". Tuo ehkä lopulta.

Vierailija
31/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ei ole vielä pyöreitä juhlittu mutta synttäreinä lähetti kukkia töihin, vei syömään ja hemmotteli muutenkin.

- Ottaa syliin ja hieroo niin kauan kunnes rentoudun. Jää kanssani juttelemaan tai katsomaan telkkaria.

- Hän menee apteekkiin hakemaan särkylääkkeitä ja käy vielä kaupan kautta hakemassa herkkuja.

- Ei tarvitsisi pyytää, hän on jo tuonut ennen kuin ehdin edes ajattelemaan asiaa <3 Sielunkumppanuus <3

Tämä kaikki on vastavuoroista ja olemme erittäin onnellisia.

Vierailija
32/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ostaa jonkin lahjan, mutta ei noteeraa mitenkään suuresti.

2. Suhtautuu myötätuntoisesti, mutta ei noteeraa mitenkään suuresti.

3. Tuo työmatkalla. Jos olemme molemmat kotona, niin lähden mieluummin itse apteekkiin kuin hoidan kipeänä lapsia.

4. Toisi kai, mutta ihmettelisi. En ole viiteentoista vuoteen pyytänyt vesilasia :D

Ihan ok suhde.

Vierailija
33/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Syntymäpäivä muiden joukossa. Ehkä muistaa jollain pienellä lahjalla ja tekee ruokaa.

- Mies selaa puhelinta ja katsoo minua hölmistyneenä. Sitten hän muistaa oman stressinsä ja avautuu aiheesta kiihkeästi ainakin tunnin ja useita kertoja illan aikana pyörien hysteerisesti ympäriinsä.

- Mies auttaa ja kipaisee hakemaan niitä apteekista. On reipas ja toimelias muutenkin.

- Mies toisi lasin vettä. En ole koskaan tosin pyytänyt 2 vuoden aikana.

Ja kommentti: Kysymykset aika perus. Ei mitään raflaavia ja suhteen tilasta kertovia ainakaan.

Vierailija
34/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ketju huomionkipeille naislapsille? 

Voisin veikata että sä olet sinkku.

Vierailija
35/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei keksi mitään erityistä. Tuo marketista kukkapuskan ja konvehteja. Ehkä

2. Sanoo että häntäkin väsyttää, kertoo jonkun ikävän sattumuksen töistään.

3. Hakee särkylääkkeitä jos erikseen pyydän

4. Tuo lasin vettä

Vierailija
36/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olet täyttämässä pyöreitä vuosia:

Hän varmaan suunnittelisi jonkin yllätyksen. Luulen että mulla olisi isommat kemut silloin, niin ehkä sen jälkeen lähdettäisiin sitten kahdestaan reissuun. Vaikka vain lähimpään kylpylään vklp.

2. Sinulla on töissä stressiä ja valitat illalla sohvalla väsymystä:

Hän varmaan laittaisi mun päälle peiton ja tekisi jtn ruokaa meille mitä voidaan syödä kun katsotaan TV:tä loppuillan

3. Olet kotona kipeänä ja särkylääkkeet ovat loppu:

Hakee apteekista lisää särkylääkettä. Tuo matkalla myös jtn pientä extrapiristettä, ehkä karkkia tai strepsilsejä jos niitäkään ei ole.

4. Pyydät miestä tuomaan sinulle lasin vettä olohuoneeseen, kun kuulet miehen olevan keittiössä:

Tuo ison lasin haaleaa vettä. Kylmää pitää erikseen muistaa pyytää :D

N22

Vierailija
37/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei mitään, ei tosin yleensä omienkaan juhlien kohdalla.

2. Muistuttaa siitä, kuinka hänellä on stressiä enemmän kuin kellään.

3. Saattaahan tuo käydä apteekissa, jos on menossa kaupoille muuten. Tai sitten saattaa vaan puuhata omia juttujaan.

4. Jos minä pyydän, katsoo kuin halpaa makkaraa. Voi tuoda, jos siitä tuntuu, että se oli hänen oma ajatuksensa.

Niin, olisitko itse onnelinen tämmösen kanssa? Ei tosin aina ollut tämmönen.

Vierailija
38/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Ei keksi mitään erityistä. Tuo marketista kukkapuskan ja konvehteja. Ehkä

2. Sanoo että häntäkin väsyttää, kertoo jonkun ikävän sattumuksen töistään.

3. Hakee särkylääkkeitä jos erikseen pyydän

4. Tuo lasin vettä

Ja onnellisuus? En tiedä. Olen pystyyn kuollut.

Vierailija
39/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tällä hetkellä olen sinkku, mutta hiljattain päättyneessä suhteessa:

Veisi minut matkalle jonnekin eksoottiseen kohteeseen.

Ehdottaisi että katsotaan elokuvaa ja tekisi ruokaa tai hakisi ravintolasta.

Lähtisi kotoaan tuomaan (30 min matka). Tekikin niin, kun olin flunssassa, ilmestyi oven taakse sitruunoiden ja inkiväärin kera.

En pyytäisi, mutta toisi jos pyytäisin.

Erosimme koska tulevaisuudensuunnitelmamme olivat liian erilaisia. Muuten olimme onnellisia.

Vierailija
40/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ostaa kivan lahjan, vie syömään tai haluaa järkätä pienen reissun.

2. Kehottaa menemään ajoissa nukkumaan, hieroo hartioita, silittelee ja halii.

3. Käy apteekissa hakemassa lääkettä ja muuta mitä tarvitsen. Lähtee lasten kanssa ulos, että voin levätä.

4. Tuo vettä.