Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka häpeää vartaloaan?

Vierailija
15.04.2019 |

En oo koskaan pitänyt vartalostani, pukeudun aina mahdollisimman peittävästi. En jotenkin osaa tuntea itseäni seksikkääksi tai haluttavaksi. Seksiä en oo harrastanu osaksi koska en pidä vartalostani.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan. Minulla on rumat tissit ja hirsutismi jonka takia kaulasta alaspäin kaikki on aina peitetty kämmeniä lukuunottamatta. Mikään vaatteiden pois heittoa vaativa ei tule kuuloonkaan, joten olen torjunut minuun ihastuneet ja pysynyt sinkkuna. Haluaisin kyllä parisuhteen jos löytäisin jonkun joka hyväksyisi minut tällaisena, mutta todennäköinen torjunta ja pilkka olisi liian kipeää joten olen luovuttanut ennen kuin aloitinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ollaan. Minulla on rumat tissit ja hirsutismi jonka takia kaulasta alaspäin kaikki on aina peitetty kämmeniä lukuunottamatta. Mikään vaatteiden pois heittoa vaativa ei tule kuuloonkaan, joten olen torjunut minuun ihastuneet ja pysynyt sinkkuna. Haluaisin kyllä parisuhteen jos löytäisin jonkun joka hyväksyisi minut tällaisena, mutta todennäköinen torjunta ja pilkka olisi liian kipeää joten olen luovuttanut ennen kuin aloitinkaan.

Voi ei :( niin minäkin, vaatii aika paljon että viitsisin harrastaa seksiä.

Vierailija
4/6 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmasti kärsinyt lievemmästä häpeästä kuin te, mutta kärsinyt kuitenkin. Mulla häpeä on asteittain vähentynyt monesta eri syystä. Yksi on sekasaunominen kavereiden kanssa (tiedän, tämä voi kuulostaa monesta oudolta), toinen merkittävä lasten saaminen.

Vierailija
5/6 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauksien ja laihtumisten jälkeen iho roikkuu. Näytän pullealta, vaikka puntari näyttää muuta. Ei ole mahdollisuutta mennä plastiikkakirurgille, joten vaatteilla peitetään epäkohdat. Näillä mennään.

6/6 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju tuntuu surulliselta.

Itsensä hyväksyminen  on yksi jokaisen elämäntehtävä. Siinä ei viime kädessä ole kyse siitä, millaiset standardit muut asettavat hyväksymisen ehdoiksi, vaan että itse on sinut itsensä kanssa. Vaikka tulisi 'kuraa' muualtakin.  Kauneusihanteet ja täydellisyyden tavoittelu ajavat ihmiset yhä kauemmaksi luonnollisista asioista.  Vartalossa kuuluukin näkyä elämän jäljet ja elämän monimuotoisuus.  Miten voisi vaihtaa itseään tuomitsevat sanat kehun ja kannustuksen sanoiksi?  Kylläpä jalkani jaksoivat tänään kävellä pitkän lenkin. Kiitos, taitavat kädet, jotka leivoitte juuri sämpylää. Silmät näkevät kauniin kevään, kiitos siitä.  Nämä esimerkit ovat varmasti kömpelöitä, mutta jospa huomion kiinnittäisi siihen, mikä on toimivaa ja hyvää eikä katsoisi ja näkisi vain puutteita. Ja vaikka niitä puutteita olisikin, so what? Jos ajattelet vaikkapa rakasta ystävääsi, joka on sinulle tärkeä, niin tuskinpa hän on tärkeä siksi, että reisissä ei ole selluliittiä tai silmät ovat symmetriset, vaan siksi, miten hän sinua kohtelee, millainen on hänen ajatusmaailmansa ja sydämensä.  Yhtä tärkeä olet sinä itsellesi ja varmaan monille muillekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi