Naiseni pettää, mutta ei suostu millään myöntämään sitä!
Naiseni jäi kiinni pettämisestä, mutta ei myönnä kirveelläkään tehneensä mitään vaan torjuu kaikki keskusteluyritykset vaikka minulla on mustaa valkoisella.
Muutimme yhteen keväällä, ja kyllä kaduttaa kalliin vuokrakämpän vuokraaminen jos tai kun meininki on tällaista kuin on. Mitään viitteitä ei ollut aiemmin naisen luonteesta, vaan tämä oikeasti tuli yllätyksenä että hän voi olla noin halvatun saapas ja syyllistävä kuin nyt on.
Kaikki lähti siitä, että nainen jätti niin selkeät viitteet jälkeensä ja tästä päädyttiin siihen, että luin lopulta hänen vahingossa auki jättämälleen koneella olevat viestit toisen miehen kanssa. Ihmettelin kun yhdestä tuttavamiehestä tuli punainen vaate, josta ei saanut enää puhua ja nainen alkoi avoimesti torjumaan häntä. Parasta oli, että näin tuota miestä taidenäyttelyssä, ja hän katosi sieltä kokonaan todella nopeasti koko näyttelystä, Kun tiedustelin naiseta asiaa, niin nainen sanoi että hän on miehen kanssa keskustellut minusta miten sairas ihminen olen ja totta kai mies pelkää tällaista sekopäätä... Olin tuon kuullessani vähällä alkaa nauramaan, koska nainen on ollut tähän mennessä se joka paiskoo tavarat rikki ja karjuu kuin mielipuoli ja olin näyttelyssä hyvässä rauhassa yhden ystävän kanssa ja olin menossa tervehtimään tätä naisen kaveria ennen hänen katoamistaan.
Nainen käy yötöissä, ja aloin ihmetellä miksi hän ei ottanut asumistukihakemusta varten vuokrasopimusta työpöydältään mukaan illalla ennen lähtöä vaan jätti sen pöydälle, kun hänen piti töissä skannata se ja lähettää minulle kopio. Ensimmäisenä iltana yritin soittaa hänen peräänsä, mutta hän ei ovista ulos astuttuaan vastannut enää puhelimeen ja toisena iltana kiiruhdin hänen peräänsä se lappu kourassa. Näin parvekkeelta vilauksen, kun hän katosi nurkan taakse ja lähdin juoksemaan samaan suuntaan, mutta en saavuttanut naista millään. Yritin soittaa hänelle useita kertoja, mutta hän ei vastannut kuin vasta kolmelta yöllä viestillä "Kauhea kiire töissä kun pomo ravannut, mitä asiaa -"
Tässä kohtaa minulle vain vaistot huusivat täysillä, että nainen ei missään töissä ole ja seuraavana aamuna kun hän ilmestyi seitsemältä suihkunraikkaana kotiin, hänen ilmeensä paljasti kaiken.
Mies on piilotellut puhelintaan, koneelle on ilmestynyt salasanat ja nainen saa mystisiä puheluita, jotka ovat "herätyksiä" ja hän menee sen jälkeen vaivihkaa "käymään kaupungilla" ja palaa ihan vartin kuluttua hikisen alennusteepaidan kanssa takaisin.
Naisen kanssa ei onnistu keskustella, ei mistään. Hän alkaa sylkeä, sadatella, haukkua minua ja kaivaa kaikkia eri syitä miksi kanssani ei voi olla ja sen jälkeen hän poistuu dramaattisesti ulos ovista eikä vastaa enää puhelimeen. Nytkin hän murjottaa omassa huoneessaan, ja ohi kävellessään varoo koskemasta minuun kuin olisin ruttotautinen.
En vain tajua, miksi nainen ei voi puhua suoraan, varsinkin kun hän tietää että olen nähnyt viestit ja hänen käytöksensä kertoo niin vahvasti karua kieltään. Mutta miksi ihmeessä nainen ei voi vain keskustella asiallisesti, vaan täytyy nostaa niin järjettömän teennäinen teatteri kaiken aikaa?
Kommentit (12)
Aika sekava viesti, mutta jos nainen haukkuu sinua päin naamaa ja jopa muille ihmisille kertoo että olet sairas, niin ei tuolla suhteella kovin ruusuista tulevaisuutta varmaan ole. Ilmeisesti nainen on myös haluton selvittämään asioita, joten suosittelen eroa.
Ap, unohdit ainakin yhdestä kohtaa vaihtaa sanan ”mies” sanaksi ”nainen”.
Tiluliluleijaa. Et sitten sanonut yhtään mitä tarkalleen ottaen näissä paljastavissa viesteissä oli. En oikein tajunnut mistä selitit. Yhtä kaikki, jos tuntuu noin vaikealta, niin ero lienee ainoa vaihtoehto.
Surkeasti kirjoitettu, ei tosta tajua mitään. Eli en voi kommentoida.
Niin pitkä, ettei sulla oikein ajatus kulje mukana. Nainen vaihtuu mieheksi. Jos löytyis joku porvoolainen urpo kaveri oikolukemaan ennen julkaisua.
Ps. Miehet taidenäyttelyssä vei jo uskottavuuden.
Eroa ja kulje omia polkujasi.