Miehen jatkuva nukkuminen
Onko normaalia, että mies on muka koko ajan väsymys. Ihan sama monelta menee illalla nukkumaan niin herää joskus 12 aikoihin (ellei ole jokin pakollinen meno). Sitten aamupalan jälkeen menee päikkäreille kun väsyttää kuulemma hirveästi. Sitten kun herää päikkäreiltä (1-3h) niin jaksaa valvoa muutaman tunnin, sitten ruokaillaan ja ruokailun jälkeen sammuu sohvalle. Sen jälkeen on taas pari tuntia hereillä ja sitten tulee yöunet. Minusta tämä ei ole normaalia ja on ahdistavaa kun miehen pitää nukkua noin paljon ja minä hoidan lapsen ja kodin. Jos ollaan koko päivä jossain menossa niin saan kuulla valitusta koko loppuillan kuinka on niin rikki ja minun pitää nyt hoitaa lapsi että hän saa kunnon unet.
Kommentit (7)
Kuorsaako? Laita lääkäriin. Uniapnea? Kaikki tästä kärsivät eivät kuorsaa.
No ei ehkä normaalia, mutta saattaa olla joku ihan oikea selitys, esim.:
- uniapnea
- masennus
- anemia
- kilpirauhasen vajaatoiminta
- diabetes
...eli kannattaisi passittaa ukko lekuriin!
Vierailija kirjoitti:
Kuorsaako? Laita lääkäriin. Uniapnea? Kaikki tästä kärsivät eivät kuorsaa.
Uniapneasta kärsivä ei myöskään aina ole ylipainoinen.
Uniapnea? Eihän toi ole normaalia millään lailla. Kun mun uniapneaa ei vielä oltu löydetty, niin olin aivan sairaan väsynyt. Illalla kömmin viimeisimmillä voimilla sänkyyn. En ikinä ollut virkeä. Ja kaikkee oli, mutta en silti tajunnut, ettei tää ole normaalia. Vitut-taa hulkaan menneet vuodet ennen diagnoosia ja yöllä pidettävää hoitolaitetta. Se pelasti elämäni.
TUrhapuroko sinulla on miehenä ? no, leikki leikkinä. Ettei vaan olis verensokerin heittelystä kiinne. Kannattaa tutkituttaa veriarvot. TOsin tämä kevät vie ainakin minusta aivan mehut. Nukuttaa ihan kokoajan, ihan sama vaikka mitä piristäviä joisi. Nytkin nukuttaa.
Jos syö jotain väsyttävää lääkettä, niin ihan "normaalia", muuten ei.