Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun Jeesus palaa takaisin maan päälle - mitä oikein tapahtuu?

Vierailija
15.04.2019 |

Osaako joku kertoa?

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylöstempaus. Jos puolet porukasta on kadonnut niin tiedät sen koittaneen.

Tarkoittanee siis sitä että suomalaisten maapallojen vuosikulutuskin puolittuu. Maailma pelastuu.

Vierailija
42/109 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelkaa Raamattua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

En omista Raamattua, joten en voi tsekata, mutta uskossa oleva ystäväni sanoo, että

- silloin koko taivaankannen, ympäri maailmaa, täyttää niin valtava sokaiseva valo

- vaskipasuunat soivat korviahuumaavasti

- Jeesus tulee Jerusalemin jollekin Temppelivuorelle, joka Hänen saapuessaan halkeaa kahtia

- se tapahtuma on niin valtava, että se tiedetään heti kaikkialla maailmassa samanaikaisesti

Enempää en muista eikä mulle selvinnyt, mitä ihmisille tapahtuu ja kuinka kauan viipyy täällä.

Se Temppelivuori kiinnosti sen verran, että Googletin ja siinä on jo nyt näkyvissä se jakosauma,

mihin sitten railomainen aukko ikäänkuin maanjäristyksessä syntyy.

Kuulostaa meteoriitin iskulta jonka seurauksena puolet ihmisistä kuolee. Ovatko nämä kuolleet sitten niitä tempaistuja ja loput jää odottamaan seuraava meteoriittia.

Ei.

Tässä on kaksi eri tapahtumaa. Pian tulee Jeesukseen uskovien tempaus 7 vuodeksi yläilmoihin. Maanpäällä alkaa silloin maailmanhistorian kaikkein kauhistuttavin aika - Antikristuksen ahdistuksen aika, josta voi lukea Ilmestyskirjasta.

Tuona aikana rahan käyttö loppuu ja pakotetaan ottamaan itselleen piisiru eli pedonmerkki käteen tai otsaan, joka tuon merkin ottaa, se ei voi koskaan enää pelastua, sillä hän on silloin antikristuksen eli per.keleen oma.

Sensijaan tempauksesta jäljelle jääneet, jotka tulivat Jeesus-uskoon, kun näkivät että tempaus tulikin. He eivät halua pedonmerkkiä kadotuksekseen ja siksi heidät mestaan marttyyreinä mitä julmemmilla tavoilla.

Sitten kun tuo 7 vuotta on kulunut loppuun, Jeesus Kristus tulee häistä tuhannan tuhansine pyhineen Israeliin Öljymäelle ja kaikkein silmät saavat nähdä ja kuulla Hänet, sillä Hänen alastulonsa on niin äänekäs ja pelottava ja silloin Jeesus Kristus perustaa valtakuntansa maan päälle ja uusi Jerusalem laskeutuu taivaasta.

Minkähänlaista on elää sellaisessa uskossa, että muut tulevat kuolemaan kammottavalla tavalla, ja itse tulee päätymään kiskaistuksi taivaaseen? Ei varmaan paranna mielenterveyttä.

Tästähän on tehty elokuvakin muistaakseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
44/109 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.

32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.

33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.

34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.

35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;

36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'

37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?

38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?

39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'

40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.

41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.

42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;

43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'

44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'

45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.

46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

Matteus 24

Koin ahaa-elämyksen. Pitää olla helposti ohjailtava lammas jotta kelpaisi voidellulle mestarille. Kätevää myös maallisille hallitsijoille ja papistolle.

Vierailija
45/109 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on muutama asiallinen kommentti, mutta loppu on sopimatonta tekstiä ja pilkkaa.

Onko kristinusko ainoa, jota ihmiset saa pilkata ja Vapahtajaa, en kyllä hyväksy tällaista.

46/109 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon on sitten vielä jäljellä ihmisiä, jotka pitää evankelioida ?

Nyt netin aikana sen pitäisi kai olla aika helppoa. Kiinassa ja Intiassa jne on satoja eri uskontoja varmaan.

Eli kaikkien ei tarvitse tulla uskoon vaan riittää että kuulevat Jeesuksesta, mutta mitä on sitten kuulla tarpeeksi ? Ja sitten vasta Kristusko tulee ? Miksi ei voisi tulla, jos kaikki maailman uskovat rukoilisivat samanaikaisesti oikein tosissaan, että tule jo ?

Vierailija
47/109 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on muutama asiallinen kommentti, mutta loppu on sopimatonta tekstiä ja pilkkaa.

Onko kristinusko ainoa, jota ihmiset saa pilkata ja Vapahtajaa, en kyllä hyväksy tällaista.

Jos satuolennon sanominen satuolennoksi ottaa noin koville niin ainahan voit taikomalla... eikun siis rukoilemalla korjata asian, eikö niin?

Vierailija
48/109 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus tulee, oletko valmis?

Viritä virtes, osaatko psalmis?

Jeesus tulee, vaihda jo pukua,

alahan treenata ulkolukua!

...

Taivaan isä ja poika Oy

rakkautta tänään halvalla myy!

Taivaan isä ja poika Oy -

rakkautta kyllä meiltä löytyy!

Vierailija
49/109 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on satu. Voit siis ihan itse keksiä tarinalle jatkoa.

miten ei ole vielä muuten tullu raamattu-2:sta? Mitään seikkalua ei ole tapahtunu tässä 2000 vuoden aikaan.

Me elämme tässä jatkuvia "apostolien tekoja" itse kukin omassa elämässämme. Tämä elämähän on yhtä seikkailua.

Vierailija
50/109 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Nyt netin aikana sen pitäisi kai olla aika helppoa. Kiinassa ja Intiassa jne on satoja eri uskontoja varmaan.

Eli kaikkien ei tarvitse tulla uskoon vaan riittää että kuulevat Jeesuksesta, mutta mitä on sitten kuulla tarpeeksi ? Ja sitten vasta Kristusko tulee ? Miksi ei voisi tulla, jos kaikki maailman uskovat rukoilisivat samanaikaisesti oikein tosissaan, että tule jo ?

Niin, uskosta pelastutaan mutta miten voit uskoa jos et ole ilosanomaa kuullut?

Vierailija
51/109 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Jesse päättäisi palata maan päälle, niin vilkaisisi kerran ja hyppäisi takaisin.

Jesse Jamesko?

Vierailija
52/109 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

En omista Raamattua, joten en voi tsekata, mutta uskossa oleva ystäväni sanoo, että

- silloin koko taivaankannen, ympäri maailmaa, täyttää niin valtava sokaiseva valo

- Jeesus tulee Jerusalemin jollekin Temppelivuorelle, joka Hänen saapuessaan halkeaa kahtia

- se tapahtuma on niin valtava, että se tiedetään heti kaikkialla maailmassa samanaikaisesti

Enempää en muista eikä mulle selvinnyt, mitä ihmisille tapahtuu ja kuinka kauan viipyy täällä.

Se Temppelivuori kiinnosti sen verran, että Googletin ja siinä on jo nyt näkyvissä se jakosauma,

Onhan Raamattua jo saanut pidemmän aikaa lukea ihan sähköisenä:

https://www.finbible.fi/head/raam.htm

Tarkoitit varmaan digitaalisena.

Saahan sähköisiä reseptejäkin.

Vierailija
53/109 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Apostoli Paavali kirjoitti Efesolaiskirjeessä:

"Kristukseen tekin nyt uskotte kuultuanne totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin. Häneen uskoessanne te myös olette saaneet luvatun Pyhän Hengen sinetiksenne. Se on meidän perintöosamme vakuutena, joka takaa meille lunastuksen, Jumalan kirkkauden ylistykseksi."

Vierailija
54/109 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittanee siis sitä että suomalaisten maapallojen vuosikulutuskin puolittuu. Maailma pelastuu.

Valitettavasti tämä koko maailma on talletettu tulelle, joten seurakunnan ylösoton jälkeen on vähän aikaa rauhan aikaa, mutta sitten alkaa "hävityksen kauhistus", jossa paljon suuri osa ihmisistä kuolee, kuten Raamattu sanoo.

Vierailija
55/109 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti tämä koko maailma on talletettu tulelle, joten seurakunnan ylösoton jälkeen on vähän aikaa rauhan aikaa, mutta sitten alkaa "hävityksen kauhistus", jossa suuri osa ihmisistä kuolee, kuten Raamattu sanoo.

Vierailija
56/109 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Nimenomaan, nykyään oikeastaan kaikilla on netit käytössään, jopa autiomaan beduiineilla on netti käytössään ja jo sen netin kautta miljoonat ovat tuleet Jeesus-uskoon ja tulee kokoajan, koska koko maailma surffaa netissä enemmän kuin koskaan aiemmin.

Vierailija
57/109 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Netistä löytyy kristinuskon sanoma, jos haluaa Jeesus - uskoon tulla, ei siihen enää ihmisiä tarvita sitä face-to face sanomaan.

Sitten on kaikkien seurakuntien yhteystiedotkin netissä, jonne voi soittaa ja pyytää rukousta tai käydä siellä itse paikan päällä.

Vierailija
58/109 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on nykyään - hyvää saa pilkata mielinmäärin, pahaa ei. 

Elämmehän viimeisiä aikoja, ennen seurakunnan ylösottoa.

Vierailija
59/109 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelkaa Raamattua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Kuulostaa meteoriitin iskulta jonka seurauksena puolet ihmisistä kuolee. Ovatko nämä kuolleet sitten niitä tempaistuja ja loput jää odottamaan seuraava meteoriittia.

Ei.

Tässä on kaksi eri tapahtumaa. Pian tulee Jeesukseen uskovien tempaus 7 vuodeksi yläilmoihin. Maanpäällä alkaa silloin maailmanhistorian kaikkein kauhistuttavin aika - Antikristuksen ahdistuksen aika, josta voi lukea Ilmestyskirjasta.

Tuona aikana rahan käyttö loppuu ja pakotetaan ottamaan itselleen piisiru eli pedonmerkki käteen tai otsaan, joka tuon merkin ottaa, se ei voi koskaan enää pelastua, sillä hän on silloin antikristuksen eli per.keleen oma.

Sensijaan tempauksesta jäljelle jääneet, jotka tulivat Jeesus-uskoon, kun näkivät että tempaus tulikin. He eivät halua pedonmerkkiä kadotuksekseen ja siksi heidät mestaan marttyyreinä mitä julmemmilla tavoilla.

Sitten kun tuo 7 vuotta on kulunut loppuun, Jeesus Kristus tulee häistä tuhannan tuhansine pyhineen Israeliin Öljymäelle ja kaikkein silmät saavat nähdä ja kuulla Hänet, sillä Hänen alastulonsa on niin äänekäs ja pelottava ja silloin Jeesus Kristus perustaa valtakuntansa maan päälle ja uusi Jerusalem laskeutuu taivaasta.

Ei se voi noin mennä. Siis niin, että Jeesus tulee ja ihmiset saavat 7 vuotta miettimisaikaa ja osa ottaa pedon merkin ja joutuu kadotukseen ja osa ei.

Tässä ei huomioitu ollenkaan, että suurin osa ihmisistä on kuollut jo aikoja sitten.

Puhut vaan täällä juuri nyt olevista.

Mistä keksit tuon 7 vuotta?

Vierailija
60/109 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun hän palaa, niin palaa joko ilmakehässä tai sitten joku usvis ottaa kopin. Jos lähelle sattuu ateisti ja kävelee hänen ohi niin jälki on rumaa. Ennenkuin Jeesus tänne tulee, niin mietitäämpä vähän miten se tänne tulee ja milloin. Ihan kaikessa rauhassa, ei mitään kiirettä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi