Miten voisin saada poikaystävän (Olen 16-ylipainoinen).
Hei! Olen kotona kipeänä tänään. Mitenhän saisin poikaystävän? Ole snapchatissä instagramissa kaikkialla. Silti pojat eivät edes seuraa minua /: minulla on yleimem profiili ja 30 seuraahaa luokkalaisella tytölläni on ei avoin tili (pesäpalloilija) 3000 seuraajaa
Minulla on vähän ylipainoa kävin äsken vaalla mme. Kauhistuin painan 90kg. Olen 165 pitkä. Olen kai lievästi ylipainoinen. En harrasta vielä liikuntaa, mutta ahattelin antaa itselleni 1kk aikaa ja sitten alan tekemäön kävely lenkkejä. Ehkä 2km päivä?
Ongelma on, että pojat eivät tykkää minusta olin 1kk sitten ihastunut yhteen poikaan. Pojalla oli sixpack, mukava, mutta minua 2cm lyhyempi. Kerroin pojalla, että tykkään hänestä, mutta hän sanoi, että tapailee yhtä toista. Sanoin että ala tapaileen mua. Hän vain sanoi, että ai sua? Mieti vähän nyt Aada(nimi muutettu) on sm-tason uimari ja juoksia ja sää oot sohvaperuna.
Aloin itkeä ja karjuin pojalle. Se oli kamlaa. Olkoon sen urheilijan kanssa. Minua itseäni ällöttää ylilaihat tytöt ja sellaiset joilla on hoikka vatsa. Ne näyttävät anorektikoilta.
Haluaisin kuitenkin nyt vaan jonkun pojan. Pojan pitää olla yli 180 pitkä, tummatukainem, pitköt ripset, lihaksikas, seksikäs ja urheilijan vartaloinen.
Painan nyt 90. Mummo ni sanoo, että olen sopiva näin.
Olen ajatellut vähentää makean ja limsojen syömistä. Viikonloppuna meni pringless purkki, 500g itrareita, suklaalevy, 2pullaa ja pizza. Jos vaikka per vklo 1 luopuis. Ehdotuksia?????????
Kommentit (3)
Suomenkielen oikeinkirjoitus-kurssi. Siinä on mun ehdotus.
Kannattaa ottaa tatuointi. Se yleensä auttaa.
Joo joo joo. Tylsä maanantai?