Mitä nännin sisältä tuleva keltainen tahna " liKa" on?
Ällöttää vaikkka käyn suihkussa niin aina sitä jää
Kommentit (24)
Heti lääkäriin, ei kuulosta hyvältä!
Mulla tulee tummaa, vihertävän keltaista nestettä nänneistä, viime imetyksestä 14 vuotta aikaa.
Ternimaitoa,lapsi syntyy aikanaan.
Mitä?? Ei mun nännieni sisältä mitään töhnää ole koskaan tullut. Onko tuo muka normaalia?
Oletko raskaana?
Mulla silloin tuli ikäänkuin kermaa ja sitten kuivui siihen nänniin kiinni ja niitä sitten sai rapsutella pois.
Ei mulla kyllä enää imetyksien jälkeen ole mitään tisukoista vuotanut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee tummaa, vihertävän keltaista nestettä nänneistä, viime imetyksestä 14 vuotta aikaa.
Toihan on syövän merkki 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä suoraan voi noin sanoa, mutta kyllä hälytyskellot pitäisi soida ja lääkäriin mars tutkituttamaan tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ainakaan ollut, tutkittiin lääkärissä ja rinnoissa on vain hyvänlaatuisia pieniä nestekystia. Neste tulee siitä, jos niitä jotenkin puristaa vahingossa. Ei kuulemma vaikuta syöpäriskiin mulla, paitsi että ehkä vaikea tunnustellen havaita, onko ilmaantunut joku uusi kyhmy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ainakaan ollut, tutkittiin lääkärissä ja rinnoissa on vain hyvänlaatuisia pieniä nestekystia. Neste tulee siitä, jos niitä jotenkin puristaa vahingossa. Ei kuulemma vaikuta syöpäriskiin mulla, paitsi että ehkä vaikea tunnustellen havaita, onko ilmaantunut joku uusi kyhmy.
tämä siis eri kuin tuo 14v sitten imettänyt. Itse olen 20, ja nestettä tullut 15-vuotiaasta.
Mullakin on tullut 20 vuotta vihreänruskeaa nestettä. Vaarallinen on lääkärin mukaan kirkas tai verinen, ei tuo.
No hyi, ei multa oo tullu mitään tommosta edes raskaana ollessa, eikä nyt imettäessä. En edes ole ajatellut, että tisseistä voisi valua jotain visvaa ja se on silti ihan normaalia.
Hyi hitto. Ei tullut mieleen käydä lääkärillä?
Mulla tuli kellertävää nestettä nänneistä puristettaeasa vielä 1,5 vuotta imetyksen lopettamisen jälkeen. 6 vuotta synnytyksen jälkeen todettiin adenokarsinooma kohdunkaulassa ja olin alle 30. Entiedä liittyykö asiat toisiinsa.
Onkohan se jokin "jälkihuuhteluneste" ja hyödyllinen... koska ei maidon heruminen voi lakata kuin seinään. Maidon/eritteen koostumus muuttuu - ehkä myös rinnan eduksi?
Minullakin tuli vielä pitkään sen jälkeen, kun olin lopettanut imetyksen. Nesteessä oli suuri viskositeetti eli oli tahmaista, vähän hunajan väristä. Se ällötti hiukan, en tiedä miksi.
Tämäpä on itseänikin mietityttänyt. Saan sen kyllä pois, mutta tulee aina uudestaan.