Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nännin sisältä tuleva keltainen tahna " liKa" on?

Vierailija
15.04.2019 |

Ällöttää vaikkka käyn suihkussa niin aina sitä jää

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä on itseänikin mietityttänyt. Saan sen kyllä pois, mutta tulee aina uudestaan.

Vierailija
2/24 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollutta ihoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito on muuttunut juustoksi?

Vierailija
4/24 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi s*****a.

Vierailija
5/24 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun hinkkisi mätänee?

Vierailija
6/24 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti lääkäriin, ei kuulosta hyvältä!

Vierailija
7/24 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee tummaa, vihertävän keltaista nestettä nänneistä, viime imetyksestä 14 vuotta aikaa.

Vierailija
8/24 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ternimaitoa,lapsi syntyy aikanaan.

Vierailija
9/24 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?? Ei mun nännieni sisältä mitään töhnää ole koskaan tullut. Onko tuo muka normaalia?

Vierailija
10/24 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko raskaana?

Mulla silloin tuli ikäänkuin kermaa ja sitten kuivui siihen nänniin kiinni ja niitä sitten sai rapsutella pois.

Ei mulla kyllä enää imetyksien jälkeen ole mitään tisukoista vuotanut.

Vierailija
11/24 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee tummaa, vihertävän keltaista nestettä nänneistä, viime imetyksestä 14 vuotta aikaa.

Toihan on syövän merkki 🙄

Vierailija
12/24 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä suoraan voi noin sanoa, mutta kyllä hälytyskellot pitäisi soida ja lääkäriin mars tutkituttamaan tilanne.

Vierailija
13/24 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ainakaan ollut, tutkittiin lääkärissä ja rinnoissa on vain hyvänlaatuisia pieniä nestekystia. Neste tulee siitä, jos niitä jotenkin puristaa vahingossa. Ei kuulemma vaikuta syöpäriskiin mulla, paitsi että ehkä vaikea tunnustellen havaita, onko ilmaantunut joku uusi kyhmy.

Vierailija
14/24 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ainakaan ollut, tutkittiin lääkärissä ja rinnoissa on vain hyvänlaatuisia pieniä nestekystia. Neste tulee siitä, jos niitä jotenkin puristaa vahingossa. Ei kuulemma vaikuta syöpäriskiin mulla, paitsi että ehkä vaikea tunnustellen havaita, onko ilmaantunut joku uusi kyhmy.

tämä siis eri kuin tuo 14v sitten imettänyt. Itse olen 20, ja nestettä tullut 15-vuotiaasta.

Vierailija
15/24 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tullut 20 vuotta vihreänruskeaa nestettä. Vaarallinen on lääkärin mukaan kirkas tai verinen, ei tuo.

Vierailija
16/24 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi, ei multa oo tullu mitään tommosta edes raskaana ollessa, eikä nyt imettäessä. En edes ole ajatellut, että tisseistä voisi valua jotain visvaa ja se on silti ihan normaalia.

Vierailija
17/24 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto. Ei tullut mieleen käydä lääkärillä?

Vierailija
18/24 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kellertävää nestettä nänneistä puristettaeasa vielä 1,5 vuotta imetyksen lopettamisen jälkeen. 6 vuotta synnytyksen jälkeen todettiin adenokarsinooma kohdunkaulassa ja olin alle 30. Entiedä liittyykö asiat toisiinsa.

Vierailija
19/24 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se jokin "jälkihuuhteluneste" ja hyödyllinen... koska ei maidon heruminen voi lakata kuin seinään. Maidon/eritteen koostumus muuttuu - ehkä myös rinnan eduksi?

Vierailija
20/24 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tuli vielä pitkään sen jälkeen, kun olin lopettanut imetyksen. Nesteessä oli suuri viskositeetti eli oli tahmaista, vähän hunajan väristä. Se ällötti hiukan, en tiedä miksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme