Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mulla on 100 miljoonan eruon päivätulot muttei vaimoa

Evakkoon täältä
15.04.2019 |

ja ikää yli 45

mijutä tässä pitäs tehdä kun en bilettämistäkän jaksa, perustanko oman kuntosalin vaIn nuorile naisille?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita etsiä vaimoa jostain toisesta kulttuurista. Minullakin on noin kahden miljoonan omaisuus, olen ok näköinen, mutta ei ole miestä.

Just äsken luin yhtä ketjua, ja totesin, että olen seiskan nainen, joten sinkkuna taidan pysyäkin.

Vierailija
2/10 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäyksenä, ällöttävintä ikinä olisi, jos joku olisi kiinnostunut vain rahan takia. Eli kun ei ole vientiä baaritiskillä, ei sitten ei. Vaikka pätäkkää olisi vaikka naapureille jakaa.

Olen ihan tavallisen näköinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Koita etsiä vaimoa jostain toisesta kulttuurista. Minullakin on noin kahden miljoonan omaisuus, olen ok näköinen, mutta ei ole miestä.

Just äsken luin yhtä ketjua, ja totesin, että olen seiskan nainen, joten sinkkuna taidan pysyäkin.

Luit varmaan siinä ketjussa että seiskan mies olisi sun tie onnelliseen parisuhteeseen mutta sen sijaan että "tyytyisit" aiot vaan jatkaa sinkkuna ja harrasta yhden yön juttuja ysin ja kymppien pelimiesten kanssa.

Vierailija
4/10 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sellaista se on! Onneksi on noita ulkomaaneläviä ympärillä, niin että seiskan nainenkin saa parisuhteen.

Parinvalinnassa kun vaaditaan älykkyyttä ja valitettavasti olen joutunut karvaasti pettymään suomalaisiin miehiin.

Vierailija
5/10 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Luit varmaan siinä ketjussa että seiskan mies olisi sun tie onnelliseen parisuhteeseen mutta sen sijaan että "tyytyisit" aiot vaan jatkaa sinkkuna ja harrasta yhden yön juttuja ysin ja kymppien pelimiesten kanssa.

En ota suomalaista seiskan miestä. Miksi ottaisin? Olen älykäs ja lahjakas monin tavoin. Harmi vain suomalaiset miehet ovat vähän ”tyhmiä”. Ainoa, että ulkoisesti en ehkä ole mikään ysi. Suomalainen mies arvostaa pitkää tukkaa, isoja tissejä, hyvää perää. 25-vuotta olen ollut sinkkumarkiinoilla ja olen todennut, että näin on. Minun ei tarvitse kuin matkustaa Etelä-Euroopan leveyksille, niin vientiä riittää. Miehet juoksee kadulla ruusu kädessä. Ja Suomessa ei mitään.

Vierailija
6/10 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleen painotan sitä, että mielestäni suomalaiset miehet ovat hiukan yksinkertaisia. Tai sitten minä olen outo helmi täällä pohjoisssa.

Ex-mieheni (ulkkis) näki minut baarissa, ja hänen ensimmäiset sanansa minulle olivat, että hän on etsinyt minua koko elämänsä ja nyt hän löysi minut. Hän tiesi, että hän löytää minut.

Fiksu mies. Iski kultasuoneen :)

Vierailija
7/10 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun keksii tarinoita niin kannattaa tehtä jutuista realistisimpiä. jos oikeasti tienaisit 100-miljoonaa päivässä, niin kerro miksi lehdet eivät ole sinusta kirjitelleet? edes maailman viisi rikkainta miestä eivät noin paljoa tienaa, vaikka heillä on järjettomät tulot.

Vierailija
8/10 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on. Suomalaiset miehet miettivät, mihin tunkea heppinsä seuraavan tunnin sisään.

Ulkomailla merkitsee ihmisen sisin, kunnia ja suvun perinteet. Arvostan tätä ajattelutapaa.

Vierailija
9/10 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kulttuureissa rakkautta ajatellaan sukupolvien jatkumona. Tuhatvuotisena perinteenä.

Suomalainen mies ja suomalainen nainen arvottaa toisiaan sillä, paljonko jaksaa pumpata salilla = hyvä perä.

Vierailija
10/10 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

En ota suomalaista seiskan miestä. Miksi ottaisin? Olen älykäs ja lahjakas monin tavoin. Harmi vain suomalaiset miehet ovat vähän ”tyhmiä”. Ainoa, että ulkoisesti en ehkä ole mikään ysi. Suomalainen mies arvostaa pitkää tukkaa, isoja tissejä, hyvää perää. 25-vuotta olen ollut sinkkumarkiinoilla ja olen todennut, että näin on. Minun ei tarvitse kuin matkustaa Etelä-Euroopan leveyksille, niin vientiä riittää. Miehet juoksee kadulla ruusu kädessä. Ja Suomessa ei mitään.

Tämä on ihan taivahan tosi. Minua on kiusattu monin tavoin, haukuttu rumaksi vaikka miten paljon.

Kun matkustin 15-vuotiaana Roomaan lomalle, yhtäkkiä tajusin, että miehet juoksevat perässäni, tuovat ruusuja ja polvistuivat kadulla laulamaan serenadeja.

Suomi on monin tavoin hyvä maa asua, mutta en näe, että ottaisin suomalaista puolisoa. Ihan sen takia, että haluan olla rakastettu ja arvostettu, enkä miehen näkökulmasta ihan ok muija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän