Jari Lindström pääsee nauttimaan vastikkeettomasta sopeutumisrahasta
Lindström saa halutessaan lomailla pari vuotta varsin kohtuullisen sopeutumisrahan turvin.
Kommentit (17)
Reilukerho. Ei aktiivimallit paina niskassa
Historiallinen hetki ehkäpä tulevaisuudessa tyyliin työkkärin aktivointi-pilipali-CV-kurssilla kohta jannu jonka papruissa vipa työpaikka Sipilän hallituksen työministeri.
Vierailija kirjoitti:
Historiallinen hetki ehkäpä tulevaisuudessa tyyliin työkkärin aktivointi-pilipali-CV-kurssilla kohta jannu jonka papruissa vipa työpaikka Sipilän hallituksen työministeri.
Satavarmasti ei pakoteta kursseille.
Mun mielestä uskomattominta on, että tuo on ikinä ministeriksi edes kelpuutettu. Tollo, jolla ei ole minkäänlaista karismaa. Tyhmyyttä ja putkinäköä sen sijaan runsaasti.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä uskomattominta on, että tuo on ikinä ministeriksi edes kelpuutettu. Tollo, jolla ei ole minkäänlaista karismaa. Tyhmyyttä ja putkinäköä sen sijaan runsaasti.
Hän oli silloista persueliittiä.
Jari Lindström voi nyt ihan itse käytännössä esimerkinomaisesti näyttää meille kuinka haetaan vähintään 12 työpaikkaa kolmessa kuukaudessa.
Tai muuten menettää sopeutumiseläkkeensä...
"Aktiivisessa työnhakupakossa on kyse siitä, että työtöntä rangaistaan selvästi enemmän työn hakemisen laiminlyönnistä (siis ei ole todellista!) kuin aktiivimallin mukaisten velvoitteiden (ai helkkari!) laiminlyönnistä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän pakko pakottaa jos ei työllisty.
Vierailija kirjoitti:
Jari Lindström voi nyt ihan itse käytännössä esimerkinomaisesti näyttää meille kuinka haetaan vähintään 12 työpaikkaa kolmessa kuukaudessa.
Ihanko sä tarvitset tähän joyain esimerkkiä? Ei muuten onnistu? Ei ihme, että meillä on niin paljon työttömiä. Päivät pitkät on aikaa eikä tällainen onnistu ilman ex-ministerin esimerkkiä!
Tervetuloa töitä etsimään 😁. Laboranttien työtilanne on surkea mutta voihan J mennä ilmaiseksi sitä tekemään. Itse jouduin ammattia vaihtamaan kun töitä oli niin huonosti, J voi tehdä saman, koulunpenkille vaan opiskelemaan vaikka lähihoitajaksi. T. Laborantti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei muka?
Jaria pitäisi patistella työnhakuun. Ei jäädä Jari kotiin makaamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko sä tarvitset tähän joyain esimerkkiä? Ei muuten onnistu? Ei ihme, että meillä on niin paljon työttömiä. Päivät pitkät on aikaa eikä tällainen onnistu ilman ex-ministerin esimerkkiä!
Muista mitä Sauli Niinistö eduskunnan puhemiehenä ollessaan sanoi kansanedustajille kulukuurista:
"... vain ne, jotka näyttävät esimerkkiä omalla säästäväisyydellään, voivat uskottavasti velvoittaa muita samaan"
Mutta vanhat kaverit lakkautetulta paperitehtaalta ei varmaan kutsu saunailtoihin enää kun saivat aktiivimallin
Vierailija kirjoitti:
No ei se halua hakea töitä koska jos sattuisi saamaan sitä niin menisi loisraha.
Täys paska ministeri oli..Oikein hänelle mitä oli imijä aikoinaan sipilän..
Se uhras terveytensä Suomen puolesta. Sipilä vaan vaalimenestyksen.