Virpominen
Olen 6-luokalla ja kävin eilen virpomassa.
Sitä juttua että ihmiset eivät pidä virpomisesta, on nyt työnnetty joka tuutista, joten ajattelin nyt kysyä keillä olisi kokemusta huonosti käyttäytyvistä virpojista.
Olin kahdestaan virpomassa kaverini kanssa, mutta yhteensä meitä kavereita oli liikenteessä 7.
Meillä on kaikilla samat tavat. Kysymme saako virpoa, sitten virvoimme jos lupa tulee, annamme vitsat, otamme palkkiomme jos sellaista on, kiitämme, toivotamme hyvää pääsiäistä ja lähdemme. Emme roskaa tai soita ovikelloja enemmän kuin kerran.
En tiedä muista, mutta itse tänä vuonna käytin oksien koristeluun viisi tuntia.
Pakko arvostaa tässä ihmisiä jotka viitsivät vain olla avaamatta. Yhden kerran kyllä tuli huudot, mutta useimmat olivat varmaankin ottanut ovikellon pois päältä.
Jotkut ottivat myös virpomisen niin tosissaan että kutsuivat meidät sisälle.
Mites te?
Kommentit (5)
Hämmästyttävän kypsää tekstiä 6. luokkalaiselta.
Minä en avaa ovea ja ovessa on iso ja värikät lappu "Ei virpojia, kiitos =)", silti jotkut soittavat ovikelloa, mutten avaa. Minulla ei ole rahaa ostaa mitään ylimääräistä, eikä todellakaan antaa rahaa virpojille.
Samoin laitan nuutipukeista ystävällisen ison lapun, ja olen alkanut laittaa myös Halloweenina.
Mitä helvettiä, koulussa sunnuntaina?
Ja aloittajalle, itse en ole mitään vastaan virpojia.
Taidan ottaa tuon kiitoksena ja pari kuukautta sitten täytin 13.
Ja koulu alkaa 10.15
Kirjoitustyylin ideana on olla selkeä ja kirjoiteltua tulee muutenkin (:
Eikö sinun pitäisi olla koulussa? Aika aikuista tekstiä kirjoitat 12-vuotiaaksi...