Vihreille tuli jytky
Vihreät = Suurin kasvaja sitten viime eduskuntavaalien. Ennusteen mukaan heille on +8 paikkaa tulossa!
Kommentit (11)
Ylivoimaisesti suurin vaalien voittaja. Jopa 10 paikan lisäys mahdollinen. Nyt lupaillaan 8 lisäpaikkaa, mutta Helsinki tulee ääntenlaskennassa reilusti jäljessä, joten jopa 10 liäpaikan mahdollisuus vielä olemassa
Vihreille saa tulla vielä monta jytkyä ennen kuin se tuntuu missään, ja hyvä niin
Media teki hartiavoimin töitä vihreitten kannatuksen nostattamiseksi. Vai oliko ihan sattumaa, että ilmastonmuutoksesta myllytettiin aamusta iltaan viimeisen kuukauden ajan.
Vihreät ei saaneet mitään jytkyjä. Hyvä niin...
kohta nähdään miten vikaan mennään. Vihreiden kannatus on keskeisessä Euroopassa myös samaa luokkaa, mutta teot on sekoittaa muita asioita politiikkaan, jotka ei sinne kuulu.
Vihreillä oli hyvä vaalihjelma ilmastopelottelulla smaaan aikaan kun itse tuhoaa palloa.
Vihreistä tulossa Hgin suurin puolue!
Vierailija kirjoitti:
Vihreillä oli hyvä vaalihjelma ilmastopelottelulla smaaan aikaan kun itse tuhoaa palloa.
Ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa kun vouhottajat pistää kuvia instaan etelän matkoiltaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa kun vouhottajat pistää kuvia instaan etelän matkoiltaan
Ja kitisevät toisen ostamasta pantillisesta muovipullosta, joka viedään kauppaan.
Jytky oli aikoinaan persisten oma nimi äänivyörylle.
Haavisto tosiaan sanoi, että jytky tulossa. Vähän noloa käyttää Soinin sutkautuksia.