Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meneekö muilla fiilikset jos mies ei vastaa viesteihin kovin nopeaa?

Vierailija
14.04.2019 |

Mulla menee. Ehkä jopa harmittaa koska suhteelle vois vaikka antaa aikaa ja kaikkee mut mua ei enää edes huvita kirjoittaa sille mitään. Koska miks. Jos se monen tunnin päästä vastaa tai päivien päästä. En käsitä mitä siihen pitäis enää sanoo. Ei paljon nappaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vastaamisen arvoinen?

2/17 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset soita jos sulla on asiaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihastunut enemmän huomioon saamiseen, kuin itse ihmiseen?

Vierailija
4/17 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinpäin. Tulee luuserimiesfiilikset jos sillä on heti aikaa vastata. Paljon kiinnostavampaa ajatella että on kiireinen tärkeissä neukkareissa, lounailla, kokouksissa...

Vierailija
5/17 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole puhelimessa facebookin messengeriä tai whatsappia. Ärsyttää tyhjänjauhajat, jotka hermostuu jos ei kerkiä vastaamaan heti. Ärsyttää myös kun itse kyylää koska viestit on nähty ja miettii että miksiköhän se ei vastaa :D

Jos on oikeaa asiaa niin soitetaan.

Voihan se tosin olla että miestä ei vaan nappaa, useimmilla ghostaaminen on se helpoin vaihtoehto.

Vierailija
6/17 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastaamisen arvoinen. Jos en hänelle saa olla. Ghostaaminen on vaan raukkamaista.

Vierailija
7/17 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vähän fiilikset. Etenkin jos kaikki muut kaverit ja tutut vastaa suht nopeeta. Jos ei oo tottunut tuollaiseen.

Vierailija
8/17 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei käy sama peli arvon neidille kuin mitä miehet joutuu naisilta sietää ihan normaalina? Kun siinä niin tykätään testailla että miten sitkeesti se toinen jaksaa roikkua ja koskaan ei osoita kiinnostusta sopivasti että kelpaisi. Liian innokkaasti viestejä = turnoff, liian hitaasti viestejä = turnoff, lose/lose.

Vierailija
9/17 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puheluihin ei ole vastattu koko viikonloppuna? Vaalit? Ghostaus?

Minun nähdäkseni peli on pelattu. Ihan sama.

Vierailija
10/17 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en tykkää siitä jos heti tapailun alussa pitää jatkuvasti viestitellä. Lähinnä ehkä siksi, että alussa se viestittely on vasta tutustumista ja mä haluan että mulla on kunnolla aikaa miettiä mitä kirjotan ja jotenkin toivon myös mieheltä samaa. Sit parisuhteessa on kiva jos pitkin päivää lähetellään jotain hölmöjä viestejä.

Vierailija
11/17 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee maku ihmisestä josta tulee mielikuva että tuijottaa jotain älypuhelintaan silmä (ja jokin muukin kai) kovana 24/7.

Vierailija
12/17 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ei käy sama peli arvon neidille kuin mitä miehet joutuu naisilta sietää ihan normaalina? Kun siinä niin tykätään testailla että miten sitkeesti se toinen jaksaa roikkua ja koskaan ei osoita kiinnostusta sopivasti että kelpaisi. Liian innokkaasti viestejä = turnoff, liian hitaasti viestejä = turnoff, lose/lose.

En ole aloittaja, mutta ei mulle kyllä sellainen sopisi, jos joku mies pelaisi jotain pelejä minun suhteeni siksi, että jotkut muut naiset ovat kohdelleet häntä hänen mielestään kaltoin. Minä olen minä, en muut naiset. Jos mies ei osaa kohdella minua yksilönä, saa minun puolestani jatkaa pelailuaan ilman minua.

Vierailija
13/17 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaatko itse heti viesteihin jotka sinä saat? Kertoo minulle vähän elämän puutteesta ja siitä että puhelin on se elämä.

Vierailija
14/17 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee välittömästi - ja se on tarkoituskin. Alentaa toista vastaamattomuudella ja osoittaa ettei ole toiselle prioriteetti.

Ignorea.

Vierailija
15/17 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aloittaja, mutta ei mulle kyllä sellainen sopisi, jos joku mies pelaisi jotain pelejä minun suhteeni siksi, että jotkut muut naiset ovat kohdelleet häntä hänen mielestään kaltoin. Minä olen minä, en muut naiset. Jos mies ei osaa kohdella minua yksilönä, saa minun puolestani jatkaa pelailuaan ilman minua.

"Hänen mielestään kaltoin" eli mies on syyllinen oli miten oli koska naisethan ei koskaan kohtele miehiä kaltoin kuin miehen omassa päässä, jatka samalla asenteella.

Vierailija
16/17 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikein jaksa kunnioittaa ihmisiä, jotka roikkuvat koko ajan puhelimellaan ja näpyttelevät viestejä. Tulee tunne ettei sellaisella ihmisellä ole oikeaa elämää eikä mitään harrastuksia ja tähdellisempää tekemistä.

Jos sinulla on kiireistä asiaa, mikset soita?

Vierailija
17/17 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee maku jos menee päiviä vastaamatta, tai jos mies ei koskaan itse aloita viestien vaihtoa, tai jos se ei kysele viestiteltäessä mitään. Kaikki merkkejä siitä ettei kiinnosta joten saa sitten olla.