Kävin sitten äänestämässä, vaikka en oikein tiennyt, että ketä äänestää.
Minulla oli ehdokkaina 1 "oikeasta" puolueesta eli siitä puolueesta, jota kannatan ja jonka ehdokasta olen aina tähän asti vaaleissa äänestänyt ja 2 "väärän" puolueen ehdokasta eli sellaisen puoleen ehdokasta, joita en kannata, mutta joiden silti haluaisin pääsevän eduskuntaan, koska he vaikuttavat miellyttävinä ehdokkaina. Nyt hiukan harmittaa, kun äänestin toista näistä "väärän" puolueen ehdokasta, koska hän ei vuonna 2015 päässyt eduskuntaan ja tuskin pääsee nytkään. Olisi pitänyt äänestää sitä toista "väärää", koska hän todennäköisesti pääsee eduskuntaan. Ei sinne luultavasti pääse se "oikeankaan" puolueen ehdokas, jota ensin ajattelin äänestää. Tavallaan äänestin kaksinkertaisesti väärin, väärää puoluetta ja väärää ihmistä, koska hän ei kuitenkaan pääse läpi eli minun ääneni menee nyt ihan hukkaan sille väärälle puolueelle kannatukseksi kun ehdokkaani ei kuitenkaan pääse eduskuntaan. Voisinpa palata ajassa taaksepäin siihen hetkeen kun äänestin, niin en olisi ollut sellainen raukka ja nössö vaan olisin tehnyt niin kuin aamulla ajattelin, että olisin antanut protestiäänen, eli olisin äänestänyt vaikka kirkkovenettä, Aku Ankkaa tai haistattanut kakat koko eduskunnalle siinä äänestyslapussa.