Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko yhtään sellaista ihmistä joka ei äänestä eikä ole syrjäytynyt?

Vierailija
14.04.2019 |

Kaikki tuntemani ihmiset jotka eivät äänestä ovat päihdeongelmaisia. He eivät muutenkaan ole perillä mitä maailmassa tapahtuu.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Sarasvuo. Tai äänestäähän se, mutta jättää tyhjän lapun.

Vierailija
2/49 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti. - Toivosin, että näyttäii edes lapsilleen mallia... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni. Hän tienaa vuodessa 80 000 - 100 000 €, omaisuutta on, hän on erittäin korkealle arvostettu ammattilainen omalla alallaan ja pitänyt äänestämistä aina todella tärkeänä. Jostain syystä hän ei ole viimeiseen liki kymmeneen vuoteen käynyt äänestämässä. En ymmärrä miksi näin.

Minua hän luonnollisesti aina muistuttaa äänestämisestä ja totta kai kertoo myös ketä en ainakaan saisi äänestää.

Vierailija
4/49 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni. Emme ole syrjäytyneitä eikä edes huonopalkkaisia, silti emme äänestäneet.

Vierailija
5/49 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onahn se kietämättä ikävää, että kaikkein eniten jttävät äänestämättä tiettävästi ja tutkitusti he, joille on eniten merkitystä sillä, millaista politiikkaa harjoitetaan. 

Vierailija
6/49 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies, on ollut työmatkalla sekä ennakkoäänestysajan että tänään. Kohteessakaan ei ollut mahdollisuutta äänestää.

Vierailija
7/49 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lähde mihinkään kipeällä selälläni. Piste!

Vierailija
8/49 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja mieheni. Emme ole syrjäytyneitä eikä edes huonopalkkaisia, silti emme äänestäneet.

Velä ehditte tai saatatte ehtiä; äänestys aikaa on jäljellä reilu tunti, kello 20:000 saakka.  

Vierailija
9/49 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velä ehditte tai saatatte ehtiä; äänestys aikaa on jäljellä reilu tunti, kello 20:000 saakka.  

Turhaan koitat, ei pulipariskunta kykene. Varmaan ovat jo sammuneet.

Vierailija
10/49 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs toiminimi-hieroja kertoi, ettei äänestä koskaan.

Vierailija
11/49 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten en ole äänestänyt. Mielestäni en silti ole syrjäytynyt, koska olen aina ollut töissä. Paljon myös opiskellut töiden ohella. En myöskään käytä päihteitä.

Vierailija
12/49 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, eivät ole kiinnostuneita politiikasta.

Vierailija
13/49 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Oli tarkoitus mennä käymään kotipaikkakunnalla nyt vaaliviikonloppuna, mutta en sitten lopulta jaksanut lähteä kun on vähän sairas olo. Parisataa kilometriä ois matkaa. En ole muuten ikinä käyttänyt alkoholia.

Vierailija
14/49 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovan todistajan tunnen . Ei äänestä koskaan. Ei ole syrjäytynyt.

Vierailija
15/49 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onahn se kietämättä ikävää, että kaikkein eniten jttävät äänestämättä tiettävästi ja tutkitusti he, joille on eniten merkitystä sillä, millaista politiikkaa harjoitetaan. 

Ai ulkosuomalaiset? Heistä vain 10% äänestää.

Vierailija
16/49 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kolmekymppinen sukulaismies ei ole koskaan äänestänyt. Elää ihan tavallista elämää, mutta ei ilmeisesti ole kiinnostunut mistään ajankohtaisista asioista. Mun silmiin tuollainen on jonkinlaista tylsämielisyyttä.

Vierailija
17/49 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole äänestänyt kuin kerran elämäni aikana ennen tätä päivää. Olen korkeakoulutettu ja ollut työelämässä 18 -vuotiaasta asti.

Vierailija
18/49 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ulkosuomalaiset? Heistä vain 10% äänestää.

Ne äänestää uudessa kotimaassaan.

Vierailija
19/49 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä, Nokialta noin 10 v. sitten irtisanotun henkilön, teki jotain ohjelmointia ja työmatkoillakin kävi. Alkoholia ei ota koskaan ja on aikuisia lapsia. Nyt eläkkeellä ollut vuoden, ajattelee vaan koko poliittisesta järjestelmästä niin, että se on pelkkää korruptiota, eturyhmäpolitiikkaa jne.. joten ei vaivaudu äänestää. Hyvin yhteiskunnallisesti valistunut ja sivistynyt henkilö. Oikeassahan tuo on. Politiikka on erkautunut sen alkuperäisestä tarkoituksestaan hyvin hyvin paljon ja nykyisin tämä äänestämis-osuus vaaleissa on lähinnä teatteria todellisten vallankäyttäjien ollessa aivan muualla, kuin äänestyskopissa numeroa lappuun kirjoittamassa. Näin se on ympäri maailmaa.

Vierailija
20/49 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en äänestänyt toissa kerralla. en muista mitkä vaalit oli. keskityin muihin asioihin enkä ollu jostain syystä kiinnostunut niin paljoa vaaleista. olin joku 24 v. nyt oon 28 v ja äänestin ja mua kiinnostaa enemmän, koska oon jo aikuistunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme