En vaan jaksa kuukautisia
Tänään ne taas alkoi, ja vituttavat jotenkin ihan suhteettoman paljon. En vaan jaksa tätä veren kanssa läträämistä. Ja ei, kierukat, kapselit tai pillerit ei ole mulla lopettaneet tai edes harventaneet menkkoja.
Kommentit (24)
Kohta toivottavasti loppuvat, olen 48v enkä malta odottaa kun näistä arvaamattomista Niagaroista pääsee vihdoin eroon.
Nyt olen siinä vaiheessa menopaussia että entinen 28 päivän kierto on muisto vaan, nyt kohtu täräyttelee yllätyspommeja noin kolmen viikon välein. Ja superplussatamponia vaihdellaan kahden tunnin välein kädet rannetta myöten veressä... PLÄÄH!!!
No, kohta voi varailla rantalomia tsekkaamatta menkkakalenteria ja mennä viikoksi vaeltamaan ilman tuota haittaa. Jotain plussaa ikääntymisessäkin siis on :)
Olisikin vain viikko vuotoa kuukaudessa. t. runsas tiputteluvuoto menkkojen välillä
Joo sama täällä. Massiiviset ja viiltävät kivut on niin että välillä kulkee kaksinkertainen ja oksettaa. Koko lauantain runkkasin kun on muka luonnollinen kivunpoistokeino se. Luulin että loppuisi kivut siihen. No eipä tietenkään!!!! Ihan hukkaan meni koko viikonloppu. Tänään taas lähes samat kivut eikä apteekkia auki ihan lähellä. Niin epäreilua!!!
Mulla Cerazette onneksi lopetti menkat.
Oletko kysynyt gynekologilta kohdun limakalvon polttamisesta? Se voisi auttaa!