Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet inhottaa?

Vierailija
14.04.2019 |

Minulla ei ole tapahtnut lapsuudessa mitään pahaa, isä on ollut hyvä, kuitenkin miesten voimakas seksuaalisuus inhottaa minua. Miksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä?

Vierailija
2/7 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei monet miehet ole sellaisia, miksi media yrittää nämä luoda. Suurin osa on toisenlaisia. Naisistakin on lähinnä ulkonäköön keskittyviä artikkeleita, vaikka se edustaa vain pientä osaa elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä?

27

Vierailija
4/7 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan normaalia, yksi evoluution kautta yleistynyt lisääntymis-strategia parisuhteita muodostavassa lajissa. Se on sopeuma siihen, että miehet vaistomaisesti hyljeksivät "helppoa" naista kun perhettä ruvetaan perustamaan. Samaa asiaa on vulvadynia ja tätä jopa haetaan enemmän tai vähemmän tietoisesti joissakin kulttuureissa naisen sukuelimiä sopimalla. Näistä asioista ei nykyisin voi julkisesti puhua kuin tietyllä tuomitsevalla tavalla, joten ei ihmekään että et tiedä.

Vierailija
5/7 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosi.

Minä pidän (monista) miehistä, joitakin harvoja inhoan (koska he käyttäytyvät ällösti) ja suurin osa ei voisi vähempää kiinnostaa, koska en heitä tunne. Samoin tunnen naisia kohtaan. Lähtökohtaisesti kenenkään sukupuoli ei minua edes kiinnosta, ellei kyseinen henkilö kiinnosta potentiaalisena kumppanina.

Nämä mies-/naisvihat ovat aina mielenterveysongelman oire. Häikkää tunne-elämässä. Usein ne johtuvat pelosta, joka taas johtuu itsetunto-ongelmista ja vuorovaikutustaitojen puutteesta.

Vierailija
6/7 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan normaalia, yksi evoluution kautta yleistynyt lisääntymis-strategia parisuhteita muodostavassa lajissa. Se on sopeuma siihen, että miehet vaistomaisesti hyljeksivät "helppoa" naista kun perhettä ruvetaan perustamaan. Samaa asiaa on vulvadynia ja tätä jopa haetaan enemmän tai vähemmän tietoisesti joissakin kulttuureissa naisen sukuelimiä sopimalla. Näistä asioista ei nykyisin voi julkisesti puhua kuin tietyllä tuomitsevalla tavalla, joten ei ihmekään että et tiedä.

Eläpä höpötä.

Vulvodynia voi olla, vaikka itse koettilisi soolona sormin tai välinein. Samoin muita "tiloja", joiden vuoksi se reikä ei vaan veny tai aiheuttaa niin suurta kipua, ettei sitä kärsi sorkkia.

Kudostyyppi, hermot jne. eli ihan rakennekysymys voi olla.

Vierailija
7/7 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei monet miehet ole sellaisia, miksi media yrittää nämä luoda. Suurin osa on toisenlaisia. Naisistakin on lähinnä ulkonäköön keskittyviä artikkeleita, vaikka se edustaa vain pientä osaa elämässä.

Miehet eivät tosiaan ole mukavia kuten media antaa ymmärtää. Järkytys on suuri kun kohtaa todellisuuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi