Joudutko sinä usein kuuntelemaan pakkolevyraatia?
Miehelläni on usein viikonloppuisin tapana juoda vähän olutta 6-12tölkkiä, ja samalla hän kuuntelee youtubesta musiikkia erittäin kovaa vierashuoneessa,(talon toisessa päässä)kuulokkeet päässä kylläkin, mutta se kova ääni kuuluu silti seinien ja ovien läpi aina meidän makuuhuoneeseen asti. Kuulen selvästi kaikki biisit sanasta sanaan ja kun käyn pyytämässä että kuuntelisi musiikkia vähän hiljempaa, niin useimmiten hän pistää musikkia hiljemmalle, mutta vain pieneksi hetkeksi. Huoh, on raskasta lähteä aamuvuoroon on on saanut nukkua vain muutaman tunnin yöunet, onko muita joilla on vähän samanlaisia ongelmia?
Kommentit (14)
Porvoossa on erikoisia kuulokkeita.
Miten voi olla edes mahdollista kuunnella kuulokkeilla musiikkia niin kovaa, että kuuluu viereiseen huoneeseen asti? Tai siis ei ole.
Joudun kampaamokäynneillä, radio Nova soi joka helkatin paikassa, samat biisit soivat vuodesta toiseen mukana ehkä joku 'uutuuskin'. Annan kaikille arvosanaksi 4, vaikka olisi hyväkin kappale ollut alun perin niin on puhkisoitettu ja pilattu.
Otan osaa ap:n ongelmaan.
Itse olen musiikkiyliherkkä ja en voi sietää esim. radioita joka on päällä ja sieltä tulee musiikkia. Jotain klassista musiikkia ehkä kestäisin ja joululauluja.
Meillä ei siis koskaan ole radio soimassa taustalla. Myöskään lapset eivät ole voineet huudattaa mankkojaan.
Tietysti olen sanellut tämän käytännön, mutta toinen vaihtoehto olisi sitten että olisin lähtenyt ovesta pihalle ja tullut nukkumaanmenoaikoihin.
Suljetut kuulokkeet ei päästä ääntä läpi niin paljoa kuin avoimet.
Pelkkä musiikin kuuntelu on siis kuitenkin pakkolevyraati? Mä en tajuu.
Hanki miehelles kunnon kuulokkeet. Sellaiset jotka ei noin pahasti vuoda läpi.
Ei musiikkia voi kuunnella kuulokkeilla!
Ihme jos miehelläsi ei ole tinnitusta jo nyt.
Tuleeko välillä kaupallisia tiedotteita myös?
Vierailija kirjoitti:
Joudun kampaamokäynneillä, radio Nova soi joka helkatin paikassa, samat biisit soivat vuodesta toiseen mukana ehkä joku 'uutuuskin'. Annan kaikille arvosanaksi 4, vaikka olisi hyväkin kappale ollut alun perin niin on puhkisoitettu ja pilattu.
Ja tähän väliin vähän Eros Ramazottia...
Mies siis arvostelee ääneen niitä piisejä ja antaa pisteitä? Ja puhuu välispiikkejä Jukka Virtasen äänellä?