Kuka vaihtanut puoluetta?
Itse olen äänestänyt aina keskustaa ja nyt perussuomalaisia.
Kommentit (33)
Olen äänestänyt kokoomusta, keskustaa, sosiaalidemokraatteja vihreitä
Äänestin joskus Kokoomusta kun luulin heitä kiinnostavan pienten ja keskisuurten yritysten toimintaedellytyksistä huolehtiminen. Tajusin, että he ovat vain korporaatiomyönteinen puolue. Äänestän nykyään Vihreitä ja Piraatteja.
Harkitsin jo vakavasti Perussuomalaisia, mutta päätin vielä kuitenkin äänestää Kokoomusta, saa nähdä kuinka seuraavissa vaaleissa käy. Suurin jarru on ollut Huhtasaari.
Äänestin ensimmäistä kertaa RKP:tä. Ääni Persuja vastaan!
Vaihdoin oikealla kyljellä nukkuvien puolueesta vasemmalla kyljellä nukkuvien puolueeseen.
Olen äänestänyt koko elämäni PS. En anna Huhtasaaren häiritä.
Parikymmentä vuotta äänestin Sekoomusta, nyt ja viime kuntavaaleissa Kristillisdemokraatteja.
Äänestin viimeksi persuja ja nyt vasemmistoa. Olen sairaanhoitaja nainen ja aina äänestänyt hoito alan ihmistä ja niin tein nytkin.
Viimeksi äänestin Lilja Tammista (vihr.) nyt Jukka Hankamäkeä (ps.). Eipä taida Tamminenkaan enää hurrata Vihreille.
Nyt menee vaaliennusteet päin honkia.
Äänestin aikaisemmin keskustaa tai kokoomusta. Nyt äänestin perussuomalaisia
Syy
Perussuomalaiset alentaisivat suomalaisten keskituloisten ansiotuloverotusta 300 miljoonalla eurolla
Olen joskus äänestänyt demareita. Nyt äänestän mitä tahansa muuta.
Ennen kokoomus 35 vuotta, nyt protestiääni demareille. Viimeinen hallituskausi on ollut sellaista saippuaa ja sketsiviihdettä että kaunarit ja putous jääneet kauas taakse.
Vierailija kirjoitti:
Syy
Perussuomalaiset alentaisivat suomalaisten keskituloisten ansiotuloverotusta 300 miljoonalla eurolla
Eli 300 miljoonaa jaettuna 3,5 miljoonalla keskituloisella tekee vuodessa noin 85 euroa. Onhan tuokin tietysti syy.
entinen kokoomuslainen, sitten äänestin vihreitä ja nyt perussuomalaista.
Tällainen kehitys kohdallani.
Aiemmin kokoomus ja RKP, nyt heittäydyin vasemmistoliittoon. Protestiääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy
Eli 300 miljoonaa jaettuna 3,5 miljoonalla keskituloisella tekee vuodessa noin 85 euroa. Onhan tuokin tietysti syy.
Etenkin kun se raha pitää sen jälkeen ottaa valtiolle velkaa. Ei persut pysty taikomaan tyhjästä rahaa valtion kirstuun yhtään sen enempää kuin muutkaan puolueet.
Olen ollut kokoomuksen äänestäjä aiemmin, melkein 40 vuotta.
Mutta kokoomus on muuttunut kommunisti puolueeksi ja ajaa Suomea tuhoon ja totalitarismiin, joten äänestin nyt ensimmäistä kertaa Perussuomalaisia.