Kuka vaihtanut puoluetta?
Itse olen äänestänyt aina keskustaa ja nyt perussuomalaisia.
Kommentit (33)
Vaihdoin demareista keskustaan
Rinne on tyhmä, Sipilä fiksu ja osaava.
Ihan tunsin myötähäpeää kun Rinnettä kuuntelin.
Kyllä Sipilä osais nyt varmaamkin tehdä kunnollisen soten jos pääsee kokoomuksesta eroon
Oon äänestänyt joskus SDP:tä, joskus Keskustaa. Nyt meni ääni ensimmäisen kerran Perussuomalaisille.
Aina Keskusta. T nainen Vallilasta Helsingistä.
Musta kepu hoitaa asiat hyvin, tykkään ostaa suomalaista ruokaa lähikaupasta perheelle ja kivaa että joku jaksaa raataa pellolla mulle sitä edullista ruokaa.
Yhmää että esim SDP aina haukkuu ruuan tuottajia ja haluaa ajaa ne konkurssiin. Ilmeisesti demarit ei syö kotimaista juustoa, sikanautaa tai maitoa.
Olen vuosien varrella äänestänyt kokoomusta, vihreitä ja demareita. Nyt olin valinnut jo ehdokkaan demareiden riveistä, mutta lopulta en halunnut antaa "pääministeriääntä" Rinteelle ja ääneni sai Liike nyt.
Vierailija kirjoitti:
Aina Keskusta. T nainen Vallilasta Helsingistä.
Musta kepu hoitaa asiat hyvin, tykkään ostaa suomalaista ruokaa lähikaupasta perheelle ja kivaa että joku jaksaa raataa pellolla mulle sitä edullista ruokaa.
Yhmää että esim SDP aina haukkuu ruuan tuottajia ja haluaa ajaa ne konkurssiin. Ilmeisesti demarit ei syö kotimaista juustoa, sikanautaa tai maitoa.
"Musta kepu"??
Yleensä vasemmistoliittoa, viimeksi tosin perussuomalaisia ja nyt taas vasemmistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestin aikaisemmin keskustaa tai kokoomusta. Nyt äänestin perussuomalaisia
Syy
Perussuomalaiset alentaisivat suomalaisten keskituloisten ansiotuloverotusta 300 miljoonalla eurolla
Eli 300 miljoonaa jaettuna 3,5 miljoonalla keskituloisella tekee vuodessa noin 85 euroa. Onhan tuokin tietysti syy.
Etenkin kun se raha pitää sen jälkeen ottaa valtiolle velkaa. Ei persut pysty taikomaan tyhjästä rahaa valtion kirstuun yhtään sen enempää kuin muutkaan puolueet.
Tai kerätä jonain muuna verona. Esim. kiinteistöverona.
Yritin kerran nuorena vaihtaa puoluetta mutta äänestyskopissa kuitenkin äänestin sitä samaa kuin ennenkin. Eli Keskustaa, niinkuin äitikin.
Ja hyvä niin.
Vasemmistoliitto vaihtui perussuomalaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Aina demarit
ja aina vaan köyhemmäksi tulet ellet ole tullut passittomana Haaparannasta tänne.
Joskus aikaisemmin olen äänestänyt kokoomusta, sittemmin ääni on mennyt enemmän vasemmalle ja liberaalimpaan suuntaan. Eli käytännössä sdp ja vihreät, vasemmistoliittoakin olen harkinnut.