Missä virpojat?
Ensimmäinen vuosi kun meillä ei ole käynyt kukaan virpomassa :(
Kommentit (22)
Ja tietysti olin varannut herkkuja, jotka joutuu sitten itse syömään...
Yhdet kävi. Unohdin sitten antaa ne megamunat jotka olin varannut ekoille :(
Meilläkään ei ole käynyt ketään... :( Hienoja isoja munia ostin!
Tuostahan voi tehdä bisnestä. Ala itse virpomaan, kun kilpailu on vähissä.
En minä kyllä ihmettele ettei kukaan enää käy virpomassa kun tältäkin palstalta on saanut lukea kuinka joidenkin mielestä virpoville lapsille ilkeileminen ja niiden mielen tahallinen pahoittaminen on suurta hupia.
-m36
Pihoilla näkyy virpojia mutta eivät tänne näytä löytävän. Asuukohan tässä talossa joku ilkeä vanhus joka on pelotellut lapset pois?
Ostin munia, mutta meillä on alaportti lukossa rakennuksessa, joten muut kuin naapurin lapset eivät pääsisi. Ja eivät taida hekään tulla...
Laskin että meillä käynyt 22 virpojaa. Nyt on kinderit loppu, mutta tikkareita on vielä.
Yleensä tulee toinen aalto myöhemmin iltapäivällä.
Ketään ei ole näkynyt, eikä näitä meluavia ja roskaavia kakaralaumoja tarvitse näkyäkään.
Paljon oli liikkeellä noitia, mutta eivät ilmeisesti osaa tulla tänne vähän syrjemmässä olevalle kadulle.
Meilläkään ei ole käynyt virpojia, joten virvoin itse oman ukkoni, jotta ei jää virpomapalkat kokonaan syömättä.
Kävivät aikaan kun olimme vielä sängyssä. Ei jaksanu nousta. Sorry!
Meillä on käynyt jo 30:) Asumme kadulla jonka varrella on 40 okt ja lähes jokaisessa lapsia
Pari venäläispoikaa (eivät olleet pukeutuneet mitenkään pääsiäisaiheisesti), lukivat lapulta virpomislorunsa. Varvussa oli 2 höyhentä oksan päässä. En tiedä oliko liikkistä vai mitä olisin ajatellut. Palkan (suklaamunia) saatuaan alkoivat puhumaan venäjää keskenään. Ensimmäinen kerta tämäkin, kun pojat virpoo.
Meillä kävi 9. Kaikki kysyivät ensin, saako virpoa. Hyväkäytöksisiä virpojia.
Vierailija kirjoitti:
Pari venäläispoikaa (eivät olleet pukeutuneet mitenkään pääsiäisaiheisesti), lukivat lapulta virpomislorunsa. Varvussa oli 2 höyhentä oksan päässä. En tiedä oliko liikkistä vai mitä olisin ajatellut. Palkan (suklaamunia) saatuaan alkoivat puhumaan venäjää keskenään. Ensimmäinen kerta tämäkin, kun pojat virpoo.
Pikkuveljeni kyllä virpoi jo 80-luvun alussa. Samoin on täällä näkynyt tänäänkin myös poikia virpomassa.
Meillä yksi kävi, mahtaako tulla enää?