Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies hoitaisi teillä juhliin lähtemisen niin mikä olisi lopputulos?

Vierailija
14.04.2019 |

Jos mies hoitaisi teillä esimerkiksi sukulaislapsen synttäreille lähtemisen, niin kuinka kävisi?

Tehtävänä on siis
a) hankkia lahja
b) tehdä/ostaa kortin
c) olla ajoissa
d) lapset/ koko porukka on kohtuullisen siisteissä vaatteissa

Mikä on lopputulos?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies istuu valmiina autossa 15min aiemmin ja ihmettelee mikä tässä maksaa. Eli ei tee mitään noista.

Vierailija
2/9 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

A,c ja d hoituisivat kyllä. Korttia ei kyllä mies ostaisi saatikka itse taiteilisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten pukeutumisen tsekkauksen ymmärrän, mutta ei kai aikuiset keskenään valkkaa toisilleen vaatteita?

Meilläkään mies ei kyllä askartelisi korttia, mutta ymmärtäisi kyllä kaupasta sen hankkia. 

Vierailija
4/9 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja ja kortti puuttuisi, aliarvioisi lähtemiseen tarvittavan ajan eli varmaan oltaisiin myöhässä. Kaikilla olisi kyllä siistit vaatteet varmasti.

Tämä on siis vain oletus,koskaan ei ole mies hoitanut synttäreille lähtöjä. Voi siis olla, että yllättää ja kaikki olisikin ihan mallikkaasti.

Vierailija
5/9 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on rakas, mutta vaitettavasti homma menisi jokseenkin näin:

Lahja: kaapataan puoli tuntia ennen juhlia lähimmältä teboililta hätäpäissään jotain. Tokihan 5-vuotias toivoo lahjaksi lasinpesunestettä (sitä tarvii aina) tai wunderbaumia.

Kortti: ”Mikä?”

Ajoissa: Auttamattomasti ainakin puoli tintia myöhässä. Vähintään.

Vaatteet: Lapset olisivat saaneet itse pukea mitä haluavat ja lopputulos voisi olla värikäs/mielenkiintoinen/omaperäinen/. Siistiä ja puhdasta kyllä, mutta... No, ihan söpöä, ei haittaa.

Vierailija
6/9 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei olisi ollenkaan vahvoilla tuon lahjan oston kanssa. Kortti jäisi kokonaan hankkimatta. Mies tosin hoitaa aina kaikki lapset vaatteisiin. Katsoo edellispäivänä heille vaatteet valmiiksi, silittää kauluspaidat ja mekot. Katsoo vauvalle myös siistit vaatteet. Harjaa hiukset ja kastelee tyttöjen luonnonkiharat siisteiksi. Aina välillä käy minulta kysymässä: "Onko nyt hyvä?".

Hoitaa porukan autoon ja huolehtii että ollaan ajoissa. Huolehtii myös minut autoon 😅. "Sulla on 15 min vielä aikaa..." "5 min ja täytyy olla autossa, muuten myöhästytään".

Vierailija
7/9 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hoituisivat, lapsi on jo maailmalla.

Vierailija
8/9 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä hoidan mun suvulle hommaamiset, mies omalle...toimii;)

Vierailija
9/9 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies hoitaa kaiken tuon... Hyvä kun saan itselleni vaatteet päälle. Mies hoitaa arkea ja minä uraputkitöissä.

Olemme molemmat hyvin tyytyväisiä kun saamme tehdä mitä haluamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi