Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko halunnut, että aurinko olisi laskenut tänään 19:30 eikä 20:30? Jos olisit, niin miksi?

kesäaikafani
13.04.2019 |

?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin, että aamulla aikaisin on valoisaa.

Vierailija
2/61 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Toivoisin myös, että aurinko laskee marraskuussa 17.00 eikä 16.00, jotta näkisin edes tunnin ajan valoa töistä päästyäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan jatkaa kellojen siirtelyä. Kaksi kertaa vuodessa, onpa muka hankalaa.

Vierailija
4/61 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai,helpompi nukkua mitä aikaisemmin tulee pimeää.

Aamulla täytyy 5-6 maissa lähteä aamulenkille kun aamu kuhisee elämää luonnossa,voi nähdä kaikenlaista mielenkiintoista mitä unikeot ei koskaan näe ja koe.

Vierailija
5/61 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Toivoisin myös, että aurinko laskee marraskuussa 17.00 eikä 16.00, jotta näkisin edes tunnin ajan valoa töistä päästyäni.

Sama. Itse kotiudun iltaisin harrastuksistani juurikin tuojon 20.30 aikaan, ihanaa nähdä auringonlasku kotimatkalla :)

Nukahdan myös illalla ilman mitään ongelmia, vaikka oliskin valosaa. Aamulla taas valosuus häiritsee ja herättää liian aikasin (kyllä, pimennysverhot on hankinnan alla..).

Vierailija
6/61 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy kumpi vain, kunhan kelloja ei tarvitse siirrellä.

Vierailija
7/61 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä valoisista illoista.

Vierailija
8/61 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yks hailee laskeeko puol kasi vai puol ysi.

Vierailija
9/61 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisin pimeää ja aikaisin valoisaa. Miettikää nyt vaikka ihanaa elokuuta. Normaaliaika kiitos. Kesäaika kiihkoilijat voivat juosta suohon, Katri Utula vaikka ensimmäisenä.

Vierailija
10/61 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan valoa jota niin vähänaikaa tässä pohjolassa näemme. Siksi ehdottomasti KESÄAIKA.

Vierailija
11/61 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaisaloite piste fi

Jo yli 26000 kannattaa aloitetta pysyvästä kesäajasta. Liity joukkoon!

Vierailija
12/61 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

19.30 ois sopinut mulle ihan passelisti. Yleensäkin tykkään ulkoilla pimeässä. Silloin harvoin kun ulkoilen. Mut mä olenkin iltavirkku romantikko.

Vierailija
13/61 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään merkitystä. Valoisaa on silti sekunnilleen yhtä pitkään.

Vierailija
14/61 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Itse kotiudun iltaisin harrastuksistani juurikin tuojon 20.30 aikaan, ihanaa nähdä auringonlasku kotimatkalla :)

Nukahdan myös illalla ilman mitään ongelmia, vaikka oliskin valosaa. Aamulla taas valosuus häiritsee ja herättää liian aikasin (kyllä, pimennysverhot on hankinnan alla..).

Oletkos hassu vai oliko vitsi? Tuohon aikaan on marraskuussa kyllä ihan pimeä vaikka kello olisi 19.30. Oli miten oli, niin jokatapauksessa ymmärtämättömien ihmisten olisi syytä tarkastaa faktat, ennenkuin hihkutaan minkään ajan puolesta.

Vierailija
15/61 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti sinne tai tänne, ihan sama.

Vierailija
16/61 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuvirkkuna käyn lenkillä ennen töihin lähtöä. Se antaa potkua päivään. Toisaalta minua ei haittaa yhtään kellojen siirto.

Vierailija
17/61 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunti sinne tai tänne, ihan sama.

Ei ole. Ainakin minun nukkumiseeni ja yleiseen hyvinvointiini tuolla tunnilla on iso merkitys. Pelottaa ihan s.....sti, että tulisi pysyvä kesäaika.

Vierailija
18/61 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamuvirkkuna käyn lenkillä ennen töihin lähtöä. Se antaa potkua päivään. Toisaalta minua ei haittaa yhtään kellojen siirto.

Aamutorkkuna käyn myös lenkillä/uimassa/salilla ennen töitä, koska se on ainoa keino saada itseni vireeseen millään lailla säädylliseen aikaan. En ymmärrä alkuunkaan tuota kuvitelmaa että harrastaa voi vain töiden jälkeen. Ihan samanlaista vapaa-aikaa se on töitä ennenkin.

Vierailija
19/61 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. En iltaisin juurikaan hiippaile ulkona

Vierailija
20/61 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä joku kesäaikahullu?

Onko sinusta esim. Virolaiset hulluja, koska he kannattavat kesäaikaa? Vaikka joku on eri mieltä kanssasi asiasta, niin ei silti tarvitse haukkua muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi