Paljonko sun outfit maksaa?
Katsoin jonkin filmin netistä, antakaa oma panoksenne.
Kommentit (44)
Nyt festareilta ostettu t-paita, arviolta 20 euroa, ja pyjamahousut, arviolta kympin. Ei kallis satsi :)
Jos mietitään vaikka mitä oli päällä eilen töissä, niin tulee vähän enemmän. Alusvaatteet: pöksyt muutaman euron puuvillaiset, rintsikat todnäk kalliit, mutta alennuksesta ostettu. Sanotaan, että ne tekee 100 e. Housut ostettu ulkomailta tosi suurella alennuksella, ja maksoi silti muistaakseni 84 euroa. Kumma, että mielestäni muistan summan, vaikka siitä on monta vuotta aikaa. Oli niin järkyttävän kalliit, että en ikinä olisi ostanut niitä täyteen hintaan. Sitten paita, taisi olla 49 e. Sukat pari euroa, kengät Lidlin tennarit 10 e, takki nahkarotsi yli 10 vuoden takaa, ei mitään muistikuvaa, mitä silloin maksoi. Arvataan, että 150 e. Mitäs tää nyt tekee? Tais tulla noin 400 e. Sen lisäksi oli vielä kultainen kaulakoru, jossa pieni timantti. En osaa sanoa, mitä sen arvo on, olen saanut sen lahjaksi.
Huppari 35
Paita 1
Toppi 1
Alusvaatteet yht. 15
Hame 2
Leggingsit 1
Sukat 1
Maiharit 90
Yhteensä 146€
Nuo oli päivällä,kun olin liikenteessä. Hinnoista voi ehkä päätellä mitkä on kirpparilta.
Nyt kylpytakki 0€ lahja
Villasukat 0€ lahja
Yöpaita n.5€ ja pikkarit pari euroa.
Nyt päällä
- verkkarit n 20 e
- alkkarit n. 2 e (koko pakkaus enemmän)
- rintsikat n. 10 e
- t-paita n. 5 e
- collegepaita n. 10 e
= n. 47 e
Nyt pois päältä, mutta mukana
- takki kirpparilta n. 10 e
- sukat n. 2 e (koko pakkaus enemmän)
- feikkicrocsit n. 5 e
= n. 17 e
== 64 e pelkät vaatteet
Lisäksi mukana ikivanha reppu, joka maksoi aikoinaan ehkä n. 50 e, ilmaiseksi saatu laukku, ja silmälasit, jotka maksoi n. 300 e.
Eli kokonaisuus yhteensä n. 100 e. Jos rillit lasketaan, niin n. 400 e.
Miehen sukat, minulle maksaneet 0e
Miehen äidin tekemät villasukat 0e
Usasta ostetut caprit 20 dollaria
Ruotsista ostettu t-paita 500 kruunua
Mk silmälasit 370e
Rintsikat 60e
Pikkarit 10e